Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 70086 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Bydgoszcz: świadczenie usługi całodziennego wyżywienia - catering
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
34126041200000, ul.
ul. Gdańska
147,
85915
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 378 13 19, faks
52 378 13 13, e-mail
zamowienia@11wog.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.11wog.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojskowa Jednosta Budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi całodziennego wyżywienia - catering
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):7/ZP/U/ŻYWN./2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Miejsce świadczenia usług: Stołówka Wojskowa dla Kadry ul. Gdańska 147 85-915 Bydgoszcz; 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. 3) Przygotowanie posiłku winno odbyć się wg poniższych zasad: a. w składzie śniadań uwzględniać: przetwory mleczne, pieczywo, masło naturalne bądź inne tłuszcze, dodatki do pieczywa (wędliny, konserwy, produkty nabiałowe, dżem itp.), dodatki warzywne i gorące napoje; b. obiady przygotowywać w zestawie trzech dań obejmujących: zupę z pieczywem (jedną z dwóch do wyboru), drugie danie (jedno z dwóch do wyboru) z dwoma dodatkami warzywnymi (w tym jeden w postaci surówki) oraz deser lub napój, a wybór ten musi być dostępny dla co najmniej 50% żywionych; dla urozmaicenia żywienia w składzie drugich dań obiadowych planować w połowie potrawy mięsne (w tym ryby) i w połowie pozostałe potrawy z mięsa rozdrobnionego, półmięsne i bezmięsne; kompot podawać na przemian z innymi napojami, jak soki i napoje owocowe, warzywne lub owocowo-warzywne; na deser planować budynie, kisiele wzbogacone owocami, galaretki, koktajle mleczne, ciasta, słodycze itp.; c. na kolację podawać na przemian potrawy gorące uzupełnione pieczywem z dodatkami; w daniach kolacyjnych bez udziału potrawy gorącej dodatki do pieczywa należy odpowiednio zwiększać; Niezależnie od formy kolacji (gotowanej, suchej) zaleca się planować dodatek w formie owocu lub warzywa. d. potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych- konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych e. do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców , w tym także roślin strączkowych , różnego rodzaju kasz. f. obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczanych posiłków , każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty , zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie próbek. 4) Realizacja całodziennego wyżywienia musi być realizowana zgodnie z procedurami HACCP oraz zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594, z późn. zm.); 5) Zapłata za usługę zleconą przez Zamawiającego będzie następowała na podstawie faktury zbiorczej wystawionej po zrealizowaniu przez Wykonawcę zamówień określonych w zleceniach ( załącznik nr 4 do umowy) i po dokonaniu ich odbioru przez Zamawiającego za dany miesiąc. Wykonawca zobowiązuje się wystawić i przesłać fakturę zbiorczą raz w miesiącu do dnia 10 każdego miesiąca, następującego po miesiącu w którym nastąpiło świadczenie usługi cateringu. Z zastrzeżeniem, że wystawienie faktury za miesiąc grudzień, nastąpi: za okres od 01 do 20 grudnia faktura będzie wystawiona i dostarczona do Zamawiającego w dniu 21 grudnia, a za okres od 21 do 31 grudnia, faktura będzie wystawiona i dostarczona do Zamawiającego najpóźniej w dniu 02.01.2018r. natomiast termin jej zapłaty nastąpi do 31.01.2018r, pod warunkiem przyznania, planowanych na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym projekcie planu finansowego Zamawiającego na 2018 r. 6) Wykonawca podda się kontroli sanitarno-weterynaryjnej w zakresie spełniania wymagań bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego. Kontrolę przeprowadzi Wojskowy Inspektor Sanitarny lub Weterynaryjny Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej przed podpisaniem umowy na realizację usługi cateringowej w przypadku wydania negatywnej opinii w/w Instytucji Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy i wyboru nowego Wykonawcy, przyjmuje się ,że opinia pozytywna to opinia ,,zgodna`´, ,,częściowo zgodna´´, a opinia negatywna ,,ocena niezadowalająca´´. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w/w kontroli również w trakcie trwania umowy, a negatywna ocena będzie skutkowała odstąpieniem od umowy i naliczeniem kary umownej w wysokości 10% wartości zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi złącznik nr 1 do ogłoszenia. Główny przedmiot zamówienia CPV - 55300000-3 1. W ramach świadczonych usług stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zapewni: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć posiłki w termoforach utrzymujących odpowiednią temperaturę z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym do wydania, przy czym gotowość Wykonawcy do wydawania posiłków określa się na podstawie godzin wyszczególnionych w tabeli: Śniadanie obiad kolacja Godziny wydawania posiłków 6:50 - 7:30 12:20 - 14:00 18:00 - 19:00 2) Wykonawca zobowiązuje się monitorować temperaturę przyrządzonych potraw każdorazowo przed ich wydawaniem w stołówce przy ul. Gdańskiej 147 i temperatury wydawanych potraw odnotowywać w karcie monitorowania (obróbka termiczna) - załącznik nr 5 do umowy oraz okazywać ją każdorazowo przy kontroli prowadzonej przez przedstawiciela 3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić naczynia i sztućce jednorazowe dla osób, dla których wydawane będą posiłki. 4) Po zakończeniu wydawania poszczególnych posiłków Wykonawca musi pozostawić porządek po sobie na sali konsumpcyjnej oraz zabrać ze sobą odpadki pokonsumpcyjne. Czynność ta dotyczy także miejsca wydawania posiłków oraz stołów jadalnych; 5) Wydawanie posiłków realizowane będzie przez personel Wykonawcy; 6) Wykonawca zobowiązuje się realizować usługę własnym środkiem transportu, spełniającym wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55300000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie na usługi społeczne o wartości poniżej progów wskazanych w art. 138g ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) oraz w oparciu o Procedury udzielania zamówień na usługi społeczne obowiązujące w 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT188287.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 203350.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





