eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiecieUsuwanie pojazdów z terenu Powiatu Świeckiego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym



Ogłoszenie z dnia 2012-03-07

Świecie: Usuwanie pojazdów z terenu Powiatu Świeckiego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym
Numer ogłoszenia: 69304 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów z terenu Powiatu Świeckiego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów (całodobowo przez 7 dni w tygodniu) z dróg na parkingi strzeżone na podstawie dyspozycji uprawnionych organów wydanej w trybie art. 50a ust.1 oraz art. 130a ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) Wielkość zamówienia - 90 szt. pojazdów w tym: rower lub motorower- 5szt. motocykl- 5szt. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej (dalej dmc) do 3,5 t- 64szt. pojazd o dmc powyżej 3,5 t do 7,5 t- 5szt. pojazd o dmc powyżej 7,5 t do 16 t- 5szt. pojazd o dmc powyżej 16 t- 5szt. pojazd przewożący materiały niebezpieczne- 1szt. Wykonawca zobowiązany będzie: a) usunąć pojazd z drogi i przekazać go na parking strzeżony po otrzymaniu dyspozycji usunięcia pojazdu od uprawnionych podmiotów (całodobowo przez 7 dni w tygodniu) wydanej przez uprawniony organ w trybie art. 50a ust. 1 oraz art.130a ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), b) zapewnić przybycie na miejsce zdarzenia w granicach administracyjnych Powiatu Świeckiego w maksymalnym czasie do 60 minut, c) umieszczać usunięte pojazdy na parkingu, który zostanie wskazany w dyspozycji usunięcia pojazdu, d) na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, w przypadku ustania przyczyny jego usunięcia odstąpić od usunięcia pojazdu, e) uporządkować miejsce, na którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd, z wyjątkiem konieczności użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych (np. Straży Pożarnej itp.), bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat, f) świadczyć usługi pojazdami podanymi w wykazie załączonym do oferty, g) przedstawić w Wydziale Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu do 5 dnia każdego miesiąca, wykaz pojazdów usuniętych z terenu Powiatu Świeckiego w miesiącu poprzednim, w podziale na tryb usunięcia (art. 50a ust. 1 albo art. 130a ust. 1, 2, 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym), zawierający datę usunięcia, rodzaj pojazdu, markę pojazdu, numer rejestracyjny, informację czy pojazd przewoził materiały niebezpieczne, h) przedstawić w Wydziale Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu do 5 dnia każdego miesiąca, wykaz pojazdów w stosunku do których w miesiącu poprzednim odstąpiono od ich usunięcia w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, zawierający datę odstąpienia od usunięcia, rodzaj pojazdu, markę pojazdu, numer rejestracyjny, informację czy pojazd przewoził materiały niebezpieczne oraz informację czy podjęto czynności załadunku pojazdu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007r., nr 125, poz.874 z późn.zm.) Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.22 ust.1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie : - minimum jednym pojazdem przystosowanym do usuwania (holowania) pojazdów o dmc do 3,5 t; - minimum jednym pojazdem przystosowanym do usuwania pojazdów o dmc od 3,5 t do 16 t; - jednym pojazdem do holowania pojazdów powyżej 16 t wyposażonym we wciągarkę, odpowiednio przystosowanym i spełniającym warunki techniczne dla pojazdów specjalnych pomocy drogowej. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.22 ust.1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.22 ust.1 upzp. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę - jeżeli dotyczy 2.Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1) skrócenie terminu obowiązywania umowy - w przypadku zmiany przepisów prawnych, 2) warunków płatności - w przypadku braku środków na zapłatę wynagrodzenia przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie, 3) podwykonawców oraz zakresu usług im powierzonych - w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę zmiany podwykonawcy z zastrzeżeniem, że nowy podwykonawca spełnia warunki do wykonywania przedmiotu zamówienia, 4) zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany przepisów prawa, 5) zmiany pojazdów służących do wykonania przedmiotu umowy pod warunkiem zastąpienia dotychczasowych pojazdów pojazdami o nie gorszych parametrach technicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świeciu, 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9 - Wydział Organizacyjny II piętro, pokój nr 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świeciu, 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9 - Sekretariat II piętro, pok. nr 316.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.