eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinPRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ BIEGNĄCEJ ŚLADEM DZIAŁEK NR 39/8 I 39/17 W MIEJSCOWOŚCI GOLA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Lubin: PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ BIEGNĄCEJ ŚLADEM DZIAŁEK NR 39/8 I 39/17 W MIEJSCOWOŚCI GOLA
Numer ogłoszenia: 69375 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72940 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ BIEGNĄCEJ ŚLADEM DZIAŁEK NR 39/8 I 39/17 W MIEJSCOWOŚCI GOLA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie docelowej nawierzchni utwardzonej wraz z urządzeniami odwadniającymi na odcinku drogi wewnętrznej o długości ok. 280 mb w miejscowości Gola, gm. Lubin na działkach o numerach ewidencyjnych 39/8 i 39/17 z nawiązaniem do jezdni drogi wewnętrznej w granicach działki nr 126/1. Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: A) - część projektowa, obejmująca:  1)      opracowanie koncepcji rozwiązania projektowego, 2)      sporządzenie projektu budowlanego,   3)      sporządzenie projektu wykonawczego z kompletem wymaganych uzgodnień,  4)      uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych lub decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie tego wymagał zakres projektowanego zadania, 5)      sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,  6)      sporządzenie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu z kompletem wymaganych uzgodnień, 7)      sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego,  B) - część wykonawcza: 1)      budowa drogi o nawierzchni z kostki betonowej z poboczami umocnionymi kruszywem łamanym oraz urządzeniami odwadniającymi drogę, 2)      oznakowanie docelowe. Z chwilą dokonania odbioru przedmiotu umowy, w zakresie wykonanej dokumentacji projektowej, Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do przekazanych opracowań projektowych, w następujących polach eksploatacji: a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania opracowania - wytwarzanie jakąkolwiek techniką egzemplarzy, w tym techniką cyfrową; b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których opracowanie utrwalono -wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; c) w zakresie rozpowszechniania opracowania w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, publiczne udostępnianie opracowania w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, d) w zakresie udostępniania opracowania osobom trzecim w celu wykonania przez nie nadzoru nad wykonaniem prac realizowanych na podstawie tego opracowania, e) w zakresie dokonywania w opracowaniu zmian wynikających z potrzeby zmiany rozwiązań projektowych, zastosowania materiałów, ograniczenia wydatków, zmiany obowiązujących przepisów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TENAR RAMSKI Andrzej Ramski, ul. Towarowa 6A, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268376,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 272199,00

  • Oferta z najniższą ceną: 272199,00 / Oferta z najwyższą ceną: 412592,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.