Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Puchaczów: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puchaczów.
Numer ogłoszenia: 69690 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Puchaczów, ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów, woj. lubelskie, tel. 081 7575780, fax 081 7575765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Puchaczów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługę usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Puchaczów. Wykonawca wykona usługę zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Szczegółowy zakres rzeczowy prac w/w usługi obejmuje: 1. Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest z budynków zlokalizowanych na terenie gminy Puchaczów, załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji w ilości nieprzekraczającej 20 ton. 2. Usunięcie z nieruchomości wyrobów zawierających azbest (pakowanie), załadunek oraz transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji w ilości nieprzekraczającej 20 ton. 3.Planowana ilość do usunięcia lub demontażu wyrobów zawierających azbest może ulec zmniejszeniu o ile właściciele budynków odstąpią od umowy z Zamawiającym. 4. Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. 5.Zakres prac i termin ich wykonania każdorazowo ustalane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z Wykonawcą. 6. Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót. 7. Uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót oraz ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót. 8. Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy). 9.Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac. 10. Przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko). 11.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązujący przepisami: 1. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 ) 2. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U z 2008r. Nr 25 poz.150). 3. Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (j.t. Dz. U. z 2004 Nr. 3, poz. 20 z późn. zm.) 4. Ustawą z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 199, poz. 1671 z późn. zm). 5. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz.1824). 6. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649). 7. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. Nr. 30, poz. 213). 8. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. z 2003r. Nr 192 poz. 1876).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Oryginalny kod CPV: 90.23.00.00 - Usługi usuwania azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej niniejszym zamówieniem. Przedmiot działalności musi być zgodny z przedmiotem zamówienia - posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem . 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością co przedmiot zamówienia, tj. Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej 2 usługi polegającą na usunięciu wyrobów zawierających azbest o wartości brutto każdej usługi nie mniejszej niż 2.000 zł. 5. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia - przeszkolenie nie mniej niż dwóch pracowników w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest. 6. Posiadają zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów, wydane w oparciu o ustawę o odpadach z dnia 27.04.2001r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz.251). 7. Posiadają zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane w oparciu ustawę odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. ( Dz.U. Nr 62 poz. 628 z późn zm. ). Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określony został według formuły (spełnia)- (nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt. 6 siwz i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - wzór oświadczenia załącznik nr 4 do siwz. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten musi stanowić potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi co najmniej 2 usługi polegające na usuwaniu wyrobów zawierających azbest o wartości brutto każdej usługi nie mniejszej niż 2.000 zł, z podaniem ich wartości usługi, dat i wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi została wykonana należycie. Wzór wykazu - załącznik nr 5 do siwz. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że co najmniej dwie osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadają przeszkolenie w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest. 5. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów wydane w oparciu o ustawę o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. ( Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn zm.). 6. Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane w oparciu ustawę odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. ( Dz.U. Nr 62 poz. 628 z późn zm. ). 7. Decyzję administracyjną zezwalającą na wytwarzanie na terenie powiatu łęczyńskiego odpadów azbestowych. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta składana przez Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia ma zawierać: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punktach 1, 2, 5, 6, 7 dotyczące odrębnie każdego partnera występującego, zaś informacje i dokumenty wymienione w punktach 3, 4, dotyczą wspólnie partnerów występujących wspólnie. b) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodne z jej postanowieniami, c) Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w spawie zamówienia publicznego. d) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Forma składanych dokumentów: Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Puchaczów, ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Puchaczów, ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów - sekretariat /pok. nr 6/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PUCHACZÓW
- Zakup równiarki samojezdnej
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku wielofunkcyjnego z przeznaczeniem na żłobek w m. Albertów gm. Puchaczów
więcej: przetargi PUCHACZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku biurowego na terenie bazy ZRiKD przy ul. Powązkowskiej 93 w Warszawie
- Unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy
- Realizacja gminnego programu usuwania azbestu w 2025 roku
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowy Kawęczyn"
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Mykanów w roku 2025".
więcej: Usuwanie azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.