eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Środzie Śląskiej (ZP-3213-1/2010)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-30

Środa Śląska: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Środzie Śląskiej (ZP-3213-1/2010)
Numer ogłoszenia: 69599 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Wrocławska 4, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3172505, faks 0-71 3175167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupsrodaslaska.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pupsrodaslaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Środzie Śląskiej (ZP-3213-1/2010).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Środzie Śląskiej. Zamówienie podzielono na 5 części: 1. Mała przedsiębiorczość - 36-48 osób, szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Operator koparko-ładowarki kl. III - 10 osób, szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Kurs florystyczny z elementami przedsiębiorczości i obsługa kasy fiskalnej -10 osób, szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Sprzedawca, handlowiec z obsługą kasy fiskalnej - 10 osób, szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 5. Kierowca wózków jezdniowych - 15 osób, szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi kierunek szkolenia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt. 4 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: - Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydany na podstawie art. 20 ust.4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) przez, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wojewódzki urząd pracy. Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez wojewódzki urząd pracy jest aktualne w roku bieżącym, tj. 2010, co jest jednoznaczne z tym, iż wykonawca w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową. - Uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej w specjalności koparko-ładowarki wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie dla szkoleń koparko-ładowarek kl. III, o którym mowa w części Nr 2 SIWZ. - Certyfikat Ośrodka Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach, o której mowa w części 5 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, że wykonawca należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres działalności szkoleniowej jest krótszy - w tym okresie, usługi szkoleniowe odpowiadające przedmiotowi dotyczącej danej części niniejszego zamówienia, tj. co najmniej 1 szkolenia grupowego z zakresu danej części wraz referencjami- załącznik nr 2 do Formularza ofertyt. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/ niespełna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie miejsca szkolenia z dostosowaniem ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażeniem w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkoleniowych, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Wykazanie sal wykładowych i pomieszczeń do zajęć praktycznych (określić liczbę miejsc szkoleniowych), wyposażenia dydaktycznego (określić liczbę komputerów - dotyczy cz. 4 SIWZ) oraz pojazdów, tj. koparko-ładowarek niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia, o którym mowa w części Nr 2 SIWZ (określić liczbę pojazdów i model), wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami poprzez dołączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonywania zamówienia sal oraz pomieszczeń, wyposażenia dydaktycznego i pojazdów. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/ niespełna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełnienia tego warunku wymaga przedstawienia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieni tj. Wykładowców, instruktorów, itp.) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, stwierdzającym że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania powierzonych czynności - załącznik nr 3 do Formularz oferty. ,. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w wykazie kadry dydaktycznej będzie dysponował minimum 2 osobami legitymującymi się wykształceniem i doświadczeniem w realizacji szkoleń , zajęć w zakresie tematycznym zgodnym z częścią zamówienia wykazanej w SIWZ, na którą złożył ofertę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełnienia tego warunku wymaga przedstawienia: - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty, program kursu, preliminarz kosztów szkolenia, pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Posiadane przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: - Zmiany zawarte w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 3 do formularza oferty) można dokonać, gdy wynikają one z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy. Ponadto osoby wyznaczone w ramach zmiany do realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie równe lub większe od wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby lub osób wyszczególnionych w ofercie. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pisemna zgodę od Zamawiającego, występując do niego z informacją o zamianie osób realizujących szkolenie. W piśmie Wykonawca zobowiązany będzie wykazać: - przyczyny niedostępności osoby(ób) zastępowanej(ych) - wskazać Zamawiającemu czynności, które będą przez tą osobę (y) wykonywane, - kogo będzie(ą) miała(y) ona(e) zastąpić, - okres zastępstwa, a także zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu wypełniony załącznik nr 3 do Formularza oferty. Ponadto Wykonawca oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonywania powierzonych im czynności. Powyższe zmiany wymagają aneksu do umowy. - Zmiany zawarte w ofercie dotyczące zmiany miejsce odbywania zajęć teoretycznych lub miejsce odbywania zajęć praktycznych w załączniku nr 1 do SIWZ tj. Formularz oferty można dokonać, gdy wynikają one z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy. Ponadto zajęcia teoretyczne lub praktyczne musza odbywać sie w Środzie Śląskiej lub we Wrocławiu. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pisemną zgodę od Zamawiającego, występując do niego z informacją o zmianie miejsca odbywania zajęć teoretycznych lub praktycznych. W piśmie Wykonawca zobowiązany będzie wykazać przyczyny zmiany miejsca i podać nowe miejsce odbywania zajęć teoretycznych i praktycznych. Powyższe zmiany wymagają aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsrodaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej, ul. Wrocławska 4, 55-300 Środa Śląska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 15:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej, ul. Wrocławska 4, 55-300 Środa Śląska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane w ramach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego DROGOWSKAZ lub Funduszu Pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.