Ogłoszenie z dnia 2015-03-27
Olecko: Dostawę materiałów i artykułów biurowych oraz informacyjno - promocyjnych w ramach realizacji projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa
Numer ogłoszenia: 69542 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów i artykułów biurowych oraz informacyjno - promocyjnych w ramach realizacji projektu Program dla zdrowia, pogody ducha i długich lat życia mieszkańców powiatu oleckiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz z budżetu państwa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz informacyjno - promocyjnych przez okres 15 miesięcy tj. czas realizacji projektu. Papier do drukarki / ksero, papier kredowy, toner do drukarki ksero Hp kolor laserjet Enterprise 500 M551Dn, segregatory zielone, koszulki, skoroszyty, teczki wiązane, długopisy, zakreślacie, ołówki, gumki do ścierania, spinacze biurowe, cienkopis, dziurkacz metalowy, klej w sztyfcie, klipsy biurowe, korektor, linijka, marker, notes zakładka indeksująca, nożyczki, obwoluty do segregatora (koszulki), pinezki srebrne, kostka kolorowa, przekładki do segregatora, taśma klejąca, temperówka, zszywacz czarny, zszywki biurowe, kostka samoprzylepna..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny PL 13: Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów na potrzeby projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "IMPULS" Teresa Popko
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "IMPULS" Teresa Popko
- Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy IMPULS Teresa Popko, Al. Lipowe 1b, 19-400 Olecko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9780,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12029,40
Oferta z najniższą ceną: 12029,40 / Oferta z najwyższą ceną: 12029,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przeprowadzono dwa przetargi nieograniczone. W pierwszym nie wpłynęła żadna oferta a w drugim odrzucono ofertę (wpłynęła jedna oferta) z powodu jej niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Dostawa oleju opałowego do Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku
- Wykonanie usług w zakresie prania, dezynfekcji, prasowania, maglowania bielizny i pościeli szpitalnej oraz odzieży w tym bielizny osobistej pacjentów SPZZOD w Olecku wraz z transportem
- Przebudowa chodnika wraz z wyniesionym przejściem dla pieszych w miejscowości Stożne
- Zakup z dostawą komputerów oraz monitorów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olecku
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu w ramach projektu "Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo wraz z działaniami edukacyjnymi na obszarze Aglomeracji Beskidzkiej - etap I"
- Dostawa artykułów biurowych, papieru do drukowania, etykiet do drukarek oraz kaset z opaskami termicznymi na rękę ZP/TP-15/25
- Zakup papieru ksero i do plotera drukującego, artykułów biurowych, pudeł archiwizacyjnych oraz teczek z tektury bezkwasowej, teczek: Akta Pojazdu oraz Akta Ewidencyjne Kierowcy
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawa sprzętu komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.