eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › Dostawa wyrobów stomatologicznych,materiałów opatrunkowych,sprzętu jednorazowego dla gabinetów zabiegowych, sprzętu7 jednorazowego dla laboratorium analitycznego dla Przychodni działających przy Miejskim Zespole Opieki Zdrowotnej w Lędzinach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Lędziny: Dostawa wyrobów stomatologicznych,materiałów opatrunkowych,sprzętu jednorazowego dla gabinetów zabiegowych, sprzętu7 jednorazowego dla laboratorium analitycznego dla Przychodni działających przy Miejskim Zespole Opieki Zdrowotnej w Lędzinach.
Numer ogłoszenia: 6910 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej , Asnyka 2, 43-140 Lędziny, woj. śląskie, tel. 032 2167701, faks 032 2167701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ledziny.pl/bip/content/show.php?pg=przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów stomatologicznych,materiałów opatrunkowych,sprzętu jednorazowego dla gabinetów zabiegowych, sprzętu7 jednorazowego dla laboratorium analitycznego dla Przychodni działających przy Miejskim Zespole Opieki Zdrowotnej w Lędzinach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił całość zamówienia na cztery pakiety. Pakiet nr1 - obejmuje dostawę wyrobów stomatologicznych dla trzech gabinetów stomatologicznych, Pakiet nr2 - obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych Pakiet nr3 - obejmuje dostawę sprzętu jednorazowego do gabinetów zabiegowych Pakiet Nr 4 - obejmuje dostawę sprzętu jednorazowego do laboratorium analitycznego wielkości i zakres zamówienia zawarta jest w formularzu cenowym danego pakietu ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.10 - Szczypce, szczoteczki/pędzelki, rozwieracze i polerki dentystyczne 33.13.11.40 - Lusterka i rozwiertaki dentystyczne 33.13.11.41 - Lusterka dentystyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.19.25.00 - Probówki 33.14.16.14 - Pojemniki na osocze krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 pzp.Spełnianie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Dostawcę dokumentów wymienionych w SIWZ oraz złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pzp zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pzp (treść oświadczenia znajduje się jako załącznik siwz,formularz cenowy danego pakietu,wykaz zrealizowanych dostaw, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem opłat i podatku wobec Urzędu Skarbowego oraz z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wobec właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ledziny.pl/bip/content/show.php?pg=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej 43-140 Lędziny ul. Asnyka 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej 43-140 Lędziny ul.Asnyka 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr1 Dostawa wyrobów stomatologicznych do gabinetów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawienie ilości i jakości wyrobów stomatologicznych - formularz cenowy siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.10-1, 33.13.11.40-0, 33.14.18.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów opatrunkowych - Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość i zakres zamówienia załączony na formularzu cenowym załącznik do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-0, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego do gabinetów zabiegowych - Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość i zakres zamówienia wykazana jest na formularzu cenowym jako załącznik do siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.22-1, 33.14.11.28-3, 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.16.14-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego dla laboratorium analitycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość i zakres dostawy na załączonym formularzu ofertowym - Pakiet nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.16.13-0, 33.14.16.14-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.