Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-29
Łódź: DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH, OPATRUNKÓW ODZIEŻY OCHRONNEJ DLA CENTRUM MEDYCZNEGO im. dr. L. RYDYGIERA SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 69774 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o. , ul. Sterlinga 13, 90-217 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6335877, faks 42 6335877.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygiera.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH, OPATRUNKÓW ODZIEŻY OCHRONNEJ DLA CENTRUM MEDYCZNEGO im. dr. L. RYDYGIERA SP. Z O.O..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH, OPATRUNKÓW ODZIEŻY OCHRONNEJ DLA CENTRUM MEDYCZNEGO im. dr. L. RYDYGIERA SP. Z O.O. z podziałem na 21 pakietów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 35.11.34.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz załączenie koncesji/ zezwoleń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Oświadczenie, że zaoferowane w ofercie materiały wyszczególnione w poszczególnych pakietach tj. szewki, opatrunki, odzież ochronna zostały dopuszczone i wprowadzone do obrotu i użytkowania na terenie RP zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ; ustawie prawo farmaceutyczne (Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z póź. zm.) zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Raport walidacji procesu sterylizacji - dotyczy pozycji sterylnych wyszczególnionych w pakietach z tłumaczeniem na język polski. 3. W przypadku materiałów opatrunkowych wykonanych z gazy o przędzy min. 15 TEX, Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie w klasie 2a regule VII. 4. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu opatrunków chirurgicznych z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą bezpłatne próbki oferowanego asortymentu określonego w poszczególnych pakietach w oryginalnych opakowania producenta i opisem zawierającym numer pakietu i pozycji której próbka dotyczy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę (w oryginale lub poświadczone przez notariusza), o ile uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Formularz ofertowy. 3. Wypełnione i wycenione pakiety asortymentowo - ilościowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z SIWZ i projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrydygiera.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. z o.o
ul. Próchnika 11, 90-408 Łódź
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. z o.o 90-2017 Łódź, ul. Sterlinga 13 , pokój 324.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: szwy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szwy chirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe, odzież ochronna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8, 39.51.80.00-6, 33.14.00.00-3, 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi w roku akademickim 2025/2026.
- Dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla Przychodni przy ul. Murarskiej 4, oraz pozostałych lokalizacji MCM "Bałuty" w Łodzi w 2025 roku
- Dostawa azotanu srebra (AgNO3)
- Dostawa trzech samochodów z napędem elektrycznym do siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi
- Dostawa sprzętu sieciowego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową boiska do gry w padla w Łodzi przy ul. Rzgowskiej oraz mod. komp. sport. "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowych odblaskowych markerów sferycznych (III)
- Dostawy: myjek-rękawic suchych oraz sterylnych fartuchów włókninowych i foliowych, foliowych osłon na buty, masek chirurgicznych, półmasek ochronnych FFP2
- Dostawa materiałów szewnych
- DOSTAWA ELEKTROD I KANEK DOODBYTNICZYCH
- Dostawy odzieży ochronnej
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 5 części
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.