eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczewo › Budowa chodnika w miejscowości Zimin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Kleszczewo: Budowa chodnika w miejscowości Zimin
Numer ogłoszenia: 69485 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80562 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, faks 061 8176184.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w miejscowości Zimin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodnika w miejscowości Zimin, polegająca na wykonaniu następujących podstawowych robót:a)zdjęcie warstwy humusu, b)profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża, c)wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej (koloru szarego) gr. 8cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, d)ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12-15, e)ułożenie obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm, humusowanie i obsianie trawą, f) wykonanie odwodnienia (wpusty i przykanaliki do istniejącego rowu),g)oznakowanie poziome i pionowe. 2.Zestawienie ilościowe długości i powierzchni poszczególnych -elementów zagospodarowania terenu :- powierzchnia nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej (koloru szarego) gr. 8cm: 140,00m2,- powierzchnia nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej (koloru czerwonego) gr. 8cm: 14,00m2,- powierzchnia przełożenia istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej (koloru szarego) gr. 8cm: 38,00m2,- długość krawężnika 15x30cm: 72,00mb,- długość ścieku przykrawężnikowego: 84,00mb,- długość obrzeża 8x30cm: 80,00mb,3.Budowa chodnika w przekroju poprzecznym. Na całej długości przedmiotowej inwestycji zaprojektowano chodnik o szerokości 2,00m, lokalnie o szerokości 1,50m. Na całym odcinku ograniczony będzie krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C 12-15 a od strony pasa zieleni obrzeżem betonowym 8x30cm. Na całym odcinku projektowanej budowy chodnika zaprojektowano nową konstrukcję z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8cm oraz koloru czerwonego - dla dwóch rzędów kostki zlokalizowanych przy krawężniku. Pochylenia poprzeczne chodnika zaprojektowano o wartości 2% w kierunku istniejącej drogi powiatowej. Geometrię przekroju oraz konstrukcję projektowanej nawierzchni w sposób graficzny pokazano w części rysunkowej projektu (rys. przekroje normalne).4.Konstrukcja nawierzchni chodnika:a)warstwa ścieralna z prefabrykowanej kostki brukowej betonowej gr. 8cm (koloru szarego),b)warstwa podsypki cementowo-piaskowej gr. 5cm, c)profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża. Od strony pasów zieleni obrzeże betonowe 8x30cm, a od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12-15. 5.Projektowane odwodnienie.Odwodnienie projektowanego chodnika odbywać się będzie do projektowanych studzienek wpustowych. W tym celu zaprojektowano dwa wpusty deszczowe podłączone do istniejącego rowu przydrożnego.Prace związane z wykonaniem i podłączeniem projektowanych przykanalików o średnicy 160mm należy wykonać w formie przecisku pod istniejąca nawierzchnią drogi powiatowej. 6.Do zadań wykonawcy należeć będzie również:1)Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach, zawierającej m.in. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, wykonaną przez uprawnionego geodetę (2 egzemplarze), którą należy uwzględnić w kosztach, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane materiały, protokoły zagęszczeń gruntu, warstw konstrukcyjnych wybudowanych elementów bieżni oraz inne dokumenty umożliwiające oddanie obiektu w użytkowanie.2)Sporządzenie obmiaru powykonawczego robót wykonanych w jednym egzemplarzu.3)Po stronie Wykonawcy leży powołanie kierowników budowy o specjalności drogowej. Kierownik ponosi pełną odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, prowadzenie dokumentacji budowy (dziennika budowy), zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu oraz zorganizowania budowy obiektu budowlanego i kierowania nią w sposób zgodny z projektem i zgłoszeniem budowy, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, koordynowanie wykonywania zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa, ochrony zdrowia oraz przeprowadzenie działań zapewniających przestrzeganie podczas wykonywania robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( oświadczenie kierownika dotyczące sporządzenia planu BIOZ) wykonującego swoje obowiązki zgodnie z Ustawą Prawa Budowlanego. 7.Wymagany okres gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi min. 36 miesięcy (termin ten uzależniony będzie od oferty wybranego Wykonawcy), licząc od daty przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgłoszonej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu i podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót. 8.Szczegółowy zakres robót został określony w:1)DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - opracowanej w październiku 2015r. przez firmę Pracownia Projektowa EKODROGA Robert Salomon, ul. Piasta 4_6, 62-025 Kostrzyn Wlkp., na którą składa się: a)Projekt budowlany Branża drogowa- Budowa chodnika w miejscowości Zimin stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ, b)STWiOR - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Budowa chodnika w miejscowości Zimin), stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ, 2)PRZEDMIARZE ROBÓT stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 9.Rozliczanie robót nastąpi na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robót, zgodnie z dokumentacją projektową. 10.Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% - jak dla robót budowlanych. 11.Uwagi końcowe do ogólnego opisu zakresu zadania :1)Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych należy podać ich nazwę w kosztorysie ofertowym. Brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował materiały lub urządzenia opisane w załącznikach do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. 2)W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu. 3)Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 8)Całość prac wykonać należy zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zapisów zawartych we wzorze umowy oraz w myśl obowiązujących przepisów dotyczących przedmiotowego zamówienia. 9) W ramach zadania należy w miejscu prowadzenia robót wykonać roboty porządkowe, wyrównanie terenu oraz wszelkich prace mające na celu doprowadzenie do stanu pierwotnego. Wykonanie robót porządkowych i naprawczych dotyczy również terenów przyległych oraz dróg, które uległy uszkodzeniu przy realizacji zadania, np. na skutek prowadzonych transportów. 10) Cena winna zawierać całkowity koszt kompletnego wykonania zadania inwestycyjnego, stanowiącego przedmiot zamówienia w tym również wszelkie inne koszty towarzyszące jak np. zaplecze budowy, obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza wykonana przez uprawnionego geodetę, wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, projekt oznakowania robót, zajęcie pasa drogowego wyznaczenie i oznakowanie objazdów w przypadku takiej konieczności ( po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, koszty wywiezienia i składowania urobisk, odszkodowania, a także badania zagęszczenia gruntu itp. 11) Zakończenie realizacji zadania uznaje się po wykonaniu prac odbiorowych (dokumentacja powykonawcza również geodezyjna na warunkach określonych jw. i pomiarowa 2 egz., protokół odbioru technicznego i inne),w momencie uruchomienie i oddanie w użytkowanie. Powyższe zadanie należy wykonać z zachowaniem warunków określonych w zgłoszeniu robót dotyczących niniejszej inwestycji do Starostwa Powiatowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo Handlowa ANNA Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44923,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36468,43

  • Oferta z najniższą ceną: 36468,43 / Oferta z najwyższą ceną: 56370,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.