Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-14
Warszawa: Usługa flagowania wybranych obiektów, w związku z wizytami zagranicznych delegacji rządowych przybywających do Polski
na zaproszenie Prezesa Rady Ministrów, Wiceprezesów Rady Ministrów,
Kierownictwa KPRM oraz podczas konferencji
międzynarodowych i krajowych organizowanych w Polsce
Numer ogłoszenia: 69647 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6946359, faks 22 6946076.
- Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa flagowania wybranych obiektów, w związku z wizytami zagranicznych delegacji rządowych przybywających do Polski na zaproszenie Prezesa Rady Ministrów, Wiceprezesów Rady Ministrów, Kierownictwa KPRM oraz podczas konferencji międzynarodowych i krajowych organizowanych w Polsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45451000-3, 75.13.10.00-3, 35.82.10.00-5. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (będzie załącznikiem do umowy): Przedmiotem zamówienia jest usługa flagowania wybranych obiektów, w związku z wizytami zagranicznych delegacji rządowych przybywających do Polski na zaproszenie Prezesa Rady Ministrów, Wiceprezesów Rady Ministrów, Kierownictwa KPRM oraz podczas konferencji międzynarodowych i krajowych, m. in.: Lotniska Wojskowego, Saloniku VIP w Międzynarodowym Porcie Lotniczym, gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Pałacu Prezydenckiego, gmachu Sejmu i Senatu (jeśli w programie wizyty jest spotkanie z Prezydentem RP, Marszałkiem Sejmu lub Senatu), Hotelu Parkowa lub innego hotelu (w którym jest zakwaterowana delegacja), miejsca wydawania uroczystego przyjęcia, ponadto obiektów w innych miastach lub miejscowościach (jeśli realizowane są tam poszczególne punkty programu). Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie również dostarczać chorągiewki mocowane do samochodów, którymi przemieszcza się delegacja, proporczyki konferencyjne (chorągiewki i proporczyki polskie oraz państwa, z którego przyjeżdża delegacja) oraz podstawy do proporców konferencyjnych. Wybrany Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia zobowiązany będzie posiadać lub mieć dostęp, czy też możliwość wykonania flagi lub proporca każdego państwa świata. Termin oraz zakres wykonania usługi, tj. wykaz obiektów, które mają być oflagowane będą każdorazowo określane w zleceniu wystawianym przez uprawnioną komórkę Zamawiającego, tj. Biuro Dyrektora Generalnego KPRM. Wzór przykładowego flagowania: Lotnisko WPL: maszty: 2-3 flagi,1 komplet - 3 szt. w stojakach na drzewcach Salonik VIP MDL: 1 komplet - 3 szt. w stojakach na drzewcach Kancelaria Prezesa Rady Ministrów: Al. Ujazdowskie - 5 flag (maszty) oraz 4 komplety - 12 szt. w stojakach na drzewcach przy drzwiach ul. Bagatela - 2 flagi (maszty) oraz 4 komplety - 12 szt. w stojakach na drzewcach przy drzwiach Hall główny - 9 kompletów - 27 szt. w stojakach na drzewcach Sala Obrazowa - 2 komplety - 6 szt. w stojakach na drzewcach Sala Recepcyjna - 2 komplety - 6 szt. w stojakach na drzewcach Sala Okrągłego Stołu - 1 komplet - 3 szt. w stojakach na drzewcach Sala Zegarowa - 1 komplet - 3 szt. w stojakach na drzewcach Sala Świetlikowa - 4 komplety - 12 szt. w stojakach na drzewcach Kancelaria Prezydenta RP (wejście główne): 2 flagi (maszty) oraz 2 komplety-6 szt. w stojakach na drzewcach, Kancelaria Sejmu (wejście główne): 1 komplet - 3 szt. w stojakach na drzewcach, Kancelaria Senatu (wejście główne): 1 komplet - 3 szt. w stojakach na drzewcach, Hotel (miejsce zakwaterowania delegacji): 1 komplet - 3 szt. na masztach oraz 2 komplety - 6 szt. w stojakach na drzewcach Zakup 3 szt. proporców konferencyjnych oraz 2 szt. chorągiewek samochodowych Koszt wykonania usługi powinien obejmować: wypożyczenie flag, stojaków, drzewców oraz robocizny (ustawienie stojaka z flagami), koszty transportu. 3. Budżet przewidziany na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi 230 000,00 zł brutto. Kwota ta będzie maksymalną wartością umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.10.00-3, 75.13.10.00-3, 35.82.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia zawiera pkt 3 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się należytym wykonaniem (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywaniem) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 (jednej) usługi (realizowanej na podstawie jednej umowy), której przedmiotem było flagowanie, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, popartej dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia zawiera pkt 3 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia zawiera pkt 3 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia zawiera pkt 3 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - czas gotowości Wykonawcy do realizacji zlecenia - 4
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy określający szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, dopuszczalna jest w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego, nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisania umowy albo jej dokonanie podyktowane jest: 1) zmianą stanu prawnego regulującego właściwość zamówienia, 2) zmianą stanu faktycznego powodującego nieracjonalność lub niecelowość dalszej realizacji zamówienia, 3) działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację w części lub w całości zamówienia, 4) oczywistymi omyłkami rachunkowymi lub pisemnymi, 5) działaniem osób trzecich, za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności. 3. Jeżeli zmiana przepisów prawa w okresie obowiązywania umowy powodować będzie konieczność zmiany umowy, Strony dokonają niezwłocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym przepisami. 4. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Wspólnych
ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, pok. 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 09:15, miejsce: Centrum Usług Wspólnych ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Kancelaria WZP CUW, pok. 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Ul. Jarocińska 1 w Warszawie.
- Wdrożenie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu związanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencję, w tym ich przekazywaniem do organów właściwych miejscowo i rzeczowo
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska.
- Przebudowa pomieszczeń szpitalnych celem dostosowania ich na potrzeby Oddziału Neurochirurgii Onkologicznej w SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 2 w Krynicy-Zdroju
więcej: Flagi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.