Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Katowice: ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ PODCZAS SPOTKAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH GRANTU EURES 2012,2013
Numer ogłoszenia: 69072 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ PODCZAS SPOTKAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH GRANTU EURES 2012,2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w formie bufetu podczas następujących spotkań odbywających się w siedzibie Zamawiającego, realizowanych w ramach grantu EURES 2012, 2013: Zadanie 1: szkolenie dla pracowników powiatowych urzędów pracy - 20.03.2013 r., 35 osób. Zadanie 2: szkolenie dla pracowników powiatowych urzędów pracy - 22.03.2013 r., 35 osób. Zadanie 3: szkolenie dla pracowników powiatowych urzędów pracy - 27.03.2013 r., 30 osób. Zadanie 4: spotkanie z przedstawicielami gminnych centrum informacji - 28.03.2013 r., 35 osób. W przypadku wszystkich spotkań catering powinien być dostarczany do siedziby Zamawiającego do godz. 9:00 (II piętro, sala nr 221). Wykonawca zapewnia dekorację stołów oraz zastawę (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp). W kosztach usługi powinny być również uwzględnione koszty transportu. Zadnie 1. Usługa cateringowa w dniu 20.03.2013 r. dla 35 osób składająca się z: I. Napojów ciepłych: 1. Kawa rozpuszczalna wysokogatunkowa podawana w termosach + dodatki (mleko, cukier) 2. Herbata czarna wysokogatunkowa podawana w termosach + dodatki (cytryna w plasterkach, cukier), II. Napojów zimnych: 1. Woda mineralna niegazowana (20 butelek plastikowych o poj. 0,5l ), 2. Soki (2 rodzaje: pomarańczowy i jabłkowy, po 4 litry z każdego rodzaju), podawane w szklanych dzbankach, III. Ciasteczka kruche (mieszanka) - 2kg, podawane na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach, IV. Ciastka bankietowe: 1. sernik z brzoskwinią - 35 porcji po min. 100g, 2. babeczka wypełniona kremem waniliowym lub budyniem przybrana owocami - 35 porcji po min. 65g, V. Kanapki bankietowe dekoracyjne na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 175 sztuk): I rodzaj: z szynką i pomidorkiem (35 szt. x min. 40g), II rodzaj: z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (35 szt. x min. 40g), III rodzaj: z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (35 szt. x min. 40g), IV rodzaj: z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (35 szt. x min 40g); V rodzaj: z ementalerem, ogórkiem konserwowym i papryką konserwową (35 szt. x min 40g); VI. Owoce: 1. mandarynki - 1kg 2. winogrona - 1kg Zadnie 2. Usługa cateringowa w dniu 22.03.2013 r. dla 35 osób składająca się z: I. Napojów ciepłych: a. Kawa rozpuszczalna wysokogatunkowa podawana w termosach + dodatki (mleko, cukier), b. Herbata czarna wysokogatunkowa podawana w termosach + dodatki (cytryna w plasterkach, cukier), II. Napojów zimnych: 1. Woda mineralna niegazowana (20 butelek plastikowych o poj. 0,5l), 2. Soki (2 rodzaje: pomarańczowy i jabłkowy, po 4 litry z każdego rodzaju), podawane w szklanych dzbankach, III. Ciasteczka kruche (mieszanka) - 2 kg, podawane na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach, IV. Ciastka bankietowe: 1. sernik z brzoskwinią - 35 porcji po min. 100g, 2. babeczka wypełniona kremem waniliowym lub budyniem przybrana owocami - 35 porcji po min. 65g, V. Kanapki bankietowe dekoracyjne na białym i ciemnym pieczywie, (łącznie 175 sztuk): I rodzaj: z szynką i pomidorkiem (35 szt. po min. 40g), II rodzaj: z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (35 szt. po min. 40g), III rodzaj: z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (35 szt. po min. 40g), IV rodzaj: z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (35 szt. po min. 40g), V rodzaj: z ementalerem, ogórkiem konserwowym i papryką konserwową (35 szt. po min. 40g), VI. Owoce: a. mandarynki: 1kg b. winogrona - 1kg Zadnie 3. Usługa cateringowa w dniu 27.03.2013 r. dla 30 osób składająca się z: I. Napojów ciepłych: 1. Kawa rozpuszczalna wysokogatunkowa podawana w termosach + dodatki (mleko, cukier) 2. Herbata czarna wysokogatunkowa podawana w termosach + dodatki (cytryna w plasterkach, cukier), II. Napojów zimnych: 1. Woda mineralna niegazowana (20 butelek plastikowych o poj. 0,5l ), 2. Soki (2 rodzaje: pomarańczowy i jabłkowy, po 3 litry z każdego rodzaju), podawane w szklanych dzbankach, III. Ciasteczka kruche (mieszanka) - 1,5kg, podawane na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach, IV. Ciastka bankietowe: 1. sernik z brzoskwinią - 30 porcji po min. 100g, 2. babeczka wypełniona kremem waniliowym lub budyniem przybrana owocami - 30 porcji po min. 65g, V. Kanapki bankietowe dekoracyjne na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 150 sztuk): I rodzaj: z szynką i pomidorkiem (30 szt. x min. 40g), II rodzaj: z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (30 szt. x min. 40g), III rodzaj: z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (30 szt. x min. 40g), IV rodzaj: z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (30 szt. x min 40g); V rodzaj: z ementalerem, ogórkiem konserwowym i papryką konserwową (30 szt. x min 40g); VI. Owoce: 1. mandarynki - 1kg 2. winogrona - 1kg Zadnie 4. Usługa cateringowa w dniu 28.03.2013 r. dla 35 osób składająca się z: I. Napojów ciepłych: a. Kawa rozpuszczalna wysokogatunkowa podawana w termosach + dodatki (mleko, cukier), 2. Herbata czarna wysokogatunkowa podawana w termosach + dodatki (cytryna w plasterkach, cukier), II. Napojów zimnych: a. Woda mineralna niegazowana (20 butelek plastikowych o poj. 0,5l), b. Soki (2 rodzaje: pomarańczowy i jabłkowy, po 4 litry z każdego rodzaju), podawane w szklanych dzbankach, III. Ciasteczka kruche (mieszanka) - 2kg, podawane na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach, IV. Ciastka bankietowe: 1. sernik z brzoskwinią - 35 porcji po min. 100g, 2. babeczka wypełniona kremem waniliowym lub budyniem przybrana owocami - 35 porcji po min. 65g, V. Kanapki bankietowe dekoracyjne na białym i ciemnym pieczywie, (łącznie 175 sztuk): I rodzaj: z szynką i pomidorkiem (35 szt. po min. 40g), II rodzaj: z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (35 szt. po min. 40g), III rodzaj: z pastą jajeczną, pomidorem, papryką i pietruszką (35 szt. po min. 40g), IV rodzaj: z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (35 szt. po min. 40g), V rodzaj: z ementalerem, ogórkiem konserwowym i papryką konserwową (35 szt. po min. 40g), VI. Owoce: 1. mandarynki: 1kg 2. winogrona - 1kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Grant Eures 2012/2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych, przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Otyniu
- Świadczenie kompleksowych usług całodziennego żywienia chorych w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji w siedzibie MNK w Sukiennicach Międzynarodowej Konferencji Naukowej
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów "Centrum Usług Społecznych w Śremie w 2026 roku"
- Organizacja i przeprowadzenie niestacjonarnej 5 - dniowej półkolonii zimowej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat, dla których organizatorem...
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 23 im. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego we Wrocławiu
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





