eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawDostawa pieluchomajtek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Krasnystaw: Dostawa pieluchomajtek
Numer ogłoszenia: 69563 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 0 82 576 32 15, fax 0 82 576 10 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek. Produkt powinien posiadać następujące cechy: 1) produkt w pełni oddychający 2) produkt posiadający pas przedni mocujący z zapięciem kombinowanym na przylepco-rzepy, z możliwością wielokrotnego zapinania i odpinania, 3) produkt o zwiększonej chłonności - minimum w poszczególnych rozmiarach: a. rozmiar XS - co najmniej 1400 ml b. rozmiar M - co najmniej 2300 ml c. rozmiar L - co najmniej 2500 ml Powyższe chłonności powinny być podane w/g normy ISO. W celu potwierdzenia spełniania powyższych norm chłonności, należy dołączyć do próbek stosowny certyfikat ISO. 4) wskaźnik wilgotności, informujący o konieczności zmiany pieluchy 5) falbanki wewnętrzne przymocowane do wkładu chłonnego, tworzące barierę dla wilgoci zapobiegające wypadaniu zawartości 6) ogumkowanie części pachwinowej - minimum dwie gumki, nie zawierające leteksu, 7) substancja wiążąca wilgoć i utrzymująca ją z dala od skóry oraz neutralizująca nieprzyjemne zapachy 8) pieluchomajtki muszą być antyalergiczne - nie zawierające leteksu, 9) pielucha wyposażona w ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, poprawiające komfort użytkowania. Ilości: Rozmiar XS -7000 szt., Rozmiar M - 45000 szt., Rozmiar L - 25000 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4) Prowadzą działalność w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia. 5) Akceptują wymogi zawarte w umowie, stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Warunkiem niezbędnym , dopuszczającym do udziału w postępowaniu przetargowym jest dostarczenie próbek pieluchomajtek po trzy sztuki z każdego rozmiaru (3 szt. XS, 3 szt. M, 3 szt. L), które uzyskają opinię dopuszczająca do dalszego udziału w postępowaniu. Próbki pieluchomajtek należy złożyć najpóźniej do godziny i dnia składania ofert. Dostarczone próbki muszą być takie same jak te, które będą dostarczane po zawarciu umowy z Wykonawcą. Niedopuszczalna jest zamiana produktu na produkt o gorszej jakości w okresie trwania umowy. Pieluchomajtki muszą odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia oraz uzyskać pozytywną opinię po przeprowadzeniu testu sprawdzającego ich jakość. Uzyskanie negatywnej opinii komisji sprawdzającej jakość próbek pieluchomajtek, jest równoznaczne z niespełnieniem wymogów zawartych w treści SIWZ dotyczących przedmiotu zamówienia. Oferta zawierająca takie próbki zostanie odrzucona na podstawie art. 89. ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia -nie spełnia. 3. W celu sprawdzenia próbek pieluchomajtek Zamawiający powoła komisję, która sprawdzi jakość wyrobu poprzez zużycie pieluchomajtek przez pensjonariuszy DPS. Komisja sporządzi protokół, w którym oceni pieluchomajtki i stwierdzi czy dany produkt spełnia warunki dopuszczające do dalszego udziału w postępowaniu. Aby oferta Wykonawcy mogła być poddana ocenie pod względem kryterium ceny, badane próbki muszą spełnić warunki podane w opisie przedmiotu zamówienia i uzyskać pozytywną opinie komisji badającej ich jakość. Komisja oceniająca jakość produktu sporządzi protokół, w którym stwierdzi o spełnianiu lub nie spełnianiu warunków zawartych w treści SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (Załącznik nr 5) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją, wzorem umowy i akceptacji ich bez zastrzeżeń i uwag - Załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrasnystaw.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.