To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 70057 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Sosnowiec: "Dostawa indywidualnych aspiratorów powietrza z wyposażeniem oraz kalibratora przepływu dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46129
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, krajowy numer identyfikacyjny
28854400000, ul.
ul. Kościelna
13,
41200
Sosnowiec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 660 885, faks
322 661 124, e-mail
dyrektor@imp.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.imp.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa indywidualnych aspiratorów powietrza z wyposażeniem oraz kalibratora przepływu dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/10/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 1. Indywidualne aspiratory powietrza Aspirator powietrza Parametry techniczne Wymagane parametry Indywidualny aspirator powietrza z akumlatorem (np. Airchek XR 5000 wysokiej mocy lub równoważny) ? Zakres przepływu 5 - 5000 ml/min (np. z adapterem niskiego przepływu) ? Elektroniczny system kontroli przepływu ? Automatyczny restart w przypadku błędów w przepływie ? Wyświetlacz LCD pokazujący bieżący czas pracy oraz całkowity czas pracy, klawiatura Obudowa apsiratora Umożliwiająca pracę na stanowiskach pracy, iskrobezpieczna. Czas pracy urządzenia min. 24 h przy przepływie 2 l/min. Korekta przepływu Przy zmianach temperatury Inne - certyfikat producenta - Instrukcja obsługi w języku polskim - Bezpłatny serwis w okresie gwarancji na koszt dostawcy (bezpłatny dojazd lub transport urządzenia, części, usługa) Ilość sztuk 10 Wyposażenie do aspiratorów Opis wyposażenia Ilość sztuk Niezbędne, kompletne, wyposażenie do pracy w opcji niskich przepływów, w tym: - Regulatory ciśnienia - Adaptery niskich przepływów jednokanałowe - Adaptery niskich przepływów dwukanałowe 10 szt. 10 szt 10 szt Osłona na rurkę sorbentową: - SKC nr kat. 226-119 (rozmiar rurki ODxL: 6x110 mm) - SKC nr kat. 226-01 (rozmiar rurki ODxL: 6x70 mm) 10 szt. 10 szt. Wężyki łączące próbnik z aspiratorem 20 szt. Torba/Pokrowiec ograniczające hałas z pasami 10 szt. Ładowarki (osobna dla każdego aspiratora) 10 szt. Zestaw narzędzi do obsługi aspiratorów 1 szt. Walizki transportowe (umożliwiające umieszczenie 4 - 5 aspiratorów w jednej) np.: 2 - 3 szt. Ilość walizek umożliwiająca transport 10 aspiratorów z ładowarkami Pakiet 2. Wzorcowy kalibrator przepływu Parametry techniczne Wymagane parametry Kalibrator elektroniczny (np. kalibrator Defender M lub równoważny) - wyświetlacz LCD wskazujący aktualne wartości przepływu chwilowego i średniego - dokładność +-1% - zakres 50 mL--5.0 L/min - zasilanie: wbud. akumulator - ładowarka sieciowa 220V - przeciętny czas pracy 6 - 8 godz. - walizka transportowa Inne Świadectwo wzorcowania uznawane przez PCA Bezpłatny serwis w okresie gwarancji na koszt dostawcy (dojazd lub transport + usługa) Ilość sztuk 1
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
38500000-0
Dodatkowe kody CPV:
38341500-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: pakiet 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT81300.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 56.075,70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: pakiet 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11276.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12.300,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II
- dostawa implantów ortopedycznych
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.