Ogłoszenie z dnia 2014-04-01
Gliwice: Utrzymanie czystości wewnątrz budynków A i B Starostwa Powiatowego w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 69477 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gliwicki, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 332 66 20, faks 32 332 66 47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości wewnątrz budynków A i B Starostwa Powiatowego w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania budynków A i B Starostwa Powiatowego w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 17. Zamawiający przewiduje sprzątanie pomieszczeń biurowych w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do środy 7.30-15.30, czwartki 7.30-17.30, piątki 7.30-13.30. Pozostałe pomieszczenia i ciągi komunikacyjne sprzątane będą poza godzinami urzędowania. Wszelkie narzędzia, urządzenia, materiały eksploatacyjne do nich oraz środki czystości i materiały higieniczne niezbędne dla prawidłowego wykonywania usługi zapewnia Wykonawca. Personel sprzątający powinien być wyposażony w funkcjonalną, estetyczną odzież roboczą oraz materiały i sprzęt odpowiedni do rodzaju sprzątanej powierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOGAMA Sp. z o.o., ul. Kniejowa 2a, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 172999,26
Oferta z najniższą ceną: 172999,26 / Oferta z najwyższą ceną: 225164,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
- przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych (wielość podmiotów na rynku świadczących dostawy w przedmiotowym zakresie, brak wymogów dot. specjalnych uprawnień do wykonywania tego typu dostaw). - wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa oprogramowania przeznaczonego do analizy i wizualizacji danych. Znak sprawy: DZPZ.282.96.2025.MK
 - Przeprowadzenie szkoleń dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji cyfrowych - Programowanie w środowisku R. Znak sprawy: DZPZ.283.97.2025.TB
 - Dostawa pomp i agregatów pompowych dla środków chemicznych i mineralnych, dla PGG S.A. Oddział KWK Sośnica z podziałem na 2 zadania.
 - Dostawa dwóch fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych, tj. agregatu o mocy 400 kW oraz agregatu o mocy 150 kW na potrzeby Miasta Gliwice związane z ochroną ludności i obroną cywilną
 - Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy w 2026 roku w podziale na 5 części
 - Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony 2026-2027
 
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Krośnie oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników do budynków Sądu w okresie 12 miesięcy od 01.01.2026r.
 - "Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Jaśle oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników w okresie 12 miesięcy od 2 stycznia 2026 r."
 - Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Brzegu
 - Usługa sprzątania budynków Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu wraz z terenem zewnętrznym w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
 
więcej: Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





