eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa oprogramowania ANSYS, w wersji Research, licencja na 25 stanowisk oraz wsparcie techniczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-07

Łódź: Dostawa oprogramowania ANSYS, w wersji Research, licencja na 25 stanowisk oraz wsparcie techniczne
Numer ogłoszenia: 69886 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny , ul. Stefanowskiego 1/15, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312211, faks 042 6312211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania ANSYS, w wersji Research, licencja na 25 stanowisk oraz wsparcie techniczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania ANSYS, w wersji Research, licencja na 25 stanowisk oraz wsparcie techniczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.10.00 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 ustawy oraz złożyli ofertę, przy czym Wykonawca może złożyć w tym Postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. Zamawiający wymaga aby dostawcą oprogramowania był producent lub autoryzowany przedstawiciel - w przypadku gdy dostawca nie jest producentem oprogramowania wymagane jest posiadanie autoryzacji producenta oprogramowania. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych formalnych warunków, zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, co w przypadku jakiegokolwiek braku lub niedociągnięcia skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załącznik 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załącznik 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załącznik 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załącznik 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument (dokumenty) stwierdzające, że Wykonawca jest producentem oprogramowania lub że posiada autoryzację producenta i jest jego autoryzowanym przedstawicielem. Na etapie składania oferty wystarczy oświadczenie natomiast przy podpisaniu umowy Zamawiający wymaga dostarczenia w/w dokumentów w postaci oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kserokopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Integralną częścią umowy jest załącznik nr 1 zwierający opis przedmiotu zamówienia oraz dodatkowe wymagania Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że: 1. Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: a. za opóźnienie w zrealizowaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia, b. w przypadku nie wywiązania się z umownych warunków gwarancji i serwisu Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień opóźnienia, liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wady lub reakcję serwisu, c. za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Dostawcy - w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego. 2. Zamawiający zapłaci Dostawcy odsetki ustawowe, za zwłokę w zapłacie rachunków. 3. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny Dziekanat Wydziału Mechanicznego 90-924 Łódź ul. Stefanowskiego 1/15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny Dziekanat Wydziału Mechanicznego 90-924 Łódź ul. Stefanowskiego 1/15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.