eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowicaDOSTAWA ELEMENTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA ORAZ ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA ROBOCZEGO DLA NADLEŚNICTWA PARCZEW W 2014r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Sosnowica: DOSTAWA ELEMENTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA ORAZ ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA ROBOCZEGO DLA NADLEŚNICTWA PARCZEW W 2014r
Numer ogłoszenia: 69038 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew , Aleja Kasztanowa 13, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 082 5912125, faks 082 5912125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_parczew/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowosci Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ELEMENTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA ORAZ ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA ROBOCZEGO DLA NADLEŚNICTWA PARCZEW W 2014r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Parczew w roku 2014 . 1) Dostawa elementów mundurowych leśnika obejmuje mundury wyjściowe, terenowe, codzienne i elementy uzupełniające. Wskazane elementy mundurowe powinny być wykonane z tkanin i wg. wzorów określonych: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007r. Nr 51, poz. 342), Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,. Zarządzenie Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Zarządzenie Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 DGLP z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 2) Odzież ochronna i obuwie robocze powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach . Szczegółowy opis zawierają Polskie Normy - odzież ochronna - wymagania ogólne PN-EN 340:2006 - środki ochrony indywidualnej - obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007. - odzież ochronna ochrona przed deszczem PN-EN 343:2008 - odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007 - środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2007. Ponadto odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) powinny spełnić wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 25.12.2005 r. (Dz.U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173 ) i posiadać oznakowanie CE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Kod CPV: 18000000-9, 18100000-0, 18110000-3, 18200000-1, 18230000-0, 18330000-1, 18400000-3, 18423000-0, 18424000-7, 18440000-5, 18815000-5, , 18800000-7. 4. Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego, co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 1) Łączna ilość zamówienia na elementy mundurowe leśnika wynosi 5088 pkt. Rozbicie orientacyjne na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższa tabela. Lp Nazwa sortymentu umundurowania Ilość sztuk 1 2 4 I. Mundur wyjściowy leśnika X 1 Mundur wyjściowy męski-gabardyna lub tropik X - marynarka 7 - spodnie 10 2 Mundur wyjściowy z wykończeniem oleofobowym X - marynarka 1 - spódnica 1 - spodnie 3 3 Koszula męska, bluzka damska 12 4 Koszula męska, bluzka damska- bawełna 100% 19 5 Rękawice damskie lub męskie 9 6 Krawat 5 7 Płaszcz wiosenno - jesienny damski 0 8 Płaszcz wiosenno - jesienny męski 0 9 Kapelusz damski 0 10 Kapelusz męski 7 11 Kurtka zimowa damska 1 12 Kurtka zimowa męska 5 13 Czapka mundurowa 4 14 Szalik 8 15 Skarpety letnie 16 Skarpety przejściowe 52 17 Skarpety zimowe 18 Półbuty wyjściowe damskie,męskie 17 II Mundur codzienny leśnika x 1 Koszula męska,bluzka damska z długim i krótkim rękawem 23 2 Koszula męska bluzka damska z krótkim i długim rękawem -bawełna 100% 19 3 Sweter(nowy wzór) 29 4 Kamizelka 5 5 Bluza z polaru typu windstoper 11 6 Kurtka wierzchnia 4 7 Czapka zimowa 7 8 Peleryna 2 9 Półbuty typu Sympatex lub równoważne 10 10 Półbuty typu Goretex lub równoważne 7 11 Trzewiki typu Sympatex lub równoważne 7 12 Trzewiki typu Goretex niske lub równoważne 4 III Mundur terenowy leśnika x 1 Bluza z kamizelką letnia z wzorem panterki 10 2 Spodnie letnie 40 3 Kurtka zimowa 14 4 Spodnie zimowe 6 5 Czapka letnia 9 6 Czapka zimowa 6 7 Trzewiki typu Goretex lub równoważne wysokie 3 8 Trzewiki typu Symptex lub równoważne z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym 4 9 Trzewiki typu Goretex lub równoważne niskie z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym 0 10 Trzewiki typu Goretex lub równoważne wysokie z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym 6 IV Oznaki x 1 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 4 Razem ilość punktów umundurowania x . . 2) Łączna ilość poszczególnych elementów odzieży roboczej i obuwia roboczego zawiera tabela poniżej: Lp Nazwa Ilość sztuk 1 Ubranie całoroczne 0 2 Kurtka przeciwdeszczowa 23 3 Trzewiki ochronne 2 4 Buty gumowe 26 5 Gumofilce 28 6 Fartuch 4 5. Dopuszcza się zmianę ilości poszczególnych elementów zamówienia w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wartość zamówienia po zmianach nie przekroczy maksymalnej wartości nominalnej zamówienia. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wyniesie 120 % ceny ofertowej. 6. Z uwagi na to, że Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia o 20 %. Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, niezwłocznie powiadomi Wykonawców. 7. Wykonawca zapewni, co najmniej 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. 8. Wykonawca musi posiadać dokumentację zgodności z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania. 9. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania wg rozmiarów wskazanych przez Zamawiającego w cząstkowym zamówieniu oraz dla osób nietypowych. 10. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów. Dostawy elementów umundurowania i odzieży roboczej będą realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników. W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, Zamawiający zleci, a Wykonawca przyjmie do wykonania dostawę sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego ujętego w złożonej ofercie. Artykuły będą dostarczane zgodnie z zobowiązaniami określonymi w ofercie, do siedziby Zamawiającego lub odbiór nastąpi z punktu odbioru Wykonawcy położonego w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi na 30 dni wcześniej przed żądaną dostawą. Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa Parczew z/s w Sosnowicy. Wydanie przez Wykonawcę sortów w punkcie odbioru dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego. W przypadku nieodebrania przez Zamawiającego dostarczonego towaru w dniu dostawy z powodu niezawinionego przez Wykonawcę, towar ten Zamawiający może odebrać bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. 11. Nie ustala się minimalnej wartość jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0, 18.11.00.00-3, 18.20.00.00-1, 18.23.00.00-0, 18.33.00.00-1, 18.40.00.00-3, 18.42.30.00-0, 18.42.40.00-7, 18.44.00.00-5, 18.81.50.00-5, 18.80.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełnienia tych warunków żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie się wykonaniem, co najmniej dwóch głównych dostaw odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawa umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł. brutto każda wraz z potwierdzeniem, że zostały prawidłowo wykonane

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełnienia tych warunków żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełnienia tych warunków żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełnienia tych warunków żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz ten powinien obejmować wykonane w tym okresie dostawy z zakresu umundurowania od wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł każda, wraz z potwierdzeniem, że zostały one wykonane w sposób należyty. Dowodami tymi będą poświadczenia Zamawiających, na rzecz których dostawy zostały wykonane, a gdy z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym Wykonawca nie może uzyskać takiego poświadczenia, oświadczenia Wykonawcy. W przypadku, gdy podmiotem, na którego rzecz dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane jest Zamawiający, Wykonawca taki nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo: w przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_parczew/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29 , w pok nr 11 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.