Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-27
Jaworzno: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
Numer ogłoszenia: 69369 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie , ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty budowlane z zakresu wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach: 1.1) Przedszkola Miejskiego Nr 17 w Jaworznie przy ul. Kościuszki 6 - wymiana okien stalowych i drewnianych oraz drzwi balkonowych na okna i drzwi balkonowe z PCV ( 51 m2) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych oraz wymiana 2 szt. drzwi stalowych zewnętrznych na drzwi z profili aluminiowych, 1.2) Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jaworznie przy ul. Leśnej 49 - wymiana okien drewnianych na okna z PCV( 106m2) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, 1.3) Szkoły Podstawowej Nr 19 w Jaworznie przy ul. Kasztanowej 33 - wymiana okien drewnianych na okna z PCV ( 43m2) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz wymianą obudów grzejnikowych w sali gimnastycznej, 1.4) Przedszkola Miejskiego Nr 27 w Jaworznie przy ul. Piłsudskiego 78 - wymiana okien drewnianych na okna z PCV( 40m2) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, 1.5) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Jaworznie przy ul. Inwalidów Wojennych 16 - wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z PCV ( 70m2) wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w salach lekcyjnych, zgodnie z: a) przedmiarem robót wraz z rysunkami branży budowlanej na wymianę drewnianej stolarki okiennej na okna z PCV, wymianę ślusarki stalowej drzwiowej na drzwi z profili AL w Przedszkolu Miejskim Nr 17 w Jaworznie przy ul. Kościuszki 6, stanowiącym Załącznik Nr 1do SIWZ, b) przedmiarem robót wraz z rysunkiem branży budowlanej na wymianę drewnianej stolarki okiennej na okna z PCV w Szkole Podstawowej Nr 15 w Jaworznie przy ul. Leśnej 49 , stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, c) przedmiarem robót wraz z rysunkami branży budowlanej na wymianę drewnianej stolarki okiennej na okna z PCV w Szkole Podstawowej Nr 19 w Jaworznie przy ul. Kasztanowej 33, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, d) przedmiarem robót wraz z rysunkami branży budowlanej na wymianę drewnianej stolarki okiennej na okna z PCV w Przedszkolu Miejskim Nr 27 w Jaworznie przy ul. Piłsudskiego 78, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, e) przedmiarem robót wraz z rysunkami branży budowlanej na wymianę drewnianej stolarki okiennej na okna z PCV w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Jaworznie przy ul. Inwalidów Wojennych 16, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ, f) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wszystkie określenia i nazwy materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej nie są wiążące dla Wykonawcy, a służą jedynie do określenia parametrów użytych materiałów i urządzeń. 3. Termin realizacji zamówienia:- rozpoczęcie robót do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, - zakończenie robót w terminie do 45 dni od daty rozpoczęcia robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, Wykonawcy robót budowlanych, który zostanie wyłoniony do realizacji przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do Przedszkola Miejskiego Nr 17, do Szkoły Podstawowej Nr 15, Szkoły Podstawowej Nr 19, Przedszkola Miejskiego Nr 27 i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2700,00PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie okien o wartości minimum 45.000,00 zł brutto, oraz załączy dokument potwierdzający, że powyższa robota budowlana została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej przed rozpoczęciem robót, i prawidłowo ukończona.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z wykonawcą, które mogą dotyczyć: 1.1. terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego oraz złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, 2) wystąpienie przeszkód i utrudnień formalnoprawnych, nie wynikających z przyczyn leżących po stronie zamawiającego lub wykonawcy, 1.2. wynagrodzenia umownego, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B, III piętro, pok. 308.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Usługa przygotowania i dowożenia gotowych posiłków dla 70 dzieci w wieku od 20 tygodnia do 3 lat uczęszczających do filii Żłobka Miejskiego w Jaworznie przy ul. Towarowej 61 na okres 6 miesięcy
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych wraz z transportem.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 w Jaworznie w okresie od lipca do grudnia 2025 roku
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2025 r." cz. 2
- Budowa oświetlenia ulicznego pasów drogowych, ciągów pieszych oraz doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Jaworzna"
- Opracowanie trzech suplementów uszczegóławiających program funkcjonalno-użytkowy (...)dla zad.pn. Rekultywacja północno-wschodniej części kamieniołomu Sadowa Góra wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- Remont pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lębork
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
- Zaprojektowanie i wykonanie pomieszczeń na potrzeby utworzenia i rozwoju Centrum Wsparcia Badań Klinicznych oraz na potrzeby administracyjno-biurowe 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie
- Przebudowa budynku na potrzeby utworzenia Centrum Usług Społecznych w Chojnowie
- Termomodernizacja budynku szkoły w Widawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.