Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Opoczno: Samochody półciężarowe do 3,5 t
Numer ogłoszenia: 69282 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie , ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, faks 044 7547611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Samochody półciężarowe do 3,5 t.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa p.n. Samochody półciężarowe do 3,5 t. 2. Oznaczenie Grupy wg CPV: 34.13.60.00-9 Samochody półciężarowe; 34.13.61.00-0 Lekkie samochody półciężarowe; 34.11.52.00-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób 3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostawy 2 (dwóch) sztuk fabrycznie nowych pojazdów półcieżarowych o DMC do 3,5 t, pochodzących od tego samego producenta. 4. Zamawiający stawia następujące wymagania techniczno-eksploatacyjne dla Pojazdu nr I: 1) Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego pojazdu. Rok produkcji: nie starsze niż 2011 r. 2) Wymagania dotyczące podwozia: a) Podwozie 2 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu 3,5 T. b) Kabina podwójna 7-osobowa (3+4), w kolorze granatowym, z systemem klimatyzacji kabiny, c) kierownica regulowana co najmniej w jednej płaszczyźnie z blokadą położenia i wspomaganiem, d) regulacja położenia fotela kierowcy (wysokość i rozstaw od kierownicy), fotel kierowcy z podłokietnikiem, e) Silnik o mocy minimum 125 KM, spełniający normę emisji spalin EURO 4, f) Napęd układu rozrządu za pomocą łańcucha, g) Skrzynia biegów manualna- 6-scio stopniowa do przodu, h) Zbiornik paliwa minimum 100 litrów, i) System antyblokujacy przy nagłym hamowaniu ABS, j) Pojazd wyposażony w fabryczny centralny zamek ze zdalnym sterowaniem oraz immobiliser, k) Elektrycznie sterowane szyby przednie-boczne oraz lusterka, dodatkowo lusterka podgrzewane, l) Rozstaw osi minimum: 4000 mm, m) Koła pojedyncze w rozmiarze:R16 cali, n) Nadkola z tworzywa sztucznego z chlapaczami gumowymi, o) Pojazd winien być wyposażony w obrotomierz i komputer pokładowy z menu w języku polskim, posiadający min. licznik kilometrów, zużycie paliwa średnie i chwilowe, szacunkowy zasięg przejazdu pojazdem, średnia prędkość. 3) Wymagania dotyczące zabudowy: a) Pojazd zabudowany skrzynią ładunkowa typu wywrot trójstronny, b) Ładowność minimum: 1000 kg, c) Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej minimum: 3000 mm, d) szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej minimum: 2000 mm, e) podłoga skrzyni ładunkowej metalowa, f) stopień na tylnej burcie ułatwiający wejście do zabudowy, g) pojazd wyposażony w listwy przeciwnajazdowe, h) osłona tylnej ściany kabiny, 4) Dodatkowe wyposażenie: a) Radioodtwarzacz CD w kabinie kierowcy wraz z instalacją głośników oraz minimum 2 głośnikami, b) CB radio wraz z zamontowaną na stałe anteną CB, c) Belka sygnalizacyjna na dachu kabiny z napisem PGK OPOCZNO, d) podnośnik hydrauliczny ręczny (lewarek) pojazdu, dostosowany do jego masy, e) zestaw kluczy, apteczka oraz gaśnica o masie dostosowanej do pojazdu. 5. Zamawiający stawia następujące wymagania techniczno-eksploatacyjne dla Pojazdu nr II: 1) Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego pojazdu. Rok produkcji: nie starsze niż 2011 r. 2) Wymagania dotyczące podwozia: a) Podwozie 2 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu 3,5 T. b) Kabina pojedyncza 3-osobowa, w kolorze granatowym, z systemem klimatyzacji kabiny, c) kierownica regulowana co najmniej w jednej płaszczyźnie z blokadą położenia i wspomaganiem, d) regulacja położenia fotela kierowcy (wysokość i rozstaw od kierownicy), fotel kierowcy z podłokietnikiem, e) Silnik o mocy minimum 125 KM, spełniający normę emisji spalin EURO 4, f) Napęd układu rozrządu za pomocą łańcucha, g) Skrzynia biegów manualna- 6-scio stopniowa do przodu, h) Zbiornik paliwa minimum 100 litrów, i) System antyblokujacy przy nagłym hamowaniu ABS, j) Pojazd wyposażony w fabryczny centralny zamek ze zdalnym sterowaniem oraz immobiliser, k) Elektrycznie sterowane szyby przednie-boczne oraz lusterka, dodatkowo lusterka podgrzewane, l) Rozstaw osi minimum: 4000 mm, m) Koła pojedyncze w rozmiarze:R16 cali, n) Nadkola z tworzywa sztucznego z chlapaczami gumowymi, o) Pojazd winien być wyposażony w obrotomierz i komputer pokładowy z menu w języku polskim, posiadający min. licznik kilometrów, zużycie paliwa średnie i chwilowe, szacunkowy zasięg przejazdu pojazdem, średnia prędkość. 