Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ASK/DZP/PN-18/2009
Numer ogłoszenia: 68956 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego , ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 733 11 45, 50, faks 071 733 11 49.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ASK/DZP/PN-18/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ASK/DZP/PN-18/2009 5 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania oceny ich spełniania 4.1 Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi posiadać uprawnienia do wykonywania objętych przedmiotem niniejszego postępowania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz musi spełniać wszystkie bez wyjątku warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 4.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.2.1 Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4.2.2 Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. 4.3 Spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie dokumentów określonych w dziale - 5. Wymagane dokumenty podmiotowe..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Wymagane dokumenty podmiotowe: 5.1 Oświadczenie (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy stwierdzające, że Wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aszk.wroc.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Dziale Zamówień Publicznych Akademickiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.01, piętro IV, budynek H.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dost. sprzętu medycz. dla proj Modernizacja pomieszczeń, rozwój infrastruktury oraz zakup wyposaż. w/z opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu ref. w WSS im. J. Gromkowskiego
- Usługa sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Prace projektowe dla zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w miejscowości Droszów"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
- Dostawa implantów
- RZP - 60/AK/2025 Opatrunki specjalistyczne w podziale na pakiety
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
- (DFP.271.228.2025.KSK) Dostawa materiałów kardiologicznych do zabiegów sercowych.
- Dostawa materiałów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





