eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli i sprzętu AGD do internatów i kwater internatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Kraków: Dostawa mebli i sprzętu AGD do internatów i kwater internatowych
Numer ogłoszenia: 68985 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i sprzętu AGD do internatów i kwater internatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i sprzętu AGD do internatów i kwater internatowych w miejscowościach: Sandomierz ul. Wojska Polskiego 17A i D, Kraków ul. Pijarów 3, Kraków ul. Montelupich 3, Lubliniec ul. Klonowa 6, Bytom ul. Piekarska 74, Gliwice ul. Kokoszki 2, wraz z wniesieniem, skręceniem, zamontowaniem i powieszeniem na ścianach mebli wiszących oraz wniesieniem i rozpakowaniem sprzętu AGD, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszystkich opakowań. Zamówienie obejmuje również przeniesienie starych wymienianych mebli w ramach jednego budynku przy ul. Pijarów 3 w Krakowie. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji. Zamawiający może zastosować prawo opcji w przypadku różnicy pomiędzy kwotą, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a ceną najkorzystniejszej oferty brutto. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej będzie wyższa od kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, opcja będzie polegała na zmniejszeniu ilości zamawianych mebli i sprzętu AGD. W takim przypadku prawem opcji objęte będzie maksymalnie 20% ceny ofertowej. Oznacza to, że Zamawiający zawrze umowę na dostawę mebli i sprzętu AGD o wartości co najmniej 80% ceny ofertowej brutto. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie w terminach określonych w części IV pkt. 1) i 2) SIWZ. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej będzie niższa od kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, opcja będzie polegała na zwiększeniu ilości zamawianych mebli i sprzętu AGD. W takim przypadku prawem opcji objęte będzie maksymalnie 30% ceny ofertowej. Oznacza to, że Zamawiający zawrze umowę na dostawę mebli i sprzętu AGD o wartości co najwyżej 130% ceny ofertowej brutto. Zamówienie będzie podzielone na zamówienie podstawowe o wartości 100% ceny oferty i opcję o wartości co najwyżej 30% ceny oferty. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie podstawowe w terminach określonych w części IV pkt. 1) i 2) SIWZ. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Do dnia 30.11.2015 r., w ramach opcji, Zamawiający ma prawo wielokrotnie składać zamówienie na dostawę mebli i sprzętu AGD, również do innych miejscowości niż wymienione w ust. 1. Cz.III SIWZ. Miejscowości, do których mogą być dostarczane meble lub sprzęt AGD w ramach opcji, będą zlokalizowane na terenie województw: małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego lub łódzkiego w powiecie tomaszowskim. Termin wykonania zamówienia objętego opcją wyznaczony przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 3 tygodnie od dnia przesłania zawiadomienia do Wykonawcy. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, w tym również przeniesienie starych wymienianych mebli w ramach jednego budynku, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe mebli i sprzętu AGD objętych opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia co najwyżej do kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi 145 736,40 zł brutto. O wyborze wariantu prawa opcji, Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy. W obydwu przypadkach, Zamawiający ma prawo wybrać, z dostawy których mebli lub sprzętu AGD rezygnuje, lub dostawę których mebli lub sprzętu AGD zamawia dodatkowo w ramach opcji. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca musi udzielić 2 letniej gwarancji na sprzęt AGD oraz minimum 2 letniej gwarancji na meble. Gwarancja udzielona na meble stanowi kryterium oceny ofert..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00 - Meble domowe 39.14.40.00 - Meble łazienkowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 42.71.61.20 - Pralki 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na dostawie mebli (ławy, stoły, biurka, regały, szafki, szafy itp.) o wartości co najmniej 80 000 zł brutto każda dostawa

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Udzielona gwarancja na meble - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie ulegnie zmianie, w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, stosowana do przedmiotu umowy, która na dzień podpisania umowy wynosi 23%, stosownie do tej zmiany, Zawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: 31-155 Kraków ul. Montelupich 3 lub pobrać ce strony www.wam.net.pl Numer postępowania OKDO-DZP.7720.17.2015.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 31-155 Kraków ul. Montelupich 3, pokój nr 15 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.