eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa, instalacja i konfiguracja zestawów komputerowych i oprogramowania wraz z przeniesieniem danych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-25

Częstochowa: Dostawa, instalacja i konfiguracja zestawów komputerowych i oprogramowania wraz z przeniesieniem danych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 68932 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35500 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3682461, faks 034 3682461, 3651290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i konfiguracja zestawów komputerowych i oprogramowania wraz z przeniesieniem danych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja zestawów komputerowych i oprogramowania wraz z przeniesieniem danych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie, w ilości: 1)6 szt. laptopów, 2)40 szt. komputerów stacjonarnych, 3)40 szt. monitorów, 4)46 szt. oprogramowania biurowego, 5)6 szt. myszy bezprzewodowych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania i parametry techniczno-eksploatacyjne zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz normy i atesty dopuszczające do obrotu na rynku krajowym. 3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dostarczyć i wnieść kompletny, nieużywany, fabrycznie nowy, wolny od wad sprzęt komputerowy wraz z pakietem oprogramowania do siedziby Zamawiającego, tj. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa, w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem winien być dostarczony i zainstalowany w siedzibach Zamawiającego, tj.: 1)Biuro Zarządu, ul. POW 24, 42-200 Częstochowa; 2)Biuro Windykacji, ul. POW 28, 42-200 Częstochowa; 3)Oddział Eksploatacji OE I, ul. Orlik-Ruckemanna 35/37, 42-200 Częstochowa; 4)Oddział Eksploatacji OE II, ul. Wały Dwernickiego 101/105, 42-200 Częstochowa; 5)Oddział Eksploatacji OE III, Al. Niepodległości 27, 42-200 Częstochowa: 6)Oddział Eksploatacji OE IV, ul. Nowowiejskiego 26, 42-200 Częstochowa; 7)Oddział Eksploatacji OE V, ul. Tuwima 6, 42-200 Częstochowa; 8)Oddział Eksploatacji OE VI, ul. Łukasińskiego 26, 42-200 Częstochowa. 5.Zaoferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny, równoważny lub o wyższych parametrach technicznych niż wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 6 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i warunków dostaw zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALLTECH Spółka Jawna, Zdzisław Pająk, Artur Pająk, ul. Spółdzielcza nr 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223577,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 214884,90

  • Oferta z najniższą ceną: 140916,18 / Oferta z najwyższą ceną: 236773,32

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.