Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Łuków: Dostawa emulsji asfaltowej K1-65.
Numer ogłoszenia: 69250 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982617, 7982020, fax 025 7987187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa emulsji asfaltowej K1-65..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na wskazane Obwody Drogowe łącznie ok. 50 ton emulsji asfaltowej szybkorozpadowej K1-65 w zależności od zapotrzebowania tj. na bazę Obwodu Drogowego w Stoczku Łukowskim ul. Kościelna 11 i bazę Obwodu Drogowego w Łukowie ul. Łapiguz 112. Z uwagi na wielkość posiadanych zbiorników jednorazowa dostawa na poszczególne obwody nie może przekraczać 4 ton. 2. Powyższe zamówienie należy zrealizować w godz. urzędowania tj. od godz. 7.00 do godz. 15.00 od poniedziałku do piątku. 3. Termin dostawy należy uzgodnić wcześniej z Kierownikami Obwodów Drogowych w Stoczku Łuk. i Łukowie. 4. Dokumentem potwierdzającym realizację dostawy jest protokół odbioru /WZ/. 5. Dostawa i rozładunek odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 6. Ofertą należy objąć całość zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 10. Nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów. 11. Nie przewiduje się stosowania aukcji elektronicznej. 12. Wspólny Słownik Zamówień- CPV 28813700-1 /materiały do naprawy nawierzchni drogowych / 13. Termin realizacji zamówienia : do 30.09.2008 r. 14. Termin płatności : 30 dni od dnia otrzymania faktury. 15. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy P.Z.P. udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej jak 20% wartości zamówienia podstawowego do końca 2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) przeczytali i zaakceptowali warunki umowy - wzór umowy stanowi zał. Nr 6. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 4. Oświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek, opłat i podatków na rzecz ZUS, KRUS i US.- (załącznik nr 4) Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność kserokopii z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 21-400 Łuków , ul. Łapiguz 112..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , 21-400 Łuków , ul. Łapiguz 112 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
więcej: przetargi w Łukowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





