Ogłoszenie z dnia 2006-01-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sosnowiec: modernizacja oczyszczalni ścieków Radocha II i budowa kolektora Bobrek Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Sosnowiec, do kontaktów: Iwona Balińska, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, tel. 032 2960461, fax 032 2960605, e-mail: kier.piu@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Sosnowcu Jedostka Realizująca Projekt, Iwona Balińska, ul. Modrzejowska 32a, Budynek Forum, wejście c, 41-200 Sosnowiec, tel. 032 2960461, fax 032 2960446, e-mail: kier.piu@um.sosnowiec.pl, www.ispa.um.sosnowiec.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja oczyszczalni ścieków Radocha II i budowa kolektora Bobrek. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych dot. modernizacji oczyszczalni ścieków Radocha II i budowy kolektora Bobrek w ramach projektu Funduszu Spójności numer 2003/PL/16/P/PE/039 pn. "Gospodarka ściekowa w Sosnowcu" realizowanych zgodnie z Warunkami kontraktowymi dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego FIDIC*. * "Warunki kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004" - nazywane dalej FIDIC - czerwona książka). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sosnowiec. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje modernizację oczyszczalni ścieków w celu zwiększenia jej przepustowości o 35 000 m sześc./dobę (uruchomienie ciągów technologicznych, które są zabudowane, ale nie są wykorzystywane oraz podniesienie sprawności istniejących urządzeń) oraz budowę kolektora sanitarnego o długości ok. 15 km z częścią grawitacyjną i tłoczną, o średnicy od 500 do 1200 mm z 4 przepompowniami w tym jedna o wydajności Q= 640 l/sek. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 20;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1 500 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Funduszu Spójności. Zgodnie z warunkami kontraktowymi dla budowy dla robót inżynieryjnych-budowlanych projektowanych przez zamawiającego (tłumaczenie wydania FIDIC 1999), płatności dla Wykonawcy będą dokonywane na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności zatwierdzonych przez Inżyniera. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta została uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem Umowy muszą zawrzeć umowę cywilno-prawną. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) Spełniać warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy). - Posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 50 pracowników i co najmniej 5 pracowników personelu kierowniczego. - Posiadać niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia: - urządzenie do bezdetonacyjnego rozsadzania konstrukcji żelbetowych o nacisku jednostkowym 300 t/cm kw.; - urządzenia do prowadzenia robót metodą bezwykopową w tym mikrotunelingu do średnicy 1200 mm; - urządzenie do ekskruzyjnego spawania rur dla średnicy min. 600 mm; - szalunki systemowe do zabezpieczenia wykopów do głębokości 8 m. - Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia: - Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy - posiadający: - wyższe wykształcenie, - co najmniej 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktami na roboty oraz doświadczenie w pełnieniu roli przedstawiciela wykonawcy (lub równoważne stanowisko) na co najmniej jednym kontrakcie realizowanym według warunków kontraktowych FIDIC o wartości robót min. 40 mln. PLN (bez VAT); - Ekspert 2 - kierownik budowy - posiadający: - wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 12 letnie doświadczenie zawodowe, - co najmniej 10 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót z zakresu budowy kolektorów i sieci kanalizacyjnej oraz doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej 1 oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 20.000 m sześc./d, - doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch kontraktów realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC z zakresu gospodarki ściekowej. - Ekspert 3 - kierownik robót sanitarnych - posiadający: - co najmniej 10 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót z zakresu budowy sieci kanalizacyjnej (w tym kolektorów o średnicy co najmniej 400 mm). - Ekspert 4 - kierownik robót drogowych - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych. - Ekspert 5 - kierownik robót elektrycznych - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót z zakresu budowy sieci elektroenergetycznych, - Ekspert 6 - specjalista ds. AKPiA - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji robót z zakresu automatyki kontrolno-pomiarowej i automatyzacji procesów oczyszczania ścieków dla oczyszczalni ścieków, w tym co najmniej jednej o przepustowości min. 20 tys. m sześc./d; - Ekspert 7 - technolog oczyszczania ścieków/specjalista ds. rozruchów - posiadający: - wyższe wykształcenie techniczne, - doświadczenie w kierowaniu rozruchem mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 20 tys. m sześc./d - Wykonać w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zamówienie bądź zamówienia spełniające poniższe warunki: - Wykonanie budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ramach jednego zamówienia o wartości robót budowlanych min. 25.000.000 PLN (bez VAT); - Wykonanie robót budowlanych realizowanych w ramach jednego zamówienia według warunków kontraktowych FIDIC o wartości min. 25.000.000 PLN (bez VAT); - Wykonanie sieci kanalizacji o długości min. 8 km w okresie maksymalnie 18 miesięcy o średnicach powyżej 400 mm, wykonanie materiałowe PVC lub PEHD lub GRP, w ramach jednego zamówienia; - Wykonanie budowy/rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 30 tys. m sześc./d; Za zamówienia wykonane Zamawiający uznaje takie, dla których wydane zostało Świadectwo Przejęcia lub dokument równoważny. 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) - Osiągnąć w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 120 mln PLN. - Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 15 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 15 mln PLN. - Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 10 mln PLN ( Suma wartości ubezpieczenia wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną musi łącznie wynosić co najmniej 10 mln PLN) Do obliczenia wartości finansowych wymienionych w pkt III.2.1) Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze roboty w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia: Ekspert 2: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Ekspert 3: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; - aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Ekspert 4: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej; - aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Ekspert 5: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Ekspert 6: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), f) oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p załącznik nr 2 do IDW (wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne oświadczenia lub złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić również, streszczenie informacji finansowych. 2. Wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację banku, w którym posiadają rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 3. Wykonawca (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 10 mln PLN. (Suma wartości ubezpieczenia wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną musi co najmniej wynosić 10 mln PLN). W przypadku powyższych dokumentów sporządzonych w walucie innej niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się o ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze roboty w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację na temat wymaganej przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego. b) Wykonawca przedłoży wykaz osób niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (jeden wykaz dla wykonawców składających ofertę wspólną). c) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie(jeden wykaz dla wykonawców składających ofertę wspólną). d) Wykonawca przedłoży wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wymaganych przez Zamawiającego (jeden wykaz dla wykonawców składających ofertę wspólną). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 50 - 47193 z dnia 11.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: JRP.3410-01/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.02.2006, cena - 2000 PLN brutto + koszty przesyłki. Warunki i sposób płatności: SIWZ dostępna jest na pisemny wniosek Wykonawcy: - za zaliczeniem pocztowym, - w siedzibie zamawiającego, płatne gotówką w kasie zamawiającego lub przelewem na konto zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI nr rachunku 66 1050 1142 1000 0008 0000 1281. W tytule przelewu należy dopisać "SIWZ dla zamówienia nr. JRP.3410-01/05". 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.02.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.02.2006, godzina 12:30, Urząd Miejski w Sosnowcu, 41-200 Sosnowiec, Al. Zwycięstwa 20. pok. 221.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Fundusz Spójności nr 2003/PL/16/P/PE/039 pn. "Gospodarka ściekowa w Sosnowcu". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.12.2005.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II
- dostawa implantów ortopedycznych
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- "Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego (AMMS/INFOMEDICA) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św .Barbary w Sosnowcu"
- Świadczenie usług transportu medycznego samochodem sanitarnym bez opieki lekarskiej o standardzie odpowiadającym karetkom typu P
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Siemyślu
- Budowa nowej stacji transformatorowej oraz rozbiórka istniejącej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.