eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Najem kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń oraz usługi pogwarancyjnej obsługi serwisowej i konserwacji kserokopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej i podległych jej j

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-12

Gdańsk: Najem kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń oraz usługi pogwarancyjnej obsługi serwisowej i konserwacji kserokopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej i podległych jej jednostkach organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 70182 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa , ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30 40 108, 30 40 110, faks 058 30 40 108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń oraz usługi pogwarancyjnej obsługi serwisowej i konserwacji kserokopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej i podległych jej jednostkach organizacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia Usługa najmu 11 szt. kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń będących w Prokuraturach Rejonowych w Gdyni szt.2, Gdańsku szt.1, Kościerzynie szt.1,Starogardzie Gdańskim sz.1, Kwidzynie szt.2, Wejherowie szt.2, Kartuzach szt.2.Papier zabezpiecza Zamawiający.Kod CPV tabela uzupełniająca -PA01-7 Wynajem Część II zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnej obsługi serwisowej i konserwacji użytkowanych kserokopiarek wraz z dostawą części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń, w Prokuraturze Okręgowej w Gdańsku i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kościerzynie, Starogardzie Gd., Malborku, Kwidzynie, Tczewie, Kartuzach, Pucku. Papier i tonery zabezpiecza Zamawiajacy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niz 50% wartości zamówienia podstawowego polegajacego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, dotyczacego przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania w części lub w częściach, w przypadku zaistnienia potrzeby powodującej zwiększenie zapotrzebowania na dodatkowe usługi.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.12.00-5, 30.12.13.00-6, 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art.22 ust.1 na potwierdzenie spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, należy złożyć Wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (min. 1 usługę) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla części I zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto oraz dla części II zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art.22 ust.1 na potwierdzenie spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art.22 ust.1 na potwierdzenie spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art.22 ust.1 na potwierdzenie spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny na rok 2010 dokument autoryzacji (certyfikat)o dostępie do informacji serwisowych producenta kserokopiarek (dokumentacja techniczna, oprogramowanie). Dotyczy części II zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.nastąpią zdarzenia losowe mające charakter siły wyższej, 2.w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT,) 3.nastąpi niemożliwa do przewidzenia w chwili zawarcia umowy zmiana cen, skutkująca rażącą stratą jednej ze stron umowy, 4.wystąpią inne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, 5.nastąpi zmiana w danych podmiotowych oraz rachunku bankowym Wykonawcy, 6.nieistotne zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 7.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: komparycji, literówek, systematyki umowy, podstawy prawne aktów prawnych przywoływanych w umowie, zasad realizacji umowy, warunków płatności oraz określa następujące warunki takiej zmiany: zmiana wymaga wniosku w formie pisemnej zawierającego uzasadnienie, za porozumieniem Stron w stosowanym aneksie, zmiany korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Gańsku ul. Okopowa 7 (budynek CENTROMORU) piętro IV pokój nr 405.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa ul.Wały Jagiellońskie 36 80-853 Gdańsk biuro podawcze(parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Najem kserokopiarek wraz z dostawą materiałów ekploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń w Prokuraturach Rejonowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa najmu 11 szt. kserokopiarek wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń będących w Prokuraturach Rejonowych w Gdyni szt.2, Gdańsku szt.1, Kościerzynie szt.1,Starogardzie Gdańskim sz.1, Kwidzynie szt.2, Wejherowie szt.2, Kartuzach szt.2. Papier zabezpiecza Zamawiajacy. Kod CPV tabela uzupełniająca PA01-7 Wynajem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.12.00-5, 30.12.13.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa pogwarancyjnej obsługi serwisowej i konserwacji kserokopiarek użytkowanych w Prokuraturze Okręgowej i podległych jej jednostkach organizacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnej obsługi serwisowej i konserwacji użytkowanych kserokopiarek wraz z dostawą części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzeń, w Prokuraturze Okręgowej w Gdańsku i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Gdańsku, Gdyni, Kościerzynie, Starogardzie Gd., Malborku, Kwidzynie, Tczewie, Kartuzach, Pucku. Papier i tonery zabezpiecza Zamawiający..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00-3, 50.31.32.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.