eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-01

Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Numer ogłoszenia: 69805 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 1 - Igły do znieczulenia podpajęczego - 4550 szt.; 2. Zadanie nr 2 - Igły do blokad splotów nerwowych - 550 szt.; 3. Zadanie nr 3 - Rurki intubacyjne - 7700 szt.; 4. Zadanie nr 4 - Rurki intubacyjne do długich intubacji - 60 szt.; 5. Zadanie nr 5 - Rurki intubacyjne do długich wentylacji w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych - 150 szt.; 6. Zadanie nr 6 - Rurki intubacyjne wstępnie uformowane - 130 szt.; 7. Zadanie nr 7 - Rurki tracheostomijne - 360 szt.; 8. Zadanie nr 8 - Rurki ustno gardłowe - 10000 szt.; 9. Zadanie nr 9 - Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 1500 szt.; 10. Zadanie nr 10 - Maseczki - 1250 szt.; 11. Zadanie nr 11 - Zestawy do drenażu klatki piersiowej - 160 szt.; 12. Zadanie nr 12 - Worki do godzinowej zbiórki moczu - 180 szt.; 13. Zadanie nr 13 - Sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne dla dorosłych - 10500 szt.; 14. Zadanie nr 14 - Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne - 1100 szt.; 15. Zadanie nr 15 - Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe - 1400 szt.; 16. Zadanie nr 16 - Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 900 szt.; 17. Zadanie nr 17 - Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 700 szt.; 18. Zadanie nr 18 - Aparaty do pompy Braun - 2300 szt.; 19. Zadanie nr 19 - Regulator prędkości przepływu - 3000 szt.; 20. Zadanie nr 20 - Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator - 120 szt.; 21. Zadanie nr 21 - Linie do podgrzewacza Hotline - 500 szt.; 22. Zadanie nr 22 - Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 1200 szt.; 23. Zadanie nr 23 - Zestawy do kaniulacji żył centralnych - 150 szt.; 24. Zadanie nr 24 - Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy - 3555 szt.; 25. Zadanie nr 25 - Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych-podpajęczych (CSE) - 530 szt.; 26. Zadanie nr 26 - Zestawy do pomiaru ciśnienia - 800 szt.; 27. Zadanie nr 27 - Obwody do respiratora - 100 szt.; 28. Zadanie nr 28 - Obwody do aparatu do znieczulenia - 600 kpl.; 29. Zadanie nr 29 - Obwody do respiratora w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych - 1000 kpl.; 30. Zadanie nr 30 - Elektrody do czasowej stymulacji serca - 125 szt.; 31. Zadanie nr 31 - Przyrządy do żywienia dojelitowego - 4320 szt.; 32. Zadanie nr 32 - Kraniki trójdrożne - 9400 szt.; 33. Zadanie nr 33 - Przedłużacze anestezjologiczne - 5400 szt.; 34. Zadanie nr 34 - Dreny do pompy objętościowej GRASEBY 3000 - 860 szt.; 35. Zadanie nr 35 - Przedłużacze do pomp strzykawkowych - 30200 szt.; 36. Zadanie nr 36 - Cewniki do odsysania, zgłębniki - 135320 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: Zadanie nr: 1 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 2 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 3 - 1 sztuka z pozycji 2 i 3, 2 sztuki z pozycji 1, tj.: 1 sztuka w rozmiarze od 3.5 do 4.5 i 1 sztuka w rozmiarze 5.0 do 9.5; Zadanie nr: 4 - 1 sztuka; Zadanie nr: 5 - 1 sztuka; Zadanie nr: 6 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 7 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 8 - 1 sztuka; Zadanie nr: 9 - 1 sztuka; Zadanie nr: 10 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 11 - katalog; Zadanie nr: 12 - katalog; Zadanie nr: 13 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 14 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 15 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 16 - 1 sztuka; Zadanie nr: 17 - katalog; Zadanie nr: 18 - katalog; Zadanie nr: 19 - 2 sztuki; Zadanie nr: 20 - katalog; Zadanie nr: 21 - katalog; Zadanie nr: 22 - katalog; Zadanie nr: 23 - katalog Zadanie nr: 24 - katalog; Zadanie nr: 25 - katalog; Zadanie nr: 26 - katalog; Zadanie nr: 27 - katalog; Zadanie nr: 28 - 1 sztuka; Zadanie nr: 29 - 1 sztuka; Zadanie nr: 30 - katalog; Zadanie nr: 31 - katalog; Zadanie nr: 32 - 1 sztuka z każdej pozycji: Zadanie nr: 33 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 34 - katalog; Zadanie nr: 35 - 1 sztuka - rozmiar dowolny; Zadanie nr: 36 - 1 sztuka z pozycji 1-4, 1 sztuka z pozycji 5, 1 sztuka z pozycji 6, 1 sztuka z pozycji 7-14. Wykonawcy zobowiązani są opisać próbki numerem zadania i rodzajem asortymentu oraz opisać strony z katalogów z zaznaczeniem oferowanych zadań i pozycji. Ilości próbek odnoszą się do formularza ofertowego. 