eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Rypina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Rypin: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Rypina
Numer ogłoszenia: 6904 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Rypina, ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802721.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Rypina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Rypina. Opracowanie obejmuje obszar całego miasta Rypina. Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Opracowanie projektu studium w formie graficznej kolorowej określającej w szczególności uwarunkowania, ustalenia określające kierunki zagospodarowania przestrzennego gminy, a także granice obszarów, o których mowa w art. 10 ust. 2 ustawy: · skala opracowania 1:5000, · forma papierowa (4 egzemplarze w tym 3 laminowane wraz z oprawą umożliwiającą zawieszenie i prezentację), · forma elektronicznej w formacie uzgodnionym z Zamawiającym z zachowaniem rozdzielczości gwarantującej czytelność na płycie CD w 1 egzemplarzu. 2. Opracowanie projektu studium w formie tekstowej, w tym w szczególności: · Cześć tekstowa określająca uwarunkowania, kierunki zagospodarowania przestrzennego, uzasadnienie zawierające objaśnienia przyjętych rozwiązań oraz syntezę ustaleń studium w 4 egzemplarzach w trwałej oprawie (forma papierowa) oraz 1 egzemplarz na płycie CD (format Word), · Cześć tekstowa zawierająca dokumentacje formalną - prawną oraz inne dokumenty towarzyszące w 2 egzemplarzach w trwałej oprawie (forma papierowa) oraz 1 egzemplarz na płycie CD (format Word, jpg). 3. Sporządzenie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 9 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233). 4. Pozyskanie bądź opracowanie na własny koszt wszelkich materiałów i opracowań niezbędnych do opracowania i uchwalenia Studium (w tym podkładów geodezyjnych i wypisów z rejestru gruntów) z wyjątkiem materiałów przekazanych przez zamawiającego tj.: · Obowiązujące studium w formie graficznej w skali 1:2000 (wersja elektroniczna) i opisowej (wersja papierowa lub elektroniczna), · Obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, rysunki i część opisowa (wersja papierowa), · Rejestr obowiązujących decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu (wersja papierowa), · Rejestr obowiązujących decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, · Wnioski do zmiany studium, · Uchwała Rady Miasta Rypina w sprawie przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, · Strategia Rozwoju Miasta Rypina, · Wieloletni Plan Inwestycyjny, · Inne będące w posiadaniu Urzędu Miejskiego materiały. 5. Przygotowywanie niezbędnej korespondencji, obwieszczeń i ogłoszeń w wersji papierowej i elektronicznej. 6. Wykonanie ekofizjografii zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902 z póżn. zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w części III niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed składaniem ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed składaniem ofert, e) wykaz dwóch wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4 do SIWZ, f) dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione usługi zostały wykonane należycie - referencje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rypinie ul. Warszawska 40 87 - 500 Rypin pokój nr 115.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Rypinie ul. Warszawska 40 87 - 500 Rypin pokój nr 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.