eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówPoprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w miejscowości Żarnowo i Racimierz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Goleniów: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w miejscowości Żarnowo i Racimierz
Numer ogłoszenia: 69499 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4180512, 4180361, fax 091 4182530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w miejscowości Żarnowo i Racimierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w miejscowości Żarnowo i Racimierz w ciągu drogi powiatowej Nr 0010Z Stepnica - Recław. Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe na długości 1,704 km, roboty ziemne 2263,0 m3, ustawienie krawężników betonowych 15 X 30 cm na ławie betonowej 695,0 mb , ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30X 8 cm 6217,0 mb , profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 6081,0 m2, wykonanie warstwy odcinającej z piasku grubości 10 cm w ilości 4093,0 m2 oraz warstwy odsączającej 1234,0 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0/30mm w ilości 754,0 m2, ułożenie chodnika i wjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm 4919,0 m2, oznakowanie pionowe - 78 szt. znaków drogowych oraz poziome jezdni 123,0 m2, wykonanie i ustawienie poręczy ochronnych - balustrad 87,0 mb, wykonanie ogrodzeń na długości 139, 5 mb oraz roboty wykończeniowe - plantowanie poboczy1234,0 m2. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie obsługa laboratoryjna, obsługa geodezyjna zadania, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiące Załącznik nr 11 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł ( dziesięć tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z poź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 15 9375 0002 0000 0459 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Goleniowie (Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem , dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium); Dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Wydziale WRIP pokój nr 404. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. Uwaga - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium: Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą upływu terminu związania ofertą (art. 85 ust. 1 Prawa zamówień publicznych) oraz w pozostałych przypadkach wymienionych w art.46 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie warunku: - dostarczenie oświadczeń lub dokumentów opisanych w Części X pkt. 3,5,6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione powyżej powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; - zrealizował ( zakończył) co najmniej jedno zadanie polegające ma ułożeniu nawierzchni jezdni lub chodnika z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową na powierzchni nie mniejszej niż 2500,0 m2, 2.2. dysponowanie następującym sprzętem: - koparka, samochód ciężarowy o ład. min 5 ton, zagęszczarka. 2.3. dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, posiadającym aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: - wykazanie wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości równowartości minimum 300 000,00 zł. ( słownie: trzysta tysięcy złotych), - posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości równowartości minimum 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych). 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku: - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. 5.Wniosą wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego - ( Część XIII) Spełnienie warunku: - uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego lub złożenie oryginału dokumentu wadialnego w Wydziale Rozwoju, Inwestycji i Promocji - pokój 404 (Starostwo Powiatowe w Goleniowie; ul. Dworcowa 1; 72 - 100 Goleniów) przed upływem terminu składania ofert. 6. Ustanowią, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu. 7. Wykonawca wiodący (lider konsorcjum) musi spełniać warunek określony w punkcie 5. 8. Udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, w tym użyte materiały na okres nie krótszy niż 3 lata. Dokument gwarancji wystawiony zostanie niezwłocznie po odbiorze końcowym w formie i treści według Załącznika Nr 10 do SIWZ. Spełnienie wymagania: - złożenie oświadczenia o oferowanych warunkach gwarancji 9. Wykonają przedmiot zamówienia w okresie 4 miesięcy od daty podpisania umowy. Spełnienie wymagania: - złożenie oświadczenia o wykonaniu zamówienia w w/w terminie. 10. Akceptują warunki i wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunków i wymagań: - złożenie oświadczenia. 11. Złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w Części X.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2.Kosztorys ofertowy (Załącznik Nr 2). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów konieczne jest złożenie pełnomocnictwa sporządzonego na Załączniku Nr 3 do SIWZ lub innego równoważnego. 4.Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 zwanej dalej pzp - (Załącznik Nr 4 do SIWZ ). W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenia lub dokumenty oddzielnie. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej jednego zadania polegającego na ułożeniu nawierzchni jezdni lub chodnika z kostki brukowej, betonowej wraz z podbudową na powierzchni niemniejszej niż 2500 m2 podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania, (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 7.1 Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (Załącznik nr 6 do SIWZ). 9.Wykaz osób (personelu technicznego), które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zbliżonych do funkcji w przedmiocie zamówienia (Załącznik Nr 7 do SIWZ). 9.1Kserokopie uprawnień budowlanych w/w osób, odpowiednie dla danej specjalności. 9.2 Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 9.3 Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia lub oświadczenie Wykonawcy, że kierownik budowy jest jego pracownikiem etatowym (Załącznik nr 8 do SIWZ). 10. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływam terminu składania ofert w wysokości równowartości minimum 300 000,00 zł. 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości równowartości minimum 800 000,00 zł. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 12.1) w pkt 3,5,6 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 12.2) dokumenty, o których mowa w pkt 12.1) lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 12.1) lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 12 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. Kopia wniesienia wadium. 15. Oświadczenia lub dokumenty o: - związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się oferenta z warunkami i wymaganiami w postępowaniu zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków oraz wymagań bez zastrzeżeń, a także zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ); - udzieleniu gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia oraz zapewnieniu o gotowości usunięcia w okresie gwarancji awarii i usterek w określonym czasie (Załącznik nr 10 do SIWZ); - zleceniu części przedmiotu umowy Podwykonawcy, - terminie wykonania zamówienia; - formie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Uwaga! Powyższe oświadczenia lub dokumenty należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 16. Wzór umowy (stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ) oraz wzór karty gwarancji (stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ) - parafowane przez upoważnione osoby do działania, w imieniu Wykonawcy albo przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.goleniow.ibip.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów w Wydziale Rozwoju Inwestycji i Promocji-pok. 404. Koszt SIWZ w wersji papierowej wynosi:400,00 zł +22%podatku Vat tj. 88,00 zł= 488,00 zł brutto.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Dworcowa1,72-100 Goleniów - sekretariat pokój 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.