eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-07

Orzesze: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 6967 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc Orzesze , ul. Gliwicka 20, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 2213661, faks 032 2215920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku - igły, strzykawki, kaniula - cewniki, dreny - rękawice chirurgiczne, odzież medyczna - pojemniki na mocz - szpitalne wyroby papierowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.90.00 - Odzież medyczna 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki: 1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia ww. warunków musi założyć wraz z ofertą niżej wymagane dokumenty: 1.Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1do SIWZ 2.Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie VI ust. 4 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.). 5. Wypełnione ZESTAWIENIE - załącznik nr 3 do SIWZ 6. Wypełniony formularz cenowy załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, tj. grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie albo umowy spółki cywilnej lub wyciągu z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę). Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa. Pełnomocnik zobowiązany jest dołączyć wszystkie dokumenty o których mowa w Części A pkt VI do SIWZ. Ponadto każdy z członków podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa dokumenty określone w SIWZ w punkcie VI podpunkt: 4) tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty określone w SIWZ w punkcie VI od 1), 2), 3), 4), 5), 6) należy złożyć wspólnie. Druk oświadczenia ze względu na oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych musi zostać podpisany przez wszystkich członków podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Dokument określony w pkt. 1, 3 należy złożyć w oryginale, dokument wymagany w pkt. 2, 4, 5 i 6 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Na kserokopiach należy wprowadzić zapis:potwierdzam za zgodność z oryginałem lub za zgodność z oryginałem, oraz podpis osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania wykonawcy. Oferta i pozostałe dokumenty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Jakość - 20
  • 3 - Termin płatności - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-orzesze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital Chorób Płuc ul. Gliwicka 20 43-180 Orzesze Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1: 33141320-9 - Igły, 33141310-6 - Strzykawki , 33141220-8 - Kaniula,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1: 33141320-9 - Igły, 33141310-6 - Strzykawki , 33141220-8 - Kaniula,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Termin płatności - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2: 33141200-2 - Cewniki, 33141640-8 - Dreny,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2: 33141200-2 - Cewniki, 33141640-8 - Dreny,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Termin płatności - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3: 33141420-0 - rękawice chirurgiczne, 33.19.90.00 - odzież medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 3: 33141420-0 - rękawice chirurgiczne, 33.19.90.00 - odzież medyczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Termin płatności - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4: 33141615-4 - pojemniki na mocz,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 4: 33141615-4 - pojemniki na mocz,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 5: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.