Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Oleśnica: Dostawa urządzeń oświetleniowych
Numer ogłoszenia: 70212 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oleśnica, ul. 11- go Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140215, fax 071 3140204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń oświetleniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń oświetleniowych obejmująca : a. oprawy oświetleniowe wg poniższego zestawienia : · oprawa 150W - 59 szt. · oprawa 100W - 445 szt. · oprawa 70W - 798 szt. b. wysokoprężne sodowe źródła światła 150W; strumień świetlny 17500 Im, barwa min.2000K - 59 szt. c. wysokoprężne sodowe źródła światła 100W; strumień świetlny 10500 Im, barwa min.2000K - 445 szt. d. wysokoprężne sodowe źródła światła 70W; strumień świetlny 6500 Im, barwa min.2000K - 798 szt. e. wysięgniki rurowe 3,0 m o ciężarze 15-30 kg - 90 szt. wraz ze śrubami montażowymi , nakrętkami i podkładkami do mocowania wysięgnika do słupa energetycznego typu ŻN f. wysięgniki rurowe 2,5 m o ciężarze 15-30 kg - 53 szt. wraz ze śrubami montażowymi , nakrętkami i podkładkami do mocowania wysięgnika do słupa energetycznego typu ŻN g. wysięgniki rurowe 2,0 m o ciężarze do 15 kg - 28 szt. wraz ze śrubami montażowymi , nakrętkami i podkładkami do mocowania wysięgnika do słupa energetycznego typu ŻN h. wysięgniki rurowe 1,5 m o ciężarze do 15 kg - 762 szt. wraz ze śrubami montażowymi , nakrętkami i podkładkami do mocowania wysięgnika do słupa energetycznego typu ŻN i. zegary sterujące typu CPA 4.0. - 78 szt., wyposażone w programator cyfrowy, posiadające trzy wyjścia sterujące, w tym jedno do sterowania licznikiem dwutaryfowym j. przewód YDY żo 3x2,5 - 750 V - 3906 mb
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, przed terminem złożenia ofert, w wysokości 10.000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formą: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Zamawiajacy przyzna jeden punkt za każdą wykazaną dostawę o wartości conajmniej 500 000 złotych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu należy dołączyć następujące dokumenty: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Ustawy o zamówieniach publicznych - Załącznik nr 2 do ogłoszenia - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia wniosku - Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosku - Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosku - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 Ustawy. Informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz firmy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia wniosku - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 Ustawy. Informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz firmy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia wniosku - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw o wartości, co najmniej 500 000 złotych każda odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien wykazać, co najmniej jedną taką dostawę. Załącznik nr 1 do ogłoszenia Za każdą wykazaną dostawę zamawiający będzie przyznawał jeden punkt. - deklaracja zgodności, CE na oprawy wystawiona przez producenta - karty katalogowe opraw
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Oleśnica, ul. 11 Listopada 24- pok. 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Oleśnica, ul. 11 Listopada 24 - Sekretariat Urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Koperta powinna być oznaczona : Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu na Dostawę urządzeń oświetleniowych oraz powinna zawierać nazwę, adres oraz nr telefonu Wykonawcy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strzelce
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Oleśnicy w 2026 roku (powtórka)
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica w 2026 roku.
- ""Adaptacja budynku starej plebani w Oleśnicy na cele infrastruktury społecznej i wsparcia osób starszych - etap I" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych".
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie etapu I wymiany instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie ledowe w budynku Instytutu Psychologii UJ przy ul. Ingardena 6 w Krakowie.
- Dostawa sprzętu, materiałów i środków niezbędnych do działań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
- ZZP.260.1.43.2025 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





