Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Warszawa: IHIT/P/10/2009 - Dostawa Komputerów stacjonarnych , laptopów, drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz oprogramowań na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. -Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce
Numer ogłoszenia: 69802 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii , ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, faks 022 349 62 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IHIT/P/10/2009 - Dostawa Komputerów stacjonarnych , laptopów, drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz oprogramowań na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. -Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Komputerów stacjonarnych , laptopów, drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz oprogramowań na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. -Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce w pięciu zadaniach ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust 1 i 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia -spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust 1 i 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj.: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt.2 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zgodnie z § 2 wyżej powołanego rozporządzenia: 3.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pktach: a); b) i c) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihit.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hematologii i Transfuzjologii ; 02-776 Warszawa ; Ul. Indiry Gandhi 14 Dział zamówień Publicznych i Zaopatrzenia , V piętro pokój 508.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Instytut Hematologii i Transfuzjologii ; Ul. Indiry Gandhi 14 ; 02-776 Warszawa; I piętro, pokój 144A KANCELARIA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt PL 0067 pt. Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce w 60% współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Ruropejskiego Obszaru Gospodarczego..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer (laptop) z oprogramowaniem systemowym x 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 48.62.00.00-0, 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Drukarka laserowa czarno - biała sieciowa mała x 10 szt Tonery do drukarki wymienionej powyżej x 20 szt 2.Drukarka laserowa czarno - biała sieciowa średnia x 10 szt Tonery do drukarki wymienionej powyżej x 20 szt 3. Drukarka laserowa kolorowa x 2 szt Tonery do drukarki wymienionej powyżej x 4 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 48.62.00.00-0, 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny z oprogramowaniem systemowym x 56 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 48.62.00.00-0, 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD x 70 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 48.62.00.00-0, 18.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie biurowe wraz z licencją x 154 szt Oprogramowanie systemowe wraz z licencją x 100 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 48.62.00.00-0, 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





