eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPrzebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa (PKP LHS) w ciągu drogi wojewódzkiej nr 843 Chełm - Skierbieszów - Zamość ul. Powiatowa w Zamościu wraz z budową na czas robót przejazdu kolejowego kat. A w km 52+700 linii kolejowej PKP LHS w Zamościu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Zamość: Przebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa (PKP LHS) w ciągu drogi wojewódzkiej nr 843 Chełm - Skierbieszów - Zamość ul. Powiatowa w Zamościu wraz z budową na czas robót przejazdu kolejowego kat. A w km 52+700 linii kolejowej PKP LHS w Zamościu.
Numer ogłoszenia: 70064 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu , ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383198, faks 084 6396189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdg.zamosc.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa (PKP LHS) w ciągu drogi wojewódzkiej nr 843 Chełm - Skierbieszów - Zamość ul. Powiatowa w Zamościu wraz z budową na czas robót przejazdu kolejowego kat. A w km 52+700 linii kolejowej PKP LHS w Zamościu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP Linia Hutniczo Szerokotorowa (PKP LHS) w ciągu drogi wojewódzkiej nr 843 Chełm - Skierbieszów - Zamość ul. Powiatowa w Zamościu wraz z wcześniejszą budową na czas robót przejazdu kolejowego kat. A w km 52+700 linii kolejowej PKP LHS w Zamościu. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, Szczegółowy zakres czynności przed rozpoczęciem robót , uzgodnień z PKP LHS określają : SIWZ, dokumentacja budowlana, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych , przedmiary robót . Przebudowa wiaduktu drogowego . Obejmuje wykonanie robót: a) prace rozbiórkowe: - demontaż barier ochronnych, balustrad oraz osłon przeciwporażeniowych, - rozebranie warstw nawierzchni bitumicznej jezdni łącznie z izolacją, - rozebranie krawężników, kap chodnikowych, - rozebranie konstrukcji ustrojów niosących przęseł, - demontaż łożysk gumowych, - rozkopanie nasypu drogi za przyczółkami, - rozebranie oczepów podpór, - rozebranie słupów podpór do wymaganych rzędnych, - rozebranie skrzydełek przyczółków oraz płyt przejściowych, - frezowanie nawierzchni bitumicznych na dojazdach do wiaduktu, - rozebranie istniejących umocnień stożków przyczółków z elementów betonowych, a)prace budowlane: - wzmocnienie słupów podpór, - wykonanie nowych oczepów podpór, skrzydełek oraz płyt przejściowych, - ustawienie na podporach łożysk elastomerowych pod belki WBS, - wyremontowanie oraz montaż istniejących belek prefabrykowanych WBS, - montaż nowych belek prefabrykowanych Gromnik, - wykonanie płyty pomostu, - wykonanie izolacji płyty pomostu, - ustawienie krawężników kamiennych na obiekcie oraz betonowych na dojazdach, - wykonanie kap chodnikowych wraz z montażem prefabrykowanych desek gzymsowych, - wykonanie nowych warstw nawierzchni na wiadukcie i dojazdach, - wykonanie dylatacji bitumicznych, - reprofilacja stożków przyczółków z umocnieniem prefabrykowanymi elementami betonowymi, - wykonanie schodów skarpowych dla obsługi, - ustawienie barier stalowych oraz balustrad na wiadukcie i dojazdach, - ustawienie osłon przeciwporażeniowych. Szczegółowy zakres określony został w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych , stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 34.99.00.00 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 34000,00 zł ( słownie: trzydzieści cztery tysiące, 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp - według wzoru - zał. nr 1 do SIWZ, Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu i odbiorze w okresie ostatnich 5 lat (2009-2013) przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ,w tym okresie wykonanie co najmniej : - trzy roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie mostów, wiaduktów, estakad w tym jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto ( słownie: dwa miliony pięćset tysięcy zł brutto), w tym jedną usytuowaną na drodze o klasie nie niższej niż Z i wykaże, że roboty wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i odebrane. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia Podwykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu i odbiorze w okresie ostatnich 5 lat (2009-2013) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie przejazdu kolejowego kat. A i zapewnieniem łączności przejazdowej, o wartości minimum 100000,00zł brutto ( słownie: sto tysięcy zł brutto) oraz wykazanie że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże budowę lub przebudowę przejazdu kolejowego kat. B lub kat. C, w zakres której wchodziło wykonanie nawierzchni na przejeździe, montaż łączności przejazdowej. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia - według wzoru - zał. nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: Osoba wskazana do pełnienia funkcji Kierownika budowy powinna posiadać : - minimalne kwalifikacje zawodowe , doświadczenie i wykształcenie : 1) wykształcenie wyższe techniczne, 5 letnie doświadczenie od uzyskania uprawnień w kierowaniu robotami mostowymi, 2) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , 3) pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót mostowych przy budowie lub przebudowie minimum 2 stałych obiektów mostowych ( most, wiadukt , estakada) o długości całkowitej co najmniej 20,00 m każdy. Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót mostowych powinna posiadać : - minimalne kwalifikacje zawodowe , doświadczenie i wykształcenie: 1) wykształcenie wyższe techniczne, 2) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót drogowych powinna posiadać : - minimalne kwalifikacje zawodowe , doświadczenie i wykształcenie: 1) wykształcenie wyższe techniczne, 2) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , Nie dopuszcza się by funkcję Kierownika Budowy i Kierownika Robót mostowych pełniła ta sama osoba, spełniające ww wymagania. Dopuszcza się by funkcje Kierownika Robót mostowych i Kierownika Robót drogowych pełniła ta sama osoba, spełniająca ww wymagania. Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót kolejowych branży drogowej powinna posiadać : - minimalne kwalifikacje zawodowe , doświadczenie i wykształcenie: 1) uprawnienia do kierowania robotami w specjalności kolejowej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia kolejowe wydane na podstawie obowiązujących przepisów , Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót kolejowych branży energetycznej powinna posiadać : 1) uprawnienia do kierowania robotami w specjalności kolejowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia kolejowe wydane na podstawie obowiązujących przepisów , Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót kolejowych branży telekomunikacyjnej powinna posiadać : 1) uprawnienia do kierowania robotami w specjalności kolejowej branża telekomunikacyjna lub odpowiadające im ważne uprawnienia kolejowe wydane na podstawie obowiązujących przepisów. Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót kolejowych branży sterowania ruchem kolejowym powinna posiadać : 1) uprawnienia do kierowania robotami w specjalności branża sterowanie ruchem kolejowym lub odpowiadające im ważne uprawnienia kolejowe wydane na podstawie obowiązujących przepisów , Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z podmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 500 000,00 zł, Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdg.zamosc.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ i materiały przetargowe można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu przy ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość - pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.