eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MierzeszynŚwiadczenie usług gastronomicznych w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie tj. przygotowanie całodziennych posiłków dla mieszkańców w oparciu o istniejące zaplecze kuchenne w roku 2009 i 2010.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Mierzeszyn: Świadczenie usług gastronomicznych w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie tj. przygotowanie całodziennych posiłków dla mieszkańców w oparciu o istniejące zaplecze kuchenne w roku 2009 i 2010.
Numer ogłoszenia: 69924 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28842 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej LEŚNY, , Mierzeszyn, woj. pomorskie, tel. 0-58 6828114, faks 0-58 6828114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług gastronomicznych w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie tj. przygotowanie całodziennych posiłków dla mieszkańców w oparciu o istniejące zaplecze kuchenne w roku 2009 i 2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowywaniu przez Wykonawcę całodziennych posiłków w wynajmowanych na ten cel pomieszczeniach kuchennych Zamawiającego. Zamawiający nie godzi się na dowóz gotowych posiłków z zewnątrz. W Domu Pomocy Społecznej LEŚNYw Zaskoczynie zwanym dalej Domemprzebywają aktualnie 94 mieszkanki. Liczba osób żywionych nie jest stała i może zmieniać się okresowo, ze względu na wyjazdy na urlopy, pobyty w szpitalach itp. Może ona także ulec zmniejszeniu w sposób naturalny. 1.Dla mieszkanek przygotowywane są codzienne posiłki o ustalonych porach dnia: - śniadanie 8.00 - 10.00, - drugie śniadanie 11.00, - obiad 12.00 - 14.00, - podwieczorek 16.00, - kolacja 18.00 - 20.00. a)drugie śniadanie i podwieczorek przeznaczone są dla osób, które zaleceniem lekarza muszą być dożywiane częściej ale w małych ilościach (niedowaga, cukrzyca itp.). b)obecnie dodatkowo dożywiane są 22 osoby, liczba tych osób może być zmienna. 2.W związku z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 19 października 2005 r. w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz.1837) Wykonawca wyposaży kuchenki w oddziałach w podstawowe produkty spożywcze do bezpośredniego spożycia w postaci: pieczywa, tłuszczy i przetworów w kwocie co najmniej 300 zł miesięcznie. Wykonawca zapewni na zajęcia terapii kulinarnej produkty żywnościowe w kwocie co najmniej 100 zł miesięcznie. 3.Przygotowywanie posiłków musi odbywać się na bieżąco, ze świeżych produktów, w pomieszczeniach kuchni Domu zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm.) i innych, w tym zakresie jak również z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. Wymaga się od Wykonawcy przygotowywania następujących diet: a) dieta podstawowa, b) dieta lekkostrawna, c) dieta cukrzycowa, d) dieta biegunkowa. ( załącznik nr 8 do SIWZ) 5. Przygotowywane posiłki będą odbierane przez pracowników Zamawiającego, część oknem podawczym na stołówkę, a część windą na oddziały. Rozdanie mieszkańcom posiłków, a następnie zwrot brudnych naczyń, należy do pracowników Domu. Wykonawca zajmuje się myciem i wyparzaniem całości kompletu wydanych naczyń i sztućców. Zamawiający nie przewiduje wynajmowania stołówki. 6.Wykonawca udostępni płatne posiłki pracownikom Domu, którzy się o to zwrócą i chętnym osobom w ramach tzw. usług środowiskowych. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania jadłospisów zgodnie z zasadami żywienia i dietetyki stosowanej opracowanymi przez Instytut Żywności i Żywienia. Posiłki powinny pokrywać całodobowe zapotrzebowanie na kalorie i podstawowe składniki odżywcze tj. białka, tłuszcze, witaminy oraz sole mineralne. Zamawiający załącza do wglądu dwa przykładowe dekadowe jadłospisy dla mieszkanek Domu. (załącznik nr 7). 8. Dekadowy jadłospis winien być przedstawiony z 2-dniowym wyprzedzeniem do akceptacji osobie wyznaczonej do tego celu przez Zamawiającego. O ewentualnych zmianach w jadłospisie należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 9.Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przygotowanie tradycyjnych posiłków na Boże Narodzenie i Wielkanoc, a także przygotowania wzbogaconych posiłków na 7 imprez wynikających z planu imprez okolicznościowych na lata 2009/2010. 10. Wykonawca musi prowadzić ewidencję ilościowo-wartościową wydanych posiłków z podziałem na poszczególne diety, o których mowa w pkt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do tej ewidencji. 11.Ilość potrzebnych posiłków z podziałem na diety, o których mowa w pkt. 4 zgłaszana będzie pisemnie przez Zamawiającego do godziny 10.00 dnia poprzedniego i korygowana do godziny 8.00 dnia bieżącego. 12. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w skali miesiąca wartość produktów spożywczych zużywanych w dziennym procesie technologicznym określoną w umowie jako wsad do kotła, w kwocie nie niższej niż 7,00 zł brutto na jedną osobę dobowo. