To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Wrocław: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 70057 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13211 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3680622, faks 71 3680491.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach: nr 2a - pakiet 1 nr 2b - pakiet 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Wrocław
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRIM Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, M. Ilski, ul. Lotnicza 15d/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53190,06
Oferta z najniższą ceną: 53190,06 / Oferta z najwyższą ceną: 67719,53
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Jelenia Góra
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - WYTWÓRCZA "REDIS" EKSPORT - IMPORT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - WYTWÓRCZA "REDIS" EKSPORT - IMPORT SP. Z O.O.
- Firma Handlowo-Wytwórcza REDIS Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 17, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13111,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9178,56
Oferta z najniższą ceną: 9178,56 / Oferta z najwyższą ceną: 12420,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części - postępowanie powtórzone dla części nr 5 - Dostawy ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji na podstawie umowy ramowej
- Zakup licencji dostępowych do Windows Server 2025 na uruchomienie usługi katalogowej w oparciu o Microsoft Active Directory w ilości 3790 sztuk.
- Dostawa 50 000 szt. skoroszytów zawieszanych z okienkiem PP na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych - rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Zakup materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów papierniczych w ramach projektu "Poprawa jakości i dostępności udzielania świadczeń onkologicznych poprzez modernizację i doposażenie infrastruktury USK Nr 1
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2026 r.
- DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ ORAZ MATERIAŁÓW DO ORGANIZACJI KONKURSÓW I ZABAW W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
- Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz urządzeń multimedialnych na potrzeby projektu "BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE TURYSTYKA"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





