Ogłoszenie z dnia 2017-01-12
Ogłoszenie nr 7012 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.
Lubliniec: Dostawa warzyw i owoców świeżych, kiszonych i przetworzonych dla DPS Zameczek w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek", krajowy numer identyfikacyjny
15021490500000, ul.
ul. 74 GPP
2,
42700
Lubliniec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
34 3531105 w.308, faks
343 531 126, e-mail
bmazurkiewicz@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dpszameczek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw i owoców świeżych, kiszonych i przetworzonych dla DPS Zameczek w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ARBUZ kg 60 ARONIA kg 10 BANANY kg 250 BOTWINKA szt 80 BROKUŁ szt 100 BRUKSELKA kg 15 BRZOSKWINIA kg 100 BURAKI CZERWONE kg 350 CEBULA CZERWONA kg 50 CEBULA ŻÓŁTA kg 350 kg 200 kg 220 CUKINIA kg 200 CYTRYNA kg 120 CZOSNEK szt 240 DYNIA kg 100 FASOLA JAŚ kg 100 FASOLKA SZPARAGOWA kg 130 GREJPFRUT kg 100 GROCH kg 60 GRUSZKI kg 30 kg 70 JABŁKA CZERWONE kg 800 kg 400 kg 400 JABŁKA SUSZONE kg 1,50 JABŁKA ZIELONE kg 90 KALAFIOR szt 100 KALAREPA szt 80 KAPUSTA BIAŁA kg 200 kg 200 KAPUSTA CZERWONA kg 200 KAPUSTA KISZONA kg 700 KAPUSTA PEKIŃSKA szt 80 KIWI szt 400 KOPEREK ZIELONY szt 200 MANDARYNKI kg 80 kg 80 MARCHEW kg 550 kg 300 kg 350 MORELA kg 90 NEKTARYNA kg 100 OGÓREK KISZONY / małosolony kg 240 OGÓREK ZIELONY kg 80 kg 200 kg 80 PAPRYKA CZERWONA kg 60 kg 120 kg 30 PAPRYKA ZIELONA kg 20 PAPRYKA ŻÓŁTA kg 20 PIECZARKI kg 100 PIETRUSZKA (korzeń) kg 280 kg 120 kg 120 PIETRUSZKA (natka) szt 300 PIGWA kg 10 POMARAŃCZE kg 132 kg 132 POMIDORY kg 100 kg 350 kg 100 POR szt 460 PORZECZKA kg 50 RABARBAR kg 100 RZODKIEW BIAŁA kg 150 RZODKIEWKA szt 80 szt 200 szt 80 SAŁATA LODOWA szt 80 SAŁATA ZIELONA (masłowa) szt 100 szt 280 szt 100 SELER (korzeń) kg 220 kg 220 kg 150 SELER NACIOWY (sałatkowy) szt 30 SELER ZIELONY (natka) szt 60 SUSZ KOMPOTOWY kg 1,50 SZCZYPIOREK (świeży) szt 140 ŚLIWKI SUSZONE kg 1,00 ŚLIWKI WĘGIERKI kg 150 TRUSKAWKI kg 140 WINOGRONA kg 28 kg 35 WIŚNIA kg 150 ZIEMNIAKI kg 5500 kg 3000 kg 3000
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
03200000-3
Dodatkowe kody CPV:
03212213-6,
03221100-7,
03221300-9,
03221410-3,
03221340-1,
03222340-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa warzyw i owoców świeżych, kiszonych i przetworzonych dla DPS Zameczek w 2017 roku | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43666.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35178,86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę
na podstawie art. 69
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 70 - przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców czyli dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ut.8
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Budowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Lublińcu w ramach resortowego programu Aktywne Place Zabaw.
- Dostawa telefonów i tabletów GSM dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Powiatowego Centrum Usług Społecznych w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 9 - etap IV.
- Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu
- "Dostawa urządzeń fotowoltaicznych wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Lublińcu"
- Modernizacja Pawilonu Chorych G w celu dostosowania budynków do przepisów ochrony przeciwpożarowej Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.