eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Przebudowa drogi gminnej Krzywa - Poręby w km 0+200 - 0+650 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Sędziszów Małopolski: Przebudowa drogi gminnej Krzywa - Poręby w km 0+200 - 0+650 .
Numer ogłoszenia: 68860 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, faks 017 2216313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Krzywa - Poręby w km 0+200 - 0+650 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dogi gminnej Krzywa - Poręby w km 0+200 - 0+650. Parametry zamówienia : wykonanie przepustu Fi 50 dł. 9 m ; wyrównanie istniejącej nawierzchni z bitumu - 168,8 t ; nawierzchnia gr. 4 cm z MMA - 2250 m2 , oczyszczanie rowów z namułu - 900 mb Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia : minimum 36 m-cy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2/ Wymagane doświadczenie zawodowe. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat zrealizował co najmniej dwie /2/ roboty budowlane , których przedmiotem były roboty drogowe w technologii bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż kwota brutto jaką Wykonawca zaoferował za wykonanie przedmiotu zamówienia. Roboty te winny być poparte dokumentami, które potwierdzą ich należyte wykonanie. 3/ Wymagany potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do realizacji zmówienia lub musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg oraz winna udokumentować aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4/ Wymagany potencjał techniczny Wykonawca winien dysponować maszynami oraz sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego potencjału technicznego. Wymagane minimum : koparka, środki transportu, skrapiarka, szczotka do zamiatania nawierzchni, walec stalowy, walec ogumiony, układarka do mas bitumicznych. 5/ Potencjał finansowo-ekonomiczny : Wykonawca musi potwierdzić dostępność do środków finansowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum : 150 000 zł. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych pkt 7 SIWZ, w/g formuły spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do oferty. 2/ Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do oferty. 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt 6.2 Instrukcji) z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty Doświadczenie Zawodowe- wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5/ Oświadczenie Wykonawcy z informacją , iż dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do realizacji zmówienia, i który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. Do oświadczenia należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień i członkowstwo w PIIB dla Kierownika Budowy - (zgodnie z pkt 6.3 Instrukcji). 6/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób. 7/ Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (zgodnie z pkt 6.4 Instrukcji) - na załączniku nr 4 do oferty Potencjał Techniczny 8/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca przewidział taką możliwość. 9/ Oświadczenie Wykonawcy z informacją , iż dysponuje środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia (zgodnie z pkt 6.5 Instrukcji). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1/ pkt 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/ Dokument, o którym mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1/ Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3/ Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót i SST..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl/zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.