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylnej; Wykonawcy zobowiązani są opisać dokumenty (pkt.6 i 7) numerem zadania i pozycji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: IGŁY DO ZNIECZULENIA PODPAJĘCZEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do znieczulenia podpajęczego pencil - point, rozm. 25G x 90mm, 26G x 90mm, 27G x 90mm - 4500 szt.; 2) Igły do znieczulenia podpajęczego, rozm. 27G x 120-130mm - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: IGŁY DO BLOKAD SPLOTÓW NERWOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG, rozm. 22G/50mm - 300 szt.; 2) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG, rozm. 22G/80mm - 100 szt.; 3) Igły do blokad splotów nerwowych przy użyciu stymulatora, rozm. 22G/50mm - 100 szt.; 4) Igły do blokad TAP widoczna pod USG, rozm. 21G/110mm - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym, rozm. od nr 3.5 do nr 9,5 co 0,5 - 6500 szt.; 2) Rurki intubacyjne bez mankietu, rozm. od nr 4.0 do nr 6.5 co 0.5 - 1000 szt.; 3) Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem niskociśnieniowym, rozm. 6.0, 7,0, 8,0, 9,0 - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE DO DŁUGICH INTUBACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne do długich intubacji, rozm. 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE DO DŁUGICH WENTYLACJI W ODDZIALE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DOROSŁYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne do długich wentylacji w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych, rozm. 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: RURKI INTUBACYJNE WSTĘPNIE UFORMOWANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurka intubacyjna wersja północ, rozm. 6.0, 6.5, 7.0, 7.5, 8.0 - 100 szt.; 2) Rurka intubacyjna wersja południe, rozm. 6.0, 6.5, 7.0, 7.5, 8.0 - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RURKI TRACHEOSTOMIJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurki standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu, rozm. 3.0, 3.5, 4.0, 4.5 - 120 szt.; 2) Rurki z regulowanym położeniem kołnierza, rozm. 5.0, 6.0, 7.0, 8.0 - 10 szt.; 3) Rurki standardowe z mankietem niskociśnieniowym, rozm. 7.0, 7.5, 8.0 - 30 szt.; 4) Rurka z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej, rozm. 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: RURKI USTNO-GARDŁOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki ustno-gardłowe, rozm. 0,1,2,3,4,5 - 10000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: UCHWYT DO MOCOWANIA RUREK INTUBACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 1500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MASECZKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Maseczka krtaniowa, rozm. 4 i 5 - 250 szt.; 2) Maseczka tlenowa dla dorosłych - 500 szt.; 3) Maseczka tlenowa dla dzieci - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZESTAWY DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do drenażu klatki piersiowej - 10 szt.; 2) Zestawy drenów do drenażu jednobutlowego - 100 szt.; 3) Zestaw drenów do drenażu dwubutlowego - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: WORKI DO GODZINOWEJ ZBIÓRKI MOCZU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek do godzinowej zbiórki moczu, min. 2000 ml - 180 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE I MECHANICZNE