eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoSamochody półciężarowe do 3,5 t

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Opoczno: Samochody półciężarowe do 3,5 t
Numer ogłoszenia: 69282 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie , ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, faks 044 7547611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Samochody półciężarowe do 3,5 t.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa p.n. Samochody półciężarowe do 3,5 t. 2. Oznaczenie Grupy wg CPV: 34.13.60.00-9 Samochody półciężarowe; 34.13.61.00-0 Lekkie samochody półciężarowe; 34.11.52.00-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób 3. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostawy 2 (dwóch) sztuk fabrycznie nowych pojazdów półcieżarowych o DMC do 3,5 t, pochodzących od tego samego producenta. 4. Zamawiający stawia następujące wymagania techniczno-eksploatacyjne dla Pojazdu nr I: 1) Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego pojazdu. Rok produkcji: nie starsze niż 2011 r. 2) Wymagania dotyczące podwozia: a) Podwozie 2 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu 3,5 T. b) Kabina podwójna 7-osobowa (3+4), w kolorze granatowym, z systemem klimatyzacji kabiny, c) kierownica regulowana co najmniej w jednej płaszczyźnie z blokadą położenia i wspomaganiem, d) regulacja położenia fotela kierowcy (wysokość i rozstaw od kierownicy), fotel kierowcy z podłokietnikiem, e) Silnik o mocy minimum 125 KM, spełniający normę emisji spalin EURO 4, f) Napęd układu rozrządu za pomocą łańcucha, g) Skrzynia biegów manualna- 6-scio stopniowa do przodu, h) Zbiornik paliwa minimum 100 litrów, i) System antyblokujacy przy nagłym hamowaniu ABS, j) Pojazd wyposażony w fabryczny centralny zamek ze zdalnym sterowaniem oraz immobiliser, k) Elektrycznie sterowane szyby przednie-boczne oraz lusterka, dodatkowo lusterka podgrzewane, l) Rozstaw osi minimum: 4000 mm, m) Koła pojedyncze w rozmiarze:R16 cali, n) Nadkola z tworzywa sztucznego z chlapaczami gumowymi, o) Pojazd winien być wyposażony w obrotomierz i komputer pokładowy z menu w języku polskim, posiadający min. licznik kilometrów, zużycie paliwa średnie i chwilowe, szacunkowy zasięg przejazdu pojazdem, średnia prędkość. 3) Wymagania dotyczące zabudowy: a) Pojazd zabudowany skrzynią ładunkowa typu wywrot trójstronny, b) Ładowność minimum: 1000 kg, c) Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej minimum: 3000 mm, d) szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej minimum: 2000 mm, e) podłoga skrzyni ładunkowej metalowa, f) stopień na tylnej burcie ułatwiający wejście do zabudowy, g) pojazd wyposażony w listwy przeciwnajazdowe, h) osłona tylnej ściany kabiny, 4) Dodatkowe wyposażenie: a) Radioodtwarzacz CD w kabinie kierowcy wraz z instalacją głośników oraz minimum 2 głośnikami, b) CB radio wraz z zamontowaną na stałe anteną CB, c) Belka sygnalizacyjna na dachu kabiny z napisem PGK OPOCZNO, d) podnośnik hydrauliczny ręczny (lewarek) pojazdu, dostosowany do jego masy, e) zestaw kluczy, apteczka oraz gaśnica o masie dostosowanej do pojazdu. 5. Zamawiający stawia następujące wymagania techniczno-eksploatacyjne dla Pojazdu nr II: 1) Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego pojazdu. Rok produkcji: nie starsze niż 2011 r. 2) Wymagania dotyczące podwozia: a) Podwozie 2 osiowe o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu 3,5 T. b) Kabina pojedyncza 3-osobowa, w kolorze granatowym, z systemem klimatyzacji kabiny, c) kierownica regulowana co najmniej w jednej płaszczyźnie z blokadą położenia i wspomaganiem, d) regulacja położenia fotela kierowcy (wysokość i rozstaw od kierownicy), fotel kierowcy z podłokietnikiem, e) Silnik o mocy minimum 125 KM, spełniający normę emisji spalin EURO 4, f) Napęd układu rozrządu za pomocą łańcucha, g) Skrzynia biegów manualna- 6-scio stopniowa do przodu, h) Zbiornik paliwa minimum 100 litrów, i) System antyblokujacy przy nagłym hamowaniu ABS, j) Pojazd wyposażony w fabryczny centralny zamek ze zdalnym sterowaniem oraz immobiliser, k) Elektrycznie sterowane szyby przednie-boczne oraz lusterka, dodatkowo lusterka podgrzewane, l) Rozstaw osi minimum: 4000 mm, m) Koła pojedyncze w rozmiarze:R16 cali, n) Nadkola z tworzywa sztucznego z chlapaczami gumowymi, o) Pojazd winien być wyposażony w obrotomierz i komputer pokładowy z menu w języku polskim, posiadający min. licznik kilometrów, zużycie paliwa średnie i chwilowe, szacunkowy zasięg przejazdu pojazdem, średnia prędkość. 3) Wymagania dotyczące zabudowy: a) Pojazd zabudowany skrzynią ładunkowa typu wywrot trójstronny, b) Ładowność minimum: 1000 kg, c) Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej minimum: 3500 mm, d) szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej minimum: 2000 mm, e) podłoga skrzyni ładunkowej metalowa, f) stopień na tylnej burcie ułatwiający wejście do zabudowy, g) pojazd wyposażony w listwy przeciwnajazdowe, h) osłona tylnej ściany kabiny, 4) Dodatkowe wyposażenie: a) Radioodtwarzacz CD w kabinie kierowcy wraz z instalacją głośników oraz minimum 2 głośnikami, b) CB radio wraz z zamontowaną na stałe anteną CB, c) Belka sygnalizacyjna na dachu kabiny z napisem PGK OPOCZNO, d) podnośnik hydrauliczny ręczny (lewarek) pojazdu, dostosowany do jego masy, e) zestaw kluczy, apteczka oraz gaśnica o masie dostosowanej do pojazdu. 6. Zamawiający wymaga ponadto: 1) Zapewnienia serwisu gwarancyjnego obejmującego w szczególności czynności: przeglądy gwarancyjne, wymiany eksploatacyjne, naprawy gwarancyjne itd. w miejscu użytkowania pojazdu. W przypadku braku możliwości dokonania czynności serwisowych w okresie gwarancji w miejscu użytkowania pojazdu Wykonawca poniesie wszelkie koszty dostarczenia pojazdu do punku serwisowego Wykonawcy. 2) Zapewnienia serwisu pogwarancyjnego obejmującego: przeglądy, wymiany eksploatacyjne, naprawy itd. w Opocznie lub miejscu oddalonym od granic miasta Opoczna nie więcej niż 120 km. 3) Zapewnienia w ramach ceny ofertowej szkolenia pracowników w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu u Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych od daty dostawy pojazdów, 4) Udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na cały pojazd na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w SIWZ, przez okres minimum 24 miesiące od daty wydania pojazdu Zamawiającemu, 5) Dołączenia do dostarczonego pojazdu wszystkich wymaganych prawem dokumentów, koniecznych do prawidłowego korzystania, w szczególności homologację pojazdu oraz instrukcję obsługi w języku polskim a także dokumenty konieczne do zarejestrowania i użytkowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w siedzibie Zamawiającego- ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany będzie dostarczyć przedmiot dostawy do miejsca wydania we własnym zakresie i na swój koszt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00-9, 34.13.61.00-0, 34.11.52.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ):

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ):

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ):

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ):

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ):

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie w SEKRETARIACIE..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.