eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZakup wraz z dostawą papieru biurowego dla jednostek Policji woj. lubuskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-12

Gorzów Wielkopolski: Zakup wraz z dostawą papieru biurowego dla jednostek Policji woj. lubuskiego.
Numer ogłoszenia: 70088 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8791 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą papieru biurowego dla jednostek Policji woj. lubuskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą papieru biurowego dla jednostek Policji woj. lubuskiego. 1.1) W Zakres zadania wchodzi dostawa: a)Papier 250x12x1 składanka (ilość składek - 2000)- ilość kartonów 100. b) Papier 250x12x2 składanka(ilość składek - 900) - ilośc kartonów 100. c) Papier 250x12x3 składanka(ilość składek - 600) - ilość kartonów 70. d) Papier 240x12x3 składanka(ilość składek - 600) - ilość kartonów 80. e)Papier 240x12x1 składanka (ilość składek - 2000)- ilość kartonów 140. f)Papier 360x12x1 składanka (ilość składek - 2000)- ilość kartonów 200. g)Papier 4CC 200g satynowy A-4, (250 szt. w ryzie)- ilość ryz 100. h)Papier A-4 160 g (250 szt. w ryzie) ofsetowy - ilość ryz 400. i Papier A-4 (500 szt. w ryzie) Białość - min CIE 146,Gramatura - 80 g/m2 Zadruk- jedno i dwustronny, Pełna zgodność ze wszystkimi typami i markami drukarek atramentowych i laserowych, kopiarek, telefaksów i innych urządzeń biurowych. - ilośc ryz 43.000. j)Papier A-3 (500 szt. w ryzie),Białość - min CIE 146,Gramatura - 80 g/m2 Zadruk- jedno i dwustronny,Pełna zgodność ze wszystkimi typami i markami drukarek tramentowych i laserowych,kopiarek i innych urządzeń biurowych. - ilość ryz 1.200. 2.Wykaz ilości i rodzajów zamawianego asortymentu został określony w Formularzu Ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, - projektem umowy oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych asortymentów wymienionych w Formularzu Ofertowym - zał. Nr 2 do SIWZ 4.Wykonawca nie moSe dokonywać zmian w utworzonym przez Zamawiającego Formularzu Ofertowym, a w szczególności usuwać jakichkolwiek zapisów wprowadzonych przez Zamawiającego. 5.Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. 6.Wielkość kaSdej partii zaleSeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, na piśmie lub drogą elektroniczną lub faksem. 7.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania cząstkowych zamówień własnym transportem na swój koszt i ryzyko w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia przez pracownika Zamawiającego, do t.j Baza Magazynowa KWP Łagodzin 11 B 66-446 gm. Deszczno 8.Odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru ilościowego i jakościowego, podpisanym przez przedstawicieli stron. 9.Gwarancja na dostarczony przedmiot zamówienia - min. 12 m-cy od dnia odbioru dostawy. 10.Termin płatności - 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 11.Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. Zawiera Projekt Umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, ul. Przemysłowa 8 B; 75-216 Koszalin, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 353735,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 353735,00

  • Oferta z najniższą ceną: 353735,00 / Oferta z najwyższą ceną: 495338,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.