eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczółkiBudowa kanalizacji sanitarnej w Różynach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Pszczółki: Budowa kanalizacji sanitarnej w Różynach
Numer ogłoszenia: 70053 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki, ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Różynach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie poniżej 5.150.000 euro.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: - budowie kolektorów sanitarnych A, A1,A2,A2-1,A3,o długości 2.185 mb, w zlewni grawitacyjnej, - budowie kolektorów sanitarnych A,A1,B,B1,B2,o długości. 1.344,3 mb. w zlewni przepompowni PF - budowie kolektorów sanitarnych: A od przepompowni PE do studni S2, A1,B, od studni S1 do studni S3, B1,B3, o łącznej długości ok.318 mb. w zlewni przepompowni PE - budowie przyłączy od wyżej wymienionych kolektorów o łącznej długości 581 mb, - budowie odcinków kanalizacji sanitarnej łączących przyłącza z budynkiem lub miejscem włączenia w istniejącą instalację sanitarną o łącznej długości 831 mb, - budowie rurociągu tłocznego Ø 110 PE o długości 1.110 mb, - budowie rurociągu tłocznego Ø 50 PE o długości 260 mb, - budowie rurociągu tłocznego Ø 40 PE o długości. 97 mb, - budowie przepompowni ścieków PE i PF, - budowie przepompowni przydomowej Pd1, - wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni, - przywrócenie do stanu pierwotnego istniejących nawierzchni dróg oraz terenu posesji, - wykonanie robót elektrycznych, automatyki, monitoringu i zagospodarowania terenu przepompowni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający ustala wadium w wysokości 50.000,00 zł. 2) Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 pkt. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:50 8337 0001 0000 0286 2000 0019 w Banku Spółdzielczym w Pszczółkach. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego (termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego nie może być późniejszy niż termin określony na składanie ofert). 5) Bezgotówkowe formy wniesienia wadium w oryginale powinny być złożone w kasie Urzędu Gminy do dnia i godziny oznaczonych jako termin składania ofert, a ich kserokopie dołączone do składanej oferty. 6) Zwrot wadium nastąpi w trybie określonym art. 46 ust 1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) prowadzą działalność związaną z wykonywaniem robót, o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 3 zadania odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, d) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową pozwalające na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. .2 Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) spełniać warunki określone w pkt.1 lit.a),c),d) - wspólnie, natomiast w pkt. 1 lit b), e) - każdy z osobna, c) zawrzeć umowę regulującą współpracę podmiotów. 3 Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawców. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie, wymogi określone w pkt 1 a) oraz c) musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany druk oferta wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 1 oraz dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do druku Oferta), f) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wraz z umową regulującą współpracę podmiotów. 2. Dokumenty złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia będą rozpatrywane łącznie, z zastrzeżeniem pkt. 1 lit. a), b), e). 3. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w oryginale lub formie kserokopii poświadczonej, na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólną będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 5. Zamawiający może w ramach solidarnej odpowiedzialności żądać wykonania umowy od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszczolkigw.e-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, 83-032 Pszczółki ul.Pomorska 18, pok. nr 1 sekretariat.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 83-032 Pszczółki ul.Pomorska 18, pok. nr 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.