eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › dostawa urządzeń i sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-07

POZYCJA 6898

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: dostawa urządzeń i sprzętu medycznego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki, do kontaktów: mgr Grażyna Śmiarowska, ul. Ligi Polskiej 8, 87-100 Toruń, tel. 056 6486025, fax 056 6486025, e-mail: sekretariat2@op.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń i sprzętu medycznego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego rodzaju sprzętu i urządzeń medycznych. Zamówienie podzielono na 10 zadań z możliwością składania ofert częściowych. Nazwę zamawianego sprzętu i jego ilości w poszczególnych zadaniach określa Załącznik B do niniejszego ogłoszenia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Toruniu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 10 zadań różnego rodzaju sprzętu i urządzeń medycznych. Ogólna wartość zamówienia wynosi powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 45;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Łącznie dla wszystkich zadań wadium wynosi: 28 850,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem w terminie 30 dni od daty przedłożenia faktury po zrealizowanej dostawie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy "Prawo zamówień publicznych" z 29.01.2004 r. oraz inne warunki opisane w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a/ aktualny odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy "Prawo zamówień publicznych", wystawione nie wcześniej niż przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a/ aktualne zaświadczenie wydane przez właściwy urząd skarbowy oraz ZUZ potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b/ sprawozdanie finansowe, a w przypadku dostawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres c/ polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a/ wykaz dostaw realizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączenia minimum dwóch referencji pisemnych potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie b/ certyfikaty CE na oferowane wyroby medyczne. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% ocena techniczna (jakość) - 30% okres gwarancji - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZPO:ZP/2/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.03.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: + VAT gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.03.2006 godzina 14:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.03.2006, godzina 14:45, gabinet dyrektora.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30, 36.12.11.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia w tym zadaniu są łóżka rehabilitacyjne wielofunkcyjne elektryczne z materacami i szafki przyłóżkowe dla pacjentów z półką boczną. 3) Zakres lub wartość: łóżka rehabilitacyjne wielofunkcyjne - 75 szt. szafki przyłóżkowe - 75 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.25.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: materace i poduszki przeciwodleżynowe do opieki długoterminowej. 3) Zakres lub wartość: materace przeciwodleżynowe - 75 szt. poduszki przeciwodleżynowe - 40 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00, 33.19.22.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest kabina UGUL do ćwiczeń i zawieszeń z akcesoriami, stół rehabilitacyjny (terapeutyczny) i stoły rehabilitacyjne stacjonarne. 3) Zakres lub wartość: kabina UGUL do ćwiczeń i zawieszeń - 1 kpl. stół rehabilitacyjny (terapeutyczny) BOBATH - 1 szt. stół rehabilitacyjny stacjonarny - 3 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia w tym zadaniu są wózki inwalidzkie standardowe, lekkie aluminiowe, leżakowe, transportowo-sedesowe, nasadki sedesowe i sprzęt do nauki chodzenia. 3) Zakres lub wartość: wózki inwalidzkie standardowe - 15 szt. wózki inwalidzkie lekkie aluminiowe - 4 szt. wózki inwalidzkie leżakowe - 7 szt. wózki transportowo-sedesowe - 4 szt. nasadki sedesowe - 15 szt. sprzęt do nauki chodzenia - 1 zestaw 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00, 33.19.62.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest różny sprzęt do przemieszczania i transportu chorego oraz podnośnik nosidłowy dla pacjentów. 3) Zakres lub wartość: sprzęt do przemieszczania i transportu chorego - 1 zestaw podnośnik nosidłowy dla pacjentów - 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10, 33.17.22.00, 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia w tym zadaniu są koncentratory tlenu z wyposażeniem (kaniulami, maskami, zapasowymi filtrami), resuscytatory dla dorosłych i ssaki medyczne. 3) Zakres lub wartość: koncentratory tlenu - 8 kpl. resuscytator dla dorosłych - 4 szt. ssaki medyczne - 10 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00, 33.25.22.00, 33.25.23.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest elektrokardiograf 3, 6, 12 kanałowy z wózkiem, glukometry i aparaty do mierzenia ciśnienia odporne na wstrząsy. 3) Zakres lub wartość: elektrokardiograf - 1 szt. z wózkiem glukometry - 10 szt. aparaty do mierzenia ciśnienia - 4 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.10.00, 33.51.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia w tym zadaniu są lampy Sollux do zabiegów ciepłoleczniczych i lampy do fototerapii przeciwdepresyjne. 3) Zakres lub wartość: lampa Sollux - 2 szt. lampa do fototerapii duża - 2 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.24.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: urządzenie do masażu rehabilitacyjnego z zamkniętym obiegiem wody wraz z wężami i końcówkami (głowicami). 3) Zakres lub wartość: urządzenie do masażu rehabilitacyjnego z zamkniętym obiegiem wody - 1 kpl. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przedmiotem zamówienia w tym zadaniu są różne specjalistyczne wanny, wózki i fotele transportowo-kąpielowe do kąpieli pacjentów. 3) Zakres lub wartość: wanna o regulowanej wysokości z hydromasażem - 3 szt. wanna do kąpieli na siedząco z drzwiami zsuwanymi w dół - 3 szt. wózek transportowo-kąpielowy z wagą - 1 szt. wózek transportowo-kąpielowy bez wagi - 3 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.