eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barzkowice › POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY zACHODNIOPOMORSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Barzkowice: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY zACHODNIOPOMORSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH
Numer ogłoszenia: 69813 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 36006 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach, Barzkowice, 73-134 Barzkowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5613700 do 02, fax 091 5613791.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA POSIADAJĄCA OSOBOWOŚĆ PRAWNĄ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH NA POTRZEBY zACHODNIOPOMORSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO W BARZKOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych kod CPV 30192113-6. 2) Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane w oryginalnym opakowaniu (ze znakiem firmowym), wskazującym typ i model urządzenia do którego jest przeznaczony, z ważnym terminem przydatności do użycia (min. 12 miesięcy od daty dostawy). Zamawiający za towar fabrycznie nowy uznaje produkt nie noszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, nie poddany procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów, w szczelnej folii i nowym opakowaniu kartonowym. 3) Użyte przez Zamawiającego znaki towarowe (symbole), posłużyły do wskazania parametrów technicznych i jakościowych wymaganego towaru, jednakże przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający uznaje wyrób za równoważny wtedy gdy: -stosowanie jego nie narusza praw gwarancyjnych producentów wymienionego sprzętu, -w porównaniu z wyrobem wytworzonym przez producenta sprzętu, charakteryzuje się m.in. porównywalną tzn. taką samą lub lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, pojemnością, wydajnością oraz posiada analogiczne funkcje np. informacje o stanie zużycia wkładu. 4) Wykonawca oferujący materiały inne niż oryginalne producenta sprzętu, lub przez niego zalecane, w razie wątpliwości będzie wezwany przez Zamawiającego do przedstawienia zaświadczenia oraz wyników testów przeprowadzonych zgodnie z normą ISO/IEC 19752, potwierdzających, że produkty równoważne odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym produktów oryginalnych, które zastępują.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38874 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MCSI LTD SP. Z O. O., UL. CYBULSKIEGO 3, 00-725 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 38874.00
  • Oferta z najniższą ceną: 38874.00 / oferta z najwyższą ceną: 44744.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.