eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrnontowiceWYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH W RAMACH PROJEKTUMODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I ZAKUP WYPOSAŻENIA GMINNEGO DOMU KULTURY I BIBLIOTEKI W ORNONTOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-30

Ornontowice: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU: MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I ZAKUP WYPOSAŻENIA GMINNEGO DOMU KULTURY I BIBLIOTEKI W ORNONTOWICACH
Numer ogłoszenia: 69845 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ornontowice , ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 032 3306225, faks 032 3306214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU: MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ I ZAKUP WYPOSAŻENIA GMINNEGO DOMU KULTURY I BIBLIOTEKI W ORNONTOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni olejowej w zakresie robót instalacyjnych i elektrycznych wraz z robotami towarzyszącymi ogólnobudowlanymi w budynku Gminny Dom Kultury i Biblioteka, przy ul. Zwycięstwa 26 w Ornontowicach. Ponadto zakres robót obejmuje również wykonanie modernizacji pomieszczeń sali głównej, sceny i reżyserki. Wewnętrzna instalacja c.o. dwururowa z rozdziałem dolnym posiada trzy obiegi wyposażone w oddzielne układy mieszające i grzejniki płytowe w ilości 35 kpl. Orurowanie zaprojektowano z rur stalowych cienkościennych pokrytych cienką warstwą cynku. Połączenie rur i kształtek poprzez zaprasowanie złączy. Instalację wykonać zgodnie z projektem wykonawczym wewnętrznej instalacji c.o. Roboty w kotłowni obejmują wykonanie demontażu starego orurowania wraz z armaturą, a następnie wykonanie nowej instalacji z rur stalowych czarnych łączonych przez spawanie wraz z armaturą o parametrach pracy do 0,6 MPa i 110oC. W pomieszczeniu kotłowni należy skuć ze ścian stary tynk, a następnie ściany obłożyć płytkami ceramicznymi do wysokości 1,70 m. Zakres robót ogólnobudowlanych w magazynie oleju obejmuje między innymi wykonanie nowej posadzki po uprzednim skuciu istniejącej, a następnie wykonanie nowej na poziomie zapewniającym wysokość pomieszczenia 1,90 m. Całość pomieszczenia należy wypłytkować i pomalować. W zakresie robót instalacyjnych należy wykonać kompletną nową instalację olejową zgodnie z projektem kotłowni olejowej (zbiorniki oleju, orurowanie, wentylacja itp.). Zakres robót elektrycznych obejmuje wykonanie zasilania urządzeń technologicznych kotłowni, oświetlenia ogólnego, awaryjnego, instalację gniazd wtyczkowych oraz tablicę TB-K ( wykonać zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną robót instalacji elektrycznej ). Podstawowe roboty ogólnobudowlane w sali głównej i scenie obejmują prace rozbiórkowe polegające na rozebraniu podłogi z desek i legarów - 43,8m2, rozebraniu sufitu podwieszonego - 200,1 m2, zeskrobaniu i zmyciu starej farby ze ścian - 623,7 m2, rozebraniu obicia ścian drewnianych - 75,3 m2, rozebraniu posadzki z płytek ceramicznych - 9,55 m2 oraz rozebraniu ścianek działowych z dwóch warstw desek otynkowanych - 13,76 m2. Prace montażowe obejmują wykonanie ścianek działowych GR gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych z izolacją wełną mineralną gr.10 cm - 13,76 m2, obudowy elementów konstrukcji budynku płytami gipsowymi - 24,0 m2, tynków wewn. kat. III - 75,26 m2, wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach - 575,82 m2, na sufitach - 71,85 m2, dwukrotnego malowania farbami akrylowymi powierzchni wewnętrznych - 647,67 m2, dwukrotnego malowania farbami olejnymi stolarki i prętów - 26,5 m2, podłogi z desek struganych gr. 32 mm - 43,66 m2, ocyklinowania starej posadzki - 200,1 m2, sufitu podwieszanego z wypełnieniem płytami gipsowymi - 200,1 m2, lakierowania posadzek - 243,76 m2 i posadzki z wykładziny PVC - 20,26 m2. Zamówienie obejmuje również montaż stolarki drzwiowej w ilości 5szt. ( 1 zewn., 4 wewnętrzne ). Pełny zakres robót wykonać zgodnie z przedmiarami i specyfikacją techniczną robót. Wymagany okres rękojmi na wykonane prace - 3 lata..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 2 000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane porównywalne z przedmiotem zamówienia, w tym minimum: a). jedną robotę ogólnobudowlaną polegającą na budowie lub remoncie obiektu budowlanego użyteczności publicznej o wartości zamówienia minimum 130 000,00 zł brutto. b). jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie wewnętrznych instalacji C.O. wraz z kotłownią olejową lub gazową, na łączną wartość zamówienia minimum 180 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują: a). minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi - w specjalności konstrukcyjno budowlanej; b). minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi - w specjalności instalacyjnej- w zakresie urządzeń i instalacji c.o. wentylacyjnych; c). minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi - w specjalności instalacyjnej- w zakresie instalacji elektrycznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie osobowym kierownika budowy lub inspektora nadzoru jeżeli osoby wskazane w umowie z przyczyn obiektywnych nie mogą pełnić dalej powierzonych im funkcji. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie terminu, jeżeli w czasie realizacji zadania nastąpią przerwy w jej realizacji spowodowane nie z winy WYKONAWCY.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a 43-178 Ornontowice pokój 322.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a 43-178 Ornontowice pokój 322.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.