eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i projektora multimedialnego - Zp/pn/1/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-30

Dęblin: dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i projektora multimedialnego - Zp/pn/1/2010
Numer ogłoszenia: 69615 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 551 71 00, faks 081 551 71 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i projektora multimedialnego - Zp/pn/1/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i projektora multimedialnego do siedziby Zamawiającego w Dęblinie, przy ul. Dywizjonu 303 nr 12 z podziałem na zadania: a) zadanie I - Zestaw komputerowy - 25 szt., b) zadanie II - Urządzenie wielofunkcyjne A4 kolor - 22 szt. z zapasem materiałów eksploatacyjnych: tonery - 45 szt., c) zadanie III - Notebook - 10 szt., d) zadanie IV - Oprogramowanie (MS Office 2007 Professional PL (wersja edukacyjna) - 35 szt., MS Windows 7 Professional PL 32 bit OEM - 32 szt., MS Windows Serwer 2008 Standard PL 32 bit OEM - 3 szt. (w tym 1 szt. z 14 klientami), KASPERSKY WorkSpace Security (wersja edukacyjna) - 40 licencji na 3 lata, e) zadanie V - Listwa zasilająca do komputerów - 36 szt., f) zadanie VI - Skaner A3 - 1 szt., g) zadanie VII - Kopiarka monochromatyczna - 2 szt. z zapasem materiałów eksploatacyjnych: tonery - 9 szt., bęben - 1 szt., h) zadanie VIII - Kopiarka kolorowa - 1 szt. z zapasem materiałów eksploatacyjnych: tonery - 10 szt., bębny - 4 szt.; i) zadanie IX - Zasilacz UPS - 6 szt.; j) zadanie X - Drukarka kolorowa atramentowa A4 - 4 szt. z zapasem materiałów eksploatacyjnych: tusze - 12 kpl.; k) zadanie XI - Projektor multimedialny - 3 szt.; l) zadanie XII - Drukarka kolorowa atramentowa A4 - 2 szt. z zapasem materiałów eksploatacyjnych: tusze - 10 kpl.; m) zadanie XIII - Monitory - 2 szt.; 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 4.1-4.13 do Formularza oferty zawartego w Dziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30232110-8, 30213000-5, 30213100-6, 30230000-0, 30216110-0, 48000000-8, 30120000-6, 38652100-1, 30237280-5, 30231310-3, 30232130-4.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.21.10-8, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 48.00.00.00-8, 30.12.00.00-6, 38.65.21.00-1, 30.23.72.80-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: a) składając ofertę na Zadanie I - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), b) składając ofertę na Zadanie II - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), c) składając ofertę na Zadanie III - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), d) składając ofertę na Zadanie IV - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), e) składając ofertę na Zadanie V - 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych), f) składając ofertę na Zadanie VI - 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych), g) składając ofertę na Zadanie VII - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), h) składając ofertę na Zadanie VIII - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), i) składając ofertę na Zadanie IX - 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych), j) składając ofertę na Zadanie X - 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych), k) składając ofertę na Zadanie XI - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), l) składając ofertę na Zadanie XII - 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych); m) składając ofertę na Zadanie XIII - 25,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć złotych); 3) jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, wadium należy wnieść w wysokości sumy wadiów za poszczególne części

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wykaz czynności, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. Nr 3 do oferty - (załącznik nie jest wymagany w przypadku wykonywania przez Wykonawcę całości zamówienia bez udziału podwykonawców); 2) podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. Nr 4.1 - 4.13 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wyższej Szkole Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie (08-521), ul. 2 Pułku Kraków 20, pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 08:00, miejsce: w kancelarii jawnej Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie (08-521), ul. Szkoły Podchorążych Lotnictwa nr 4, kancelaria jawna - pok. nr 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.