Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Suwałki: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń multimedialnych i urządzeń peryferyjnych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 69300 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Nauczycieli , ul. M. Reja 67B, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5670328, faks 087 5657858.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cen.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń multimedialnych i urządzeń peryferyjnych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń multimedialnych i urządzeń peryferyjnych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach. Ilości i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wykaz sprzętu komputerowego oprogramowania, urządzeń multimedialnych i urządzeń peryferyjnych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.46.00 - Pamięć flash 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.19.58.00 - Szyny lub uchwyty do zawieszania 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.71.34 - Karty akceleratorów graficznych 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, b) spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków dokonana będzie według kryterium spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - oświadczenie zawarte jest w punkcie 2 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SIWZ) i stanowi jego integralną część, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cen.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach,
ul. M. Reja 67 B, 16-400 Suwałki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach, ul. M. Reja 67 B, 16-400 Suwałki Sekretariat, piętro I, pokój nr 113.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.04.2009.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Modernizacja nawierzchni chodników dla pieszych oraz zjazdów bramowych na ul. Lotniczej na odcinku od skrzyżowania z ul. Partyzantów do skrzyżowania z ul. Powstańców Wielkopolskich
- Prace remontowe i naprawcze urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz kanałów technologicznych na terenie miasta Suwałki
- Dostawa i montaż monitoringu 2 awaryjnych studni głębinowych zlokalizowanych przy ul. Kowalskiego i ul. Witosa.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH: STERYLNYCH, NIESTERYLNYCH, SPECJALISTYCZNYCH DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Wykonanie instalacji w pomieszczeniach technicznych podbasenia Aquaparku oraz wykonanie instalacji doprowadzającej podchloryn sodu do pomieszczenia chlorowni
- DOSTAWA ROZTWORÓW DO DIALIZ DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa laptopów
- Dostawa sprzętu mobilnego IT dla inspektorów - laptopy
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa sprzętu multimedialnego do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego na potrzeby dydaktyczne Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku - numer postępowania PMSP.ZP.7.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.