To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Krynica-Zdrój: dostawy ciągłe artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 69206 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 50681 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Świdzińskiego, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4146900, 4146387, fax 018 4146240.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy ciągłe artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. Artykuły spożywcze objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania norm PN.Dowóz dostaw zgodnie z zasadami GMP i GHP. Realizację dostaw Wykonawca gwarantuje własnym transportem i na własny koszt spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne do przewozu żywności dla środków transportu artykułów spożywczych. Wykonawca odpowiada za stan jakościowy dostarczanych artykułów spożywczych. Wykonawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości - HDI ( Handlowy Dokument Identyfikacyjny ). Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w czasie trwania umowy na podstawie telefonicznej lub faksem informacji, przekazywanej każdorazowo przez zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem. Dostarczane artykuły spożywcze przez dostawcę muszą posiadać odpowiednie oznakowanie,a zwłaszcza termin przydatności do spożycia i datę minimalnej trwałości, czytelność i trwałośćznakowania. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych ismakowych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i smakowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 165389,91 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawy ciagłe artykułów spożywczych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bogdan Abram Hurtownia Ogólnospożywcza "LOBO K"
jakie przetargi wygrała firma
Bogdan Abram Hurtownia Ogólnospożywcza "LOBO K"
- Hurtownia Ogólnospożywcza LOBO K Bogdan Abram, Kraszewskiego 21, 33-380 Krynica-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 165389.91
- Oferta z najniższą ceną: 165389.91 / oferta z najwyższą ceną: 172215.62
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2025
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku - Białej
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 5 w Ropczycach w 2025 r.- II etap
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.