eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczświadczenie usługi całodziennego wyżywienia - catering



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 70086 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Bydgoszcz: świadczenie usługi całodziennego wyżywienia - catering
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska  147, 85915   Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13, e-mail zamowienia@11wog.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.11wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednosta Budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

świadczenie usługi całodziennego wyżywienia - catering

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

7/ZP/U/ŻYWN./2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Miejsce świadczenia usług: Stołówka Wojskowa dla Kadry ul. Gdańska 147 85-915 Bydgoszcz; 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. 3) Przygotowanie posiłku winno odbyć się wg poniższych zasad: a. w składzie śniadań uwzględniać: przetwory mleczne, pieczywo, masło naturalne bądź inne tłuszcze, dodatki do pieczywa (wędliny, konserwy, produkty nabiałowe, dżem itp.), dodatki warzywne i gorące napoje; b. obiady przygotowywać w zestawie trzech dań obejmujących: zupę z pieczywem (jedną z dwóch do wyboru), drugie danie (jedno z dwóch do wyboru) z dwoma dodatkami warzywnymi (w tym jeden w postaci surówki) oraz deser lub napój, a wybór ten musi być dostępny dla co najmniej 50% żywionych; dla urozmaicenia żywienia w składzie drugich dań obiadowych planować w połowie potrawy mięsne (w tym ryby) i w połowie pozostałe potrawy z mięsa rozdrobnionego, półmięsne i bezmięsne; kompot podawać na przemian z innymi napojami, jak soki i napoje owocowe, warzywne lub owocowo-warzywne; na deser planować budynie, kisiele wzbogacone owocami, galaretki, koktajle mleczne, ciasta, słodycze itp.; c. na kolację podawać na przemian potrawy gorące uzupełnione pieczywem z dodatkami; w daniach kolacyjnych bez udziału potrawy gorącej dodatki do pieczywa należy odpowiednio zwiększać; Niezależnie od formy kolacji (gotowanej, suchej) zaleca się planować dodatek w formie owocu lub warzywa. d. potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych- konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych e. do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców , w tym także roślin strączkowych , różnego rodzaju kasz. f. obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczanych posiłków , każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty , zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie próbek. 4) Realizacja całodziennego wyżywienia musi być realizowana zgodnie z procedurami HACCP oraz zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594, z późn. zm.); 5) Zapłata za usługę zleconą przez Zamawiającego będzie następowała na podstawie faktury zbiorczej wystawionej po zrealizowaniu przez Wykonawcę zamówień określonych w zleceniach ( załącznik nr 4 do umowy) i po dokonaniu ich odbioru przez Zamawiającego za dany miesiąc. Wykonawca zobowiązuje się wystawić i przesłać fakturę zbiorczą raz w miesiącu do dnia 10 każdego miesiąca, następującego po miesiącu w którym nastąpiło świadczenie usługi cateringu. Z zastrzeżeniem, że wystawienie faktury za miesiąc grudzień, nastąpi: za okres od 01 do 20 grudnia faktura będzie wystawiona i dostarczona do Zamawiającego w dniu 21 grudnia, a za okres od 21 do 31 grudnia, faktura będzie wystawiona i dostarczona do Zamawiającego najpóźniej w dniu 02.01.2018r. natomiast termin jej zapłaty nastąpi do 31.01.2018r, pod warunkiem przyznania, planowanych na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym projekcie planu finansowego Zamawiającego na 2018 r. 6) Wykonawca podda się kontroli sanitarno-weterynaryjnej w zakresie spełniania wymagań bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego. Kontrolę przeprowadzi Wojskowy Inspektor Sanitarny lub Weterynaryjny Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej przed podpisaniem umowy na realizację usługi cateringowej w przypadku wydania negatywnej opinii w/w Instytucji Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy i wyboru nowego Wykonawcy, przyjmuje się ,że opinia pozytywna to opinia ,,zgodna`´, ,,częściowo zgodna´´, a opinia negatywna ,,ocena niezadowalająca´´. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w/w kontroli również w trakcie trwania umowy, a negatywna ocena będzie skutkowała odstąpieniem od umowy i naliczeniem kary umownej w wysokości 10% wartości zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi złącznik nr 1 do ogłoszenia. Główny przedmiot zamówienia CPV - 55300000-3 1. W ramach świadczonych usług stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zapewni: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć posiłki w termoforach utrzymujących odpowiednią temperaturę z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym do wydania, przy czym gotowość Wykonawcy do wydawania posiłków określa się na podstawie godzin wyszczególnionych w tabeli: Śniadanie obiad kolacja Godziny wydawania posiłków 6:50 - 7:30 12:20 - 14:00 18:00 - 19:00 2) Wykonawca zobowiązuje się monitorować temperaturę przyrządzonych potraw każdorazowo przed ich wydawaniem w stołówce przy ul. Gdańskiej 147 i temperatury wydawanych potraw odnotowywać w karcie monitorowania (obróbka termiczna) - załącznik nr 5 do umowy oraz okazywać ją każdorazowo przy kontroli prowadzonej przez przedstawiciela 3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić naczynia i sztućce jednorazowe dla osób, dla których wydawane będą posiłki. 4) Po zakończeniu wydawania poszczególnych posiłków Wykonawca musi pozostawić porządek po sobie na sali konsumpcyjnej oraz zabrać ze sobą odpadki pokonsumpcyjne. Czynność ta dotyczy także miejsca wydawania posiłków oraz stołów jadalnych; 5) Wydawanie posiłków realizowane będzie przez personel Wykonawcy; 6) Wykonawca zobowiązuje się realizować usługę własnym środkiem transportu, spełniającym wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 55300000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie na usługi społeczne o wartości poniżej progów wskazanych w art. 138g ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) oraz w oparciu o Procedury udzielania zamówień na usługi społeczne obowiązujące w 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT188287.04
Walutapl


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H. RARYTAS,  ,  WYRZYSKA 6,  89-110,  SADKI,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 203350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202105.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 203350.00
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.