Ogłoszenie z dnia 2006-02-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: usługa wykonania 270 000 badań próbek krwi bydła w kierunku enzootycznej białaczki bydła (BLV) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, do kontaktów: Grzegorz Kawiecki, Elżbieta Dzikowska, ul. Józefa Brodowicza 13, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4187711, fax 012 4187714, e-mail: wiw@wiw.krakow.pl, www.wiw.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 8. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wykonania 270 000 badań próbek krwi bydła w kierunku enzootycznej białaczki bydła (BLV). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługa wykonania 270 000 badań próbek krwi bydła w kierunku enzootycznej białaczki bydła (BLV). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wykonawca któremu udzielono zamówienia. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 7 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych,spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Aktualne zaświadczenie z Właściwego Urzędu Skarbowego oraz Właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Badania mogą wykonywać laboratoria wymienione w art. 23, ust. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U Nr 33, poz. 287 z późn. zm.). 2. Laboratoria muszą spełniać wymagania określone w art. 24, ust.1-5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U Nr 33, poz. 287 z późn. zm.). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WIW-AG/3221/3/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.03.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.03.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Grzgorz Kawiecki, Piotr Śliwa, Elżbieta Dzikowska. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.03.2006, godzina 12:30, Siedziba zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badania izolatorów kompozytowych 110kV, 220kV, 400kV.
- Usługa sekwencjonowania i odczytywania matryc DNA
- Usługi sekwencjonowania kwasów nukleinowych z wykorzystaniem systemu NovaSeq X Plus
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: Laboratoryjne usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