3) Wymagania dotyczące zabudowy: a) Pojazd zabudowany skrzynią ładunkowa typu wywrot trójstronny, b) Ładowność minimum: 1000 kg, c) Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej minimum: 3500 mm, d) szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej minimum: 2000 mm, e) podłoga skrzyni ładunkowej metalowa, f) stopień na tylnej burcie ułatwiający wejście do zabudowy, g) pojazd wyposażony w listwy przeciwnajazdowe, h) osłona tylnej ściany kabiny, 4) Dodatkowe wyposażenie: a) Radioodtwarzacz CD w kabinie kierowcy wraz z instalacją głośników oraz minimum 2 głośnikami, b) CB radio wraz z zamontowaną na stałe anteną CB, c) Belka sygnalizacyjna na dachu kabiny z napisem PGK OPOCZNO, d) podnośnik hydrauliczny ręczny (lewarek) pojazdu, dostosowany do jego masy, e) zestaw kluczy, apteczka oraz gaśnica o masie dostosowanej do pojazdu. 6. Zamawiający wymaga ponadto: 1) Zapewnienia serwisu gwarancyjnego obejmującego w szczególności czynności: przeglądy gwarancyjne, wymiany eksploatacyjne, naprawy gwarancyjne itd. w miejscu użytkowania pojazdu. W przypadku braku możliwości dokonania czynności serwisowych w okresie gwarancji w miejscu użytkowania pojazdu Wykonawca poniesie wszelkie koszty dostarczenia pojazdu do punku serwisowego Wykonawcy. 2) Zapewnienia serwisu pogwarancyjnego obejmującego: przeglądy, wymiany eksploatacyjne, naprawy itd. w Opocznie lub miejscu oddalonym od granic miasta Opoczna nie więcej niż 120 km. 3) Zapewnienia w ramach ceny ofertowej szkolenia pracowników w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu u Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych od daty dostawy pojazdów, 4) Udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na cały pojazd na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w SIWZ, przez okres minimum 24 miesiące od daty wydania pojazdu Zamawiającemu, 5) Dołączenia do dostarczonego pojazdu wszystkich wymaganych prawem dokumentów, koniecznych do prawidłowego korzystania, w szczególności homologację pojazdu oraz instrukcję obsługi w języku polskim a także dokumenty konieczne do zarejestrowania i użytkowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w siedzibie Zamawiającego- ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany będzie dostarczyć przedmiot dostawy do miejsca wydania we własnym zakresie i na swój koszt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00-9, 34.13.61.00-0, 34.11.52.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedłoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ):
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedłoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ):
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedłoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ):
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedłoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ):
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedłoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ):
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie w SEKRETARIACIE..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Sobawinach
- Rozbudowa drogi gminnej nr 107428E w Opocznie
- MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ POWIATOWYCH im. STANISŁAWA STASZICA W OPOCZNIE, ul. Wojciecha Kossaka 1a
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowo-dostawczego dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Włodzimierza Mykietyna w Skórczu
- Zakup mikrobusu do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla jednostki OSP Rybczewice
- Dostawa samochodów dostawczych
- Zakup i dostawa samochodu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego "mikrobusa" z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu ciężarowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.