eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa nożyków jednorazowych do zgrzewarek do sterylnego łączenia drenów typ TSCD Termo Sterole Tubing Walder firmy Terumo..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Wrocław: dostawa nożyków jednorazowych do zgrzewarek do sterylnego łączenia drenów typ TSCD Termo Sterole Tubing Walder firmy Terumo..
Numer ogłoszenia: 69423 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 38403 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, fax 071 3281713.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nożyków jednorazowych do zgrzewarek do sterylnego łączenia drenów typ TSCD Termo Sterole Tubing Walder firmy Terumo...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa nożyków jednorazowych do zgrzewarek do sterylnego łączenia drenów typ TSCD Termo Sterole Tubing Walder firmy Terumo. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.: Przedmiot zamówienia powinien spełniać nsp. wymagania: a) pakowany w kasecie zbiorczej, b) nożyki będą wykorzystywane w zgrzewarkach typu: - SC - 201AH TSCD Termo Sterole Tubing Walder firmy Terumo oraz - SC - 203AH TSCD Termo Sterole Tubing Walder firmy Terumo w związku z czym muszą być kompatybilne ze wskazanymi urządzeniami. c) ilość docelowa dostawy dla całości przedmiotu umowy - 36.500 szt. 3. Wymagania techniczne i jakościowe: a) Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne i pochodzić z bieżącej produkcji, b) Dostarczona dokumentacja użytkowa musi być napisana w języku polskim, c) Każda partia dostarczonego przedmiotu zamówienia musi mieć termin ważności widoczny na opakowaniu - nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia partii do magazynu Zamawiającego, d) Oferowane przedmioty muszą być oznakowane CE zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4.Wymagany termin realizacji zamówienia: a) od dnia podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego zamówiony (pisemnie lub telefonicznie) w terminie do 3 dni od daty pisemnego lub telefonicznego zamówienia, a w wyjątkowych przypadkach dostawa na cito - do 12 godzin od złożenia zamówienia. b) Dostawa przedmiotu zamówienia w miesięcznych partiach, przez kolejnych 12 miesięcy od daty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, c) Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta na okres 12 miesięcy licząc od daty jej podpisania. 5. Transport przedmiotu zamówienia zapewniony przez Wykonawcę, w warunkach odpowiednich dla przedmiotu zamówienia, do magazynu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu. 6. Termin płatności za każdą dostawę, wykonaną zgodnie z umową wynosi 30 dni od daty dostawy i otrzymania faktury VAT. 7. Gwarancja: a) Wykonawca udzieli co najmniej 12 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczony od daty dostawy danej partii towaru do siedziby Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia wad przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nieodpłatnie nowy towar, wolny od wad, zgodny ze złożoną ofertą.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 478150 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COLOR TRADING SP. Z O. O., ul. Żołny 40, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 478150.00
  • Oferta z najniższą ceną: 478150.00 / oferta z najwyższą ceną: 478150.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.