eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 69335 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Rawicz: Dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 47707-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rawiczu, krajowy numer identyfikacyjny 32029400000, ul. ul. 17 Stycznia  28, 63-900   Rawicz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 65 5468500 w. 229, 65 5468507, faks 655 454 266, e-mail zp_rawicz@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna Więziennictwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

D/P.2232.4.2017.SW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa, podrobów, wędlin i konserw. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na cztery części (zadania): -zadanie nr 1: Dostawy mięsa oraz wędlin z indyka i kurczaka, - zadanie nr 2: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka, -zadanie nr 3: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych, -zadanie nr 4: Dostawy konserw, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zadanie nr 1: Dostawy mięsa oraz wędlin z indyka i kurczaka. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Mięso klopsowe z indyka - 1200 kg; 2) Mięso gulaszowe z indyka klasa II - 1200 kg; 3) Skrzydło środkowe z indyka - 1700 kg; 4) Mortadela popularna z indyka - 1500 kg; 5) Mortadela śniadaniowa z indyka - 1500 kg; 6) Mortadela z pieczarkami - 1500 kg; 7) Mortadela czosnkowa - 1600 kg; 8) Parówka z indyka - 1500 kg; 9) Kiełbasa śniadaniowa z indyka - 1600 kg; 10) Kielbasa litewska z indyka - 1900 kg; 11) Szynka tyrolska z indyka - 1200 kg; 12) Szynka Gerwazego z indyka - 1000 kg; 13) Szynka mielona blok z indyka - 1800 kg; 14) Polędwica firmowa z indyka - 1200 kg; 15) Pieczeń drobiowa z indyka - 1200 kg; 16) Pasztet firmowy z indyka - 1400 kg; 17) Kiełbasa krakowska parzona - 600 kg; 18) Szynka gotowana biała - 800 kg; 19) Kiełbasa szynkowa drobiowa - 600 kg; 20) Serdelki drobiowe - 2000 kg; 21) Salceson z indyka - 1000 kg; 22) Szynka z filetem mielona - 300 kg; 23) Pierś Książęca - 300 kg; 24) Wędlina-Indyczka gotowana - 300 kg; 25) Wędlina-Filet gotowany z kurczaka - 300 kg; 26) Kiełbaski z filetem - 300 kg; Zadanie nr 2: Dostawy mięsa i podrobów z kurczaka. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Kurczak cały - 3000 kg; 2) Udziec z kurcząt kl. A - 1500 kg; 3) Filet z kurczaka - 1000 kg; 4) Mięso gulaszowe z kurczaka - 2000 kg; 5) Żołądki z kurczaka - 400 kg; 6) Serca z kurczaka - 350 kg; 7) Wątróbki z kurczaka - 1500 kg; Zadanie nr 3: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące wyroby: 1) Mięso wieprzowe - szynka surowa - 600 kg; 2) Mięso wieprzowe klopsowe - 1400 kg; 3) Mięso wieprzowe łopatka bez kości - 3000 kg; 4) Mięso wieprzowe gulaszowe - 700 kg; 5) Mieso wieprzowe schab bez kości - 1500 kg; 6) Boczek wędzony bez kości - 1200 kg; 7) Wędzonka bigosowa bez kości - 900 kg; 8) Słonina płaty - 600 kg; 9) Mięso gulaszowe wołowe - 700 kg; 10) Żołądki wieprzowe - 400 kg; 11) Ozory wieprzowe - 800 kg; 12) Serca wieprzowe - 1600 kg; 13) Wątroba wieprzowa - 2000 kg; 14) Kiełbasa zwyczajna - 1700 kg; 15) Kiełbasa parówkowa - 1400 kg; 16) Kiełbasa biała parzona - 1900 kg; 17) Kiełbasa mortadela - 1500 kg; 18) Kiełbasa golonkowa parzona - 600 kg; 19) Kielbasa mielonka - 1500 kg; 20) Kiełbasa słoikowa - 1300 kg; 21) Kiełbasa szynkowa mielona wieprzowa - 600 kg; 22) Serdelki śląskie - 1000 kg; 23) Pieczeń wielkopolska - 1000 kg; 24) Wątrobianka - 1800 kg; 25) Metka - 1550 kg; 26) Salceson czarny - 1100 kg; 27) Kaszanka - 3500 kg; Zadanie nr 4: Dostawy konserw. W skład niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzą następujące produkty: 1) Konserwa pasztet z indykiem - 700 kg; 2) Konserwa pasztet z gesią - 1600 kg; 3) Konserwa wołowa - 800 kg; 4) Konserwa mięsna wieprzowa - 600 kg; 5) Konserwa mięsna wieprzowa op. jednostkowe 100-140g - 500 kg; 6) Pasztet sojowy - 400 kg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV: 15110000-2, 15131130-5, 15112120-3, 15120000-6, 15111000-9, 15113000-3, 15131000-5, 15131310-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawy mięsa oraz wędlin z indyka i kurczaka
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT181236.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.P.H.U. JOHN, Paweł John,  kadry@john.com.pl,  ul. Źródlana 5, Grotniki,  64-140,  Włoszakowice,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184705.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184705.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 321877.50
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostay mięsa i podrobów z kurczaka
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81215.50
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Hurtownia Producentów Drobiu, Wędlin, Konserw, Hurt-Detal Elżbieta Krzyżosiak,  ela.krzyzosiak@wp.pl,  ul. Wrocławska 23,  67-100,  Nowa Sól,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84598.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74565.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84598.50
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawy mięsa, podrobów i wędlin wieprzowych oraz wołowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT182997.50
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.P.H.U. JOHN, Paweł John,  kadry@john.com.pl,  ul. Źródlana 5, Grotniki,  64-140,  Włoszakowice,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189414.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189414.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 367001.25
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Dostawy konserw
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21102.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Hurt-Detal MAŁ-MAR Józef Kwieciński,  jozef.kwiecinski@gmail.com,  ul. Brzeska 2, Żłobizna,  49-305,  Brzeg,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24689.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24689.94
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39332.46
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.