Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-17
Zakopane: Dostawę wraz z oprogramowaniem infomatów dla Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w ramach projektu KULTURA? TAK! Promocja dziedzictwa kulturowego jako czynnik zrównoważonego rozwoju lokalnego Podtatrza (II) realizowanego w ramach Priorytetu 9 POLITYKA REGIONALNA I DZIAŁANIA TRANSGRANICZNE Programu Operacyjnego dla wykorzystania środków finansowych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Numer ogłoszenia: 7004 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury , Tetmajera 24, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 20-613-20, faks 0-18 20-739-94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tatry.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę wraz z oprogramowaniem infomatów dla Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w ramach projektu KULTURA? TAK! Promocja dziedzictwa kulturowego jako czynnik zrównoważonego rozwoju lokalnego Podtatrza (II) realizowanego w ramach Priorytetu 9 POLITYKA REGIONALNA I DZIAŁANIA TRANSGRANICZNE Programu Operacyjnego dla wykorzystania środków finansowych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 szt. infomatów z oprogramowaniem i kartami gwarancyjnymi oraz innymi wymaganymi dokumentami dla Tatrzańskiej Agencji Rozwoju, Promocji i Kultury w ramach projektu KULTURA? TAK! Promocja dziedzictwa kulturowego jako czynnik zrównoważonego rozwoju lokalnego Podtatrza (II) realizowanego w ramach Priorytetu 9 POLITYKA REGIONALNA I DZIAŁANIA TRANSGRANICZNE Programu Operacyjnego dla wykorzystania środków finansowych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV), jako: główny przedmiot zamówienia: 30200000-1 (Urządzenia komputerowe), oraz przedmiot uzupełniający: 48000000-8 (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne) polegające na: - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt, oprogramowanie i karty gwarancyjne z podziałem na 5 sztuk infomatów wiszących (naściennych) oraz 15 sztuk infomatów stojących o co najmniej minimalnych parametrach określonych w szczegółowej specyfikacji parametrów technicznych stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wypełnioną uzupełnioną do oferty specyfikację parametrów technicznych stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. - Wykonawca ponadto zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedzimy Zamawiającego wraz z wymaganymi kartami gwarancyjnymi oraz innymi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań stawianych przez Zamawiającego wobec oferowanego sprzętu określonych w szczegółowej specyfikacji parametrów technicznych stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. - Wykonawca w formularzu ofertowym winien podać okres gwarancji na dostarczone infomaty będące przedmiotem zamówienia. Zaproponowanie krótszego terminu gwarancji będzie skutkowało odrzuceniem oferty. - Dokładny opis przedmiotu Zamówienia określony został w szczegółowej specyfikacji parametrów technicznych stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ zawierającej wymagane minimalne parametry techniczne poszczególnych komponentów infomatów. 3.2. Zamawiający informuje, że w przypadku dostarczenia uszkodzonego przedmiotu zamówienia z winy Wykonawcy, Zamawiający odmówi jego przyjęcia, a Wykonawca dokona wymiany na swój koszt. 3.3. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.4. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie dostarczanie zamawianego przedmiotu, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega, że Wykonawca jest zobowiązany do oferty przetargowej dołączyć dokumenty świadczące o tym, że przedmiot podany w ofercie, jako równoważny posiada w szczególności parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od określonych w niniejszej SIWZ w załączniku nr 7, ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowany przez Wykonawcę przedmiot podany, jako równoważny posiada parametry techniczne i jakościowe gorsze od określonych w SIWZ w załączniku nr 7 spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Z uwagi na fakt, iż wartość niniejszego postępowania jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, przez co zostają spełnione przesłanki wynikające z art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu postanowił odstąpić od obowiązku wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy praw nakładają obowiązek ich stosowania, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana: 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana: 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana: 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana: 1) Na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
19.3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, 19.4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości brutto umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.tatry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury w Zakopanem, ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury w Zakopanem, ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 3.5. Dane dotyczące projektu KULTURA? TAK! Promocja dziedzictwa kulturowego jako czynnik zrównoważonego rozwoju lokalnego Podtatrza (II) realizowanego w ramach Priorytetu 9 POLITYKA REGIONALNA I DZIAŁANIA TRANSGRANICZNE Programu Operacyjnego dla wykorzystania środków finansowych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego. - Miejsca realizacji: Powiat Tatrzański - Termin realizacji projektu: od kwietnia 2009 roku do kwietnia 2011 roku, - Wartość projektu - 1 345 700zł..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Świadczenie usług sprzątania dla Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- Zakup 2 sztuk samochodów typu pickup
- Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług ochrony fizycznej wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół w Złoczewie
- Dostawa zestawów edukacyjnych narzędzi informatycznych dla szkół - zestawu komputerowego w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
- Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń na potrzeby Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania dla Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ POMOCY MULTIMEDIALNYCH W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