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentacji źródłowej np.: faktur zakupu, kartotek magazynowych itp. 14. Zakwestionowane pod względem jakościowym lub ilościowym przez pracownika Zamawiającego posiłki podlegają wymianie na koszt Wykonawcy. 15.Potrawy należy przygotowywać w tym samym dniu i nie można przetrzymywać ich do dnia następnego. 16.W przypadku niewykorzystania przez mieszkankę pełnego osobodnia żywienia do rozliczeń przyjmuje się: a)koszt śniadania i drugiego śniadania - 25% stawki osobodnia żywienia, b)koszt obiadu - 55% stawki osobodnia żywienia, c)koszt podwieczorku i kolacji - 20% stawki osobodnia żywienia. 17.Odpady pokonsumpcyjne Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 18.Warunkiem świadczenia usług gastronomicznych dla Domu jest wynajęcie pomieszczeń kuchennych wraz z wyposażeniem, o łącznej powierzchni: 165,25 m2. Na wymienioną powierzchnię składają się: Kuchnia główna 76,00 m2 Magazynek kuchni 16,00 m2 Magazyn spożywczy 64,00 m2 Szatnia personelu 6,30 m2 WC kuchni 2,95 m2 Obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń i wyposażenia kuchni przed złożeniem oferty. 19.Za wynajem od Domu pomieszczeń o powierzchni 165,25 m2 Wykonawca zapłaci miesięcznie 20 zł netto za 1 m2 (na podst. Uchwały Nr XXI/136/2008 Rady Powiatu Gdańskiego z dnia 27 czerwca 2008r.) to jest kwotę 3.305,00 zł netto powiększoną o 22% podatek VAT. Kwota brutto wyniesie 4.032,10 zł. W cenę wliczone są stałe elementy wyposażenia kuchni. 20. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie zgłosić właściwemu organowi powstanie obowiązku podatkowego od nieruchomości za przedmiot najmu oraz opłacić go bezpośrednio na rzecz organu podatkowego. 21 .Wykonawca uiści dodatkowe opłaty Zamawiającemu za: - energię elektryczną według wskazań podliczników i aktualnych stawek ustalanych przez dostawcę energii., - wodę według wskazań podliczników i aktualnych stawek ustalanych przez Radę Gminy Trąbki Wielkie (Uchwała Nr 90/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008r.). - ryczałt za ogrzewanie wynajmowanych pomieszczeń, podgrzewanie wody, oraz ścieków w łącznej ryczałtowej wysokości 400,00 zł miesięcznie, do którego dolicza się podatek VAT 22%, łącznie 488,00 zł brutto ( słownie: czterysta osiemdziesiąt osiem zł 00/100 ). - wywóz nieczystości stałych za 1 m3 (wydzielony jeden pojemnik) według aktualnych stawek PRSP Gdańsk - tel/fax, według wydruku centrali abonenckiej Zamawiającego, według obowiązujących stawek T.P.S.A. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wysokości opłat za dostarczane media w przypadku zmiany cen dostaw mediów przez Dostawców lub w przypadku zmiany wysokości stawek opodatkowania sprzedaży mediów podatkiem VAT. 22.Oprócz stałego wyposażenia - zabudowy, meble, armatura - w kuchni znajdują się przedmioty określone w załączniku nr 4 ( ruchome elementy wyposażenia ), które Wykonawca może dodatkowo wynająć w całości. Za wynajem tych elementów wyposażenia Wykonawca zapłaci miesięcznie 220,00 zł netto, powiększone o 22% podatek VAT to jest 268,40 zł brutto. 23.Wykonawca odpowiada za wynajmowane urządzenia i naczynia, dokonuje niezbędnych napraw na własny koszt i uzupełnia na bieżąco braki w wynajmowanych zasobach, jeśli występują. 24.Szczegółowe warunki umowy najmu zostały określone we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 25. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie pozostałe, oprócz wynajmowanych, urządzenia i naczynia niezbędne do wykonania usługi. 26. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostosowania kuchni i przestrzegania wymogów Sanepidu i HACCP. Zamawiający w każdej chwili może wnioskować o przeprowadzenie kontroli Sanepidu. 27. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych ( po zakończeniu miesiąca kalendarzowego ) na podstawie rozliczeń wydanych posiłków. Będą się one odbywały według wzoru: Cena brutto jednego osobodnia żywienia (wynikająca z oferty Wykonawcy stanowiący załącznik nr 1) x ilość wydanych w danym miesiącu posiłków. 28. Wypłata tak wyliczonego wynagrodzenia za wykonaną usługę, będzie następowała po upływie każdego miesiąca, w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy, przelewem na jego konto bankowe. 29. Nadzór nad jakością, ilością i przestrzeganiem obowiązujących norm odnośnie wydawanych posiłków sprawować będzie wyznaczony pracownik Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 775003.68 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. DUKAT, Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 775003.68
  • Oferta z najniższą ceną: 775003.68 oferta z najwyższą ceną: 938044.80
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.