Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Mielec: Remont ul. Moniuszki w Mielcu
Numer ogłoszenia: 69631 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7888500, fax 017 7888505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Moniuszki w Mielcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Moniuszki w Mielcu. Zakres robót obejmuje: Rozbiórka krawężników, obrzeży, zjazdów asfaltowych i betonowych i chodnika z płytek betonowych, Ustawienie krawężników, obrzeży, chodnika i zjazdów z kostki betonowej Regulacja pionowa studni rewizyjnych urządzeń infrastruktury technicznej Wykonanie frezowania i profilowania nawierzchni Ułożenie nawierzchni z asfaltobetonu i z kostki betonowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki : 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)kierownik robót o minimum 3 letnim doświadczeniu, posiadający sprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności dróg, będący członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, UWAGA: Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o wymaganej specjalności. 3. Posiada potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia (sprzęt: rozścielacz masy bitumicznej szer. min. 6m szt.1, walec stalowy i ogumiony po 1szt., koparko-ładowarka szt.1, zagęszczarka szt.1, samochód ciężarowy szt.1), 4. Zrealizował jako główny wykonawca w ciągu ostatnich 3 latach przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (nawierzchnia z asfaltobetonu o powierzchni minimum 1000 m2 oraz nawierzchnia z kostki o powierzchni minimum 1000 m2 dla zamówienia) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, 5. Na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimum 36 miesięcznego okresu rękojmi i gwarancji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje : 1. Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej) 2. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczeniem z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi (datowane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), b) zaświadczeniem z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne ( datowane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), c) informacje na temat karalności z Centralnego Rejestru Skazanych, dotyczącą urzędujących członków władz oferenta, wydane nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz personelu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Formularza oferty, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami ), 4. Wykaz sprzętu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Formularza oferty, potrzebnego do wykonania zamówienia. 5. Dane o doświadczeniu oferenta w zakresie realizacji zamówień o podobnym charakterze na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do formularza oferty, 6.Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pok. 34.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego przy ul. Nowej w Mielcu
- Dostawa pojazdów na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Usługa cateringowa w trakcie szkoleń realizowanych w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności - kadry dla przemysłu lotniczego"
- Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Łętownia w ramach zadania rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 104702R w miejscowościach Łętownia i Wólka Łętowska
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