DLA DOROSŁYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 9000 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci ze złączem bocznym dla dorosłych - 500 szt.; 3) Sterylny filtr mechaniczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE PEDIATRYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci pediatryczny - 600 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci z wejściem bocznym pediatryczny - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: STERYLNE FILTRY ELEKTROSTATYCZNE NOWORODKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, noworodkowy - 700 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, dla niemowląt i dzieci - 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: WYMIENNIK CIEPŁA I WILGOCI DO RUREK TRACHEOSTOMIJNYCH I INTUBACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 900 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PRZEPŁYWOWY NAWILŻACZ TLENU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: APARATY DO POMPY BRAUN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Aparaty do pompy infuzyjnej do płynów - 1600 szt.; 2) Aparaty do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych - 500 szt.; 3) Aparaty do podawania leków cytostatycznych z filtrem - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: REGULATOR PRĘDKOŚCI PRZEPŁYWU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do precyzyjnego sterowania szybkością przepływu w grawitacyjnych infuzjach dożylnych - 3000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: KOCYK DLA DOROSŁYCH DO APARATU EQUATOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kocyk dla dorosłych na górną połowę ciała do ogrzewacza konwekcyjnego, jednorazowego użytku - 70 szt.; 2) Kocyk dla dorosłych na całe ciało do ogrzewacza konwekcyjnego, jednorazowego użytku - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: LINIE DO PODGRZEWACZA HOTLINE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do przepływowego podgrzewacza płynów i krwi jednorazowego użytku - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: ZESTAWY DO KANIULACJI DUŻYCH NACZYŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - dwukanałowe, rozm. 6F/15G 7F/14G - 500 szt.; 2) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - trzykanałowe, rozm. 7F/14G - 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: ZESTAWY DO KANIULACJI ŻYŁ CENTRALNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kaniulacji żył centralnych, rozm. 7F/14G - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: ZESTAWY DO PRZEZSKÓRNEGO DRENAŻU, RAMPY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestawy do drenażu przezskórnego - rozszerzony, rozm. 6F, 9F - 180 szt.; 2) Zestawy do drenażu przezskórnego - jednostopniowy, rozm. 9F - 120 szt.; 3) Przedłużacz do drenażu przezskórnego, rozm. 12F - 500 szt.; 4) Rampa trójdrożna - j. uż. sterylna - 500 szt.; 5) Rampa dwudrożna - j. uż. sterylna - 500 szt.; 6) Dren do klatki piersiowej, 50 cm - 150 szt.; 7) Kateter do szynowania jelit, 300 cm - 5 szt. 8) Kranik trójdrożny z przedłużeniem luer-loc, przedłużacz 7 cm - 1600 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: ZESTAWY DO ZNIECZULEŃ ZEWNĄTRZOPONOWYCH CIĄGŁYCH ORAZ ŁĄCZONYCH ZEWNĄTRZOPONOWO-PODPAJĘCZYCH (CSE).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego - ciągłego - 380 szt.; 2) Dodatkowe wyposażenie zestawu -filtry zewnątrzoponowe płaskie - 30 szt.; 3) Zestawy łączonego znieczulenia zewnątrzoponowo-podpajęczego - 20 szt.; 4) Igła Touhy, rozm. 18G/8cm - 50 szt.; 5) Strzykawka niskooporowa, 10ml - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: ZESTAWY DO POMIARU CIŚNIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestawy do pomiaru ciśnienia - 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: OBWODY DO RESPIRATORA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Obwody do respiratora Neftis - 50 szt.; 2) Obwody do respiratora Trilogi - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: OBWODY DO APARATU DO ZNIECZULENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód oddechowy jednorazowy do znieczulenia /2 rury min 180 cm - 600 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: OBWODY DO RESPIRATORA W ODDZIALE ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DOROSŁYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ obwodów do respiratora jednorazowego użytku - 1000 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: ELEKTRODY DO CZASOWEJ STYMULACJI SERCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Elektroda do czasowej stymulacji serca, rozm. 6Fx125 cm, 7Fx125 cm - 60 szt.; 2) Introduktor do wprowadzania elektrod, rozm. 7Fx120 mm, 8Fx120 mm - 65 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: PRZYRZĄDY DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przyrządy do żywienia, pack - 1500 szt.; 2) Przyrządy do żywienia, na butelkę - 1500 szt.; 3) Zgłębnik poliuretanowy, rozm. 10/130 cm - 50 szt.; 4) Zgłębnik poliuretanowy, rozm. 12/110-130 cm - 50 szt.; 5) Aparaty do pompy FLOCARE 800, na butelkę - 100 szt. ; 6) Aparaty do pompy FLOCARE 800, pack - 100 szt.; 7) Aparaty do pompy FLOCARE INFINITY, pack - 1000 szt.; 8) Zgłębnik gastrostomijny, rozm. 14, 18, 20/23cm - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: KRANIKI TRÓJDROŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacz luer-lock z kranikiem trójdrożnym 10cm - 1200 szt.; 2) Przedłużacz luer-lock z kranikiem trójdrożnym 20cm - 25cm - 200 szt.; 3) Kranik trójdrożny - jednorazowego użytku -sterylny - 8000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: PRZEDŁUŻACZE ANESTEZJOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacze anestezjologiczne - 5000 szt.; 2) Łącznik obrotowy - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: DRENY DO POMPY OBJĘTOŚCIOWEJ GRASEBY 3000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do krwi bez portu do wstrzyknięć - standard, filtr 200? - 20 szt.; 2) Zestaw infuzyjny pediatryczny z portem - standard - 20 szt.; 3) Zestaw infuzyjny do przetoczeń chemioterapeutyków, filtr 0,2? - 100 szt.; 4) Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych - 600 szt.; 5) Zestaw infuzyjny do przetoczeń z portem - standard - 20 szt.; 6) Filtr do płynów na 96 godzin dla noworodków - 50 szt.; 7) Filtr do żywienia dojelitowego dla noworodków - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: PRZEDŁUZACZE DO POMP STRZYKAWKOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacz do pomp luer-lock, dł. 0,90m - 100 szt.; 2) Przedłużacz do pomp luer-lock, dł. 1,20m - 100 szt.; 3) Przedłużacz do pomp luer-lock, dł. 1,50m - 25000 szt.; 4) Przedłużacz do pomp luer-lock bursztynowy, dł. 1,50m - 5000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: CEWNIKI DO ODSYSANIA, ZGŁĘBNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Cewnik do odsysania, rozm. Ch 4 - 600 szt.; 2) Cewnik do odsysania, rozm. Ch 6, Ch 8 - 18000 szt.; 3) Cewnik do odsysania, rozm. Ch 10, Ch 12 - 15000 szt.; 4) Cewnik do odsysania, dł. min. 800mm, rozm. Ch 14, Ch 16, Ch 18 - 68000 szt.; 5) Cewnik do karmienia niemowląt z zatyczką, rozm. Ch 6, Ch 8 - 24000 szt.; 6) Cewnik do podawania tlenu przez nos /wąsy/ pediatryczny i dla dorosłych - 6000 szt.; 7) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 8/800mm - 20 szt.; 8) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 10/800mm - 100 szt.; 9) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 12/800mm - 100 szt.; 10) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 14/800mm - 800 szt.; 11) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 16/800mm - 1300 szt.; 12) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 18/1000mm - 900 szt.; 13) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 20/1000mm - 300 szt.; 14) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozm. Ch 28/1000mm - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.