eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie projektów graficznych oraz produkcja i druk materiałów promocyjnych, numer postępowania ZP/PRPW/PN/1/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Warszawa: Opracowanie projektów graficznych oraz produkcja i druk materiałów promocyjnych, numer postępowania ZP/PRPW/PN/1/2012
Numer ogłoszenia: 69869 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów graficznych oraz produkcja i druk materiałów promocyjnych, numer postępowania ZP/PRPW/PN/1/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych oraz produkcja i druk materiałów promocyjnych, obejmujące następujące Pozycje: Część I: Opracowanie projektów graficznych: Pozycja 1.1. - Opracowanie projektu graficznego broszury w języku angielskim (handbook), Pozycja 1.2. - Opracowanie projektów graficznych 4 informatorów w formacie 100 mm x210 mm, Pozycja 1.3. - Opracowanie projektu graficznego ulotki A4 składanej na 3, Pozycja 1.4. - Opracowanie projektu graficznego ulotki A5, Pozycja 1.5. - Opracowanie projektu graficznego plakatu A1; Część II: Produkcja materiałów promocyjnych: Pozycja 2.1. - Pendrive, Pozycja 2.2. - Koszulki bawełniane - T-shirt, Pozycja 2.3. - Torby płócienne, Pozycja 2.4. - Baner zewnętrzny, Pozycja 2.5. - Kalendarz książkowy z wklejką na 2013 r., Pozycja 2.6. - Kalendarz ścienny na 2013 r., Pozycja 2.7. - Długopisy (BK), Pozycja 2.8. - Długopisy (IŚ), Pozycja 2.9. - Smycze reklamowe, Pozycja 2.10. - Roll-up, Pozycja 2.11. - Baner Frontlight, Pozycja 2.12. - Ścianka wystawiennicza; Część III: Druk materiałów promocyjnych: Pozycja 3.1. - Ulotka A4 składana na 3, Pozycja 3.2. - Informator B5, Pozycja 3.3. - Informator B5, Pozycja 3.4. - Raport B5, Pozycja 3.5. - Biuletyn informacyjny, Pozycja 3.6. - Ulotka A6, Pozycja 3.7. - Plakat A3, Pozycja 3.8. - Ulotka A5, Pozycja 3.9. - Plakat A3, Pozycja 3.10. - Ulotka A5, Pozycja 3.11. - Plakat A3, Pozycja 3.12. - Ulotka A4 składana na 3, Pozycja 3.13. - Plakat A2, Pozycja 3.14. - Folder B5, Pozycja 3.15. - Notes reklamowy A4, Pozycja 3.16. - Broszura A5 (handbook), Pozycja 3.17. - Broszura informacyjna A5, Pozycja 3.18. - Naklejki na płyty CD/DVD, Pozycja 3.19. - Ulotka A5, Pozycja 3.20. - Ulotka składana na 3 do formatu A5, Pozycja 3.21. - Informator 100 mm x 210 mm, Pozycja 3.22. - Ulotka A4 składana na 3, Pozycja 3.23. - Ulotka A5, Pozycja 3.24. - Plakat A1, Pozycja 3.25. - Ulotka A3 łamana do A4.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Część I: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu projektów graficznych. b) Część II: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na produkcji materiałów promocyjnych, np. torby płócienne, długopisy, pendrivey, banery, kalendarze, smycze, roll-upy, standy, itp. c) Część III: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na druku materiałów promocyjnych, np. plakaty, ulotki, broszury, itp. UWAGA: - Wykonawca składający ofertę na kilka części musi wykazać spełnianie warunku dla każdej części, na którą złożył ofertę. - W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie warunki wskazane powyżej mogą spełniać łącznie. - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2. w przypadku osób fizycznych zgłoszonych do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty; 3. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 4. w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 5. w przypadku, gdy Wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt. III.3.2) Ogłoszenia, będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy, gdy: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie; c. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl, www.pr.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Biuro ds. projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej, ul. Noakowskiego 3 pok. 50g, 00-664 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Warszawska, Biuro ds. projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej, ul. Noakowskiego 3 pok. 50g, 00-664 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 4.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektów graficznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 1.1. - Opracowanie projektu graficznego broszury w języku angielskim (handbook), Pozycja 1.2. - Opracowanie projektów graficznych 4 informatorów w formacie 100 mm x210 mm, Pozycja 1.3. - Opracowanie projektu graficznego ulotki A4 składanej na 3, Pozycja 1.4. - Opracowanie projektu graficznego ulotki A5, Pozycja 1.5. - Opracowanie projektu graficznego plakatu A1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkcja materiałów promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 2.1. - Pendrive, Pozycja 2.2. - Koszulki bawełniane - T-shirt, Pozycja 2.3. - Torby płócienne, Pozycja 2.4. - Baner zewnętrzny, Pozycja 2.5. - Kalendarz książkowy z wklejką na 2013 r., Pozycja 2.6. - Kalendarz ścienny na 2013 r., Pozycja 2.7. - Długopisy (BK), Pozycja 2.8. - Długopisy (IŚ), Pozycja 2.9. - Smycze reklamowe, Pozycja 2.10. - Roll-up, Pozycja 2.11. - Baner Frontlight, Pozycja 2.12. - Ścianka wystawiennicza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druk materiałów promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycja 3.1. - Ulotka A4 składana na 3, Pozycja 3.2. - Informator B5, Pozycja 3.3. - Informator B5, Pozycja 3.4. - Raport B5, Pozycja 3.5. - Biuletyn informacyjny, Pozycja 3.6. - Ulotka A6, Pozycja 3.7. - Plakat A3, Pozycja 3.8. - Ulotka A5, Pozycja 3.9. - Plakat A3, Pozycja 3.10. - Ulotka A5, Pozycja 3.11. - Plakat A3, Pozycja 3.12. - Ulotka A4 składana na 3, Pozycja 3.13. - Plakat A2, Pozycja 3.14. - Folder B5, Pozycja 3.15. - Notes reklamowy A4, Pozycja 3.16. - Broszura A5 (handbook), Pozycja 3.17. - Broszura informacyjna A5, Pozycja 3.18. - Naklejki na płyty CD/DVD, Pozycja 3.19. - Ulotka A5, Pozycja 3.20. - Ulotka składana na 3 do formatu A5, Pozycja 3.21. - Informator 100 mm x 210 mm, Pozycja 3.22. - Ulotka A4 składana na 3, Pozycja 3.23. - Ulotka A5, Pozycja 3.24. - Plakat A1 Pozycja 3.25. - Ulotka A3 łamana do A4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.