eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokUsługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Sanok: Usługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego
Numer ogłoszenia: 69805 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sanocki , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652900, faks 013 4652988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne dla Powiatu Sanockiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót geodezyjnych dla Powiatu Sanockiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ nr : 1(a, b, c, d, e), - warunki techniczne (wraz z mapami sytuacyjnymi) stanowiące załącznik do specyfikacji Opis części zamówienia: Zamówienie składa się z następujących części (zadań) opisanych poniżej. Zadanie nr 1: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków Obrębu Tarnawa Górna gm. Zagórz Zadanie nr 2: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Zarszyn, Gm. Zarszyn. Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Zarszyn Gm. Zarszyn Zadanie nr 3 Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Posada Zarszyn gm. Zarszyn. Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Posada Zarszyn gm. Zarszyn. Zadanie nr 4 Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Długie gm. Zarszyn. Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Długie gm. Zarszyn zadanie nr 5 Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Nowosielce gm. Zarszyn Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Nowosielce gm. Zarszyn ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy: spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Warunki szczegółowe: - dysponujący co najmniej czterema osobami posiadającymi uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst. jedn. Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027) - którzy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) wykonywali co najmniej dwie prace o podobnym lub takim samym charakterze co przedmiot zamówienia, tj. odpowiadające swoją wartością przedmiotowi zamówienia oraz wykonywane były na obszarze zbliżonym do obszaru przedmiotu zamówienia - wykażą przychód za ostatni rok obrotowy w wysokości co najmniej 2 - krotności ceny oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia - dysponujący odpowiednim sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej dwoma tachimetrami elektronicznymi - posiadający licencję na oprogramowanie MICROSTATION, EWRYS, przeglądarkę VEWID, TOPO lub równoważne. - którzy udzielą gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 5-ciu lat UWAGA: wykonawcy winni wykazać przeszkolenie osób w zakresie obsługi programu EWID 2000 lub programów równoważnych oraz licencję na oprogramowanie MICROSTATION, EWRYS, przeglądarkę VEWID, TOPO lub programy i przeglądarki równoważne. Komisja przetargowa oceni spełnianie przez wykonawców powyższych warunków na podstawie wymaganych przez zamawiającego dokumentów. Ocena spełniania przedmiotowych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem jego oferty. Uwaga: Warunki powyższe powinni spełnić wykonawcy składający oferty na całość postępowania jak i tylko na jedną część..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - wszyscy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. c Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania, oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. e Oświadczenie o ewentualnym powierzeniu ( bądź nie powierzeniu) części prac podwykonawcom (zakres prac powierzonych, nazwa i adres podmiotu występującego jako podwykonawca). Wykonawca załącza zobowiązanie podwykonawcy do współpracy przy wykonywaniu tego konkretnego zadania. f Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania) usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - np. referencji (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). g Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączenia właściwych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i kwalifikacji o których mowa w pkt. 4 SIWZ (wymagane warunki udziału w postępowaniu) - wymagane dokumenty wymienia się w punktach poniższych h Uprawnienia geodezyjne w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne i Uprawnienia do aktualizacji użytków gruntowych (zaświadczenie właściwego wojewody, dla osób wykonujących w ramach wykonywanego zadania czynności wymagające takich uprawnień - zadań nr 1, 2,3,4,5) j W przypadku gdy osoba, która będzie wykonywała zamówienie lub będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia, nie jest pracownikiem wykonawcy, do oferty dołączyć należy zobowiązanie takiej osoby do współpracy przy wykonywaniu tego konkretnego zamówienia. k Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ l Licencja na oprogramowanie MIKROSTATION, EWRYS, lub oprogramowanie równoważne m Dokument potwierdzający przeszkolenie osób w zakresie obsługi programu EWID 2000 lub programów równoważnych n Sprawozdanie finansowe za rok 2008 lub jego część obejmująca bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu lub jego części obejmującej bilans i rachunek zysków i strat, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2008 o Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sanoku , ul. Rynek 1 , 38-500 Sanok.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w sanoku, ul. Rynek 1 , 38-500 Sanok, biuro podawcze - parter budynku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków Obrębu Tarnawa Górna gm. Zagórz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Zarszyn, Gm. Zarszyn. Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Zarszyn Gm. Zarszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Posada Zarszyn gm. Zarszyn. Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Posada Zarszyn gm. Zarszyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Długie gm. Zarszyn. Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Długie gm. Zarszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków obrębu Nowosielce gm. Zarszyn Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej obrębu Nowosielce gm. Zarszyn ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załąvcznikiem nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